Soha Többé...

1K 42 0
                                    

-Te mit csinálsz itt? Hogy kerülsz ide? -kérdezte Sarah döbbenten.
-Megszöktem. Ne haragudj. Tudom, most biztosan utálsz, de esküszöm akartalak keresni, de nem tudtalak. Bezártak egy..
-Tudom. -vágott közbe Sarah.
-Tudod? Ezt hogy érted?
-A húgod egy kis suska ellenében adott egy kis útmutatást, hogy mi az oka annak, hogy eltűntél.
-És nem is kerestél? Már nem is szeretsz? -fakadt rögtön sírva a szőkeség.
-Ma tudtam meg mindent.. Mikor kerestelek volna?
-Egy hónapig voltam oda!
-Igen. De mivel csak úgy random összepakoltad a ruháid, és azt mondtad "majd jössz" azt hittem elhagytál. Minden nap magambafordulva sírtam. Azt hittem soha többé nem foglak látni.. Hogy végleg itt hagytál.. Ma kaptam egy névtelen üzenetet, hogy 100 dolcsiért kitálal a hollétedről egy ismeretlen informátor, s cserébe titok marad kiléte. Amikor eljött, akkor láttam, hogy a húgod. Elmondta, hogy egy átnevelő intézetben vagy, és hogy az anyád küldött oda. Tudok az alkutokról is...
-Ne haragudj. Nem tehettem mást. De álmomban sem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle. És ha elmentem volna, akkor is kerestelek volna.. -sírt már szinte megszégyenítően.
-Tudom. Én sem mondtam volna le rólad. Ma elmentem anyukádhoz.. Szerintem a szomszéd városig hallatszott a veszekedésünk.
-Akkor az volt az a hatalmas zaj.. - viccelődött Jenni.
-Igen, egyértelműen! -csatlakozott Sarah, majd hatalmas nevetésben törtek ki keserves sírásuk közepette. -Annyira szeretlek, Jenni. Soha többé nem hagyom, hogy bántsanak. Soha többé nem árthat neked senki.
-Én is szeretlek téged, Sarah! -s heves csókolózásba kezdtek.

 -Én is szeretlek téged, Sarah! -s heves csókolózásba kezdtek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lekerültek a felsők, a nadrágok, és a fehérneműk is. Lassan mozgatták ajkaikat. Mintha ez lenne az első, s egyben utolsó csókuk. Mintha ez lenne az első együttlétük.. S érezték, talán az utolsó. Sarah minden porcikáját megcsókolta Jennifernek. A lábfejétől egészen a feje tetejéig. Jennifer halk nyögésekkel kísérte Sarah minden érintését, és minden csókját. A hajába hajolt, és mélyen magába szívta Jennifer illatát.

-Olyan jó.. -suttogta Sarah, miközben Jennifer füle mellé hajolt.
-Micsoda?
-Az illatod. Még mindig mézédes. És a hajad. Még mindig puha. A bőröd. Mint a legdrágább selyem. És az ajkaid.. Ó, az ajkaid.. -s megcsókolta. Mikor elváltak mélyen egymás szemébe néztek.

-Sarah. Én azt akarom, hogy ez a pillanat örökké tartson. Hogy megálljon az idő, és örökre így maradjunk. Csak te és én. Akarom. Most..
-Biztos vagy benne?
-Igen. Semmiben sem voltam még ilyen biztos.

Azzal Sarah ismét Jennifer ajkaira tapadt. Keze lassan haladt le a szőkeség arcán, vállán, majd egy időre megpihent derekán.. S folytatta útját. Vissza ajkai közelébe, majd elvált Jennitől. Megnyálazta mutató és középső ujját, majd lenézett rá.

-Biztosan akarod?
-Kérlek. -s azzal magához húzta. Nyelvük hevesen versengett. Sarah ujjait lassan oda helyezte, majd mozgatni kezdte körkörösen, fel -és le. Jennifer halkan nyögött. Sarah elvált ajkairól, és szemlélni kezdte a lányt. Szerette így látni. Tudni, hogy ő okoz neki élvezetet.

-Tedd meg, Sarah! -nyögött egyre hevesebben Jennifer.

Ekkor Sarah a takaró alá bújt. Nyelvével kezdte izgatni a lányt, s közben lassan ujjait is becsúsztatta hüveje nyílásán.

Jennifer teljes extázisba esett. Újra és újra csak Sarah nevét sikította, majd egyszer más hagyta el a száját..

-Ott! Ezaz! Kérlek, ne hagyd abba!

Egy hatalmas, utolsó nyögés keretében Jennifer elélvezett, Sarah pedig elégedetten ágaskodott ismét a lány fölé, majd megcsókolta.

-Most te jössz! -gyűrte Jennifer rögtön maga alá.
-Te mióta vagy ilyen vadóc?
-Mióta rájöttem, hogy mennyire szeretlek, mennyire tud fájni a hiányod, és mennyire nem akarok nélküled élni. Mennyire rossz ha nem vagy velem, és hogy milyen boldog vagyok, ha veled lehetek. Mióta rájöttem, hogy veled akarom leélni az életem. És mióta tudom, hogy senkit nem tudnék még egyszer annyira szeretni, mint téged. Ki akarok próbálni valamit. Ezt még soha nem csináltuk. Az intézményben mondták a lányok, hogy nagyon jó. -mosolyodott el, miközben keresztbe Sarah ölébe ült.
-Olló? -kérdezte kíváncsian Sarah.
-Olló. -kacsintott Jenni, majd mozogni kezdett.

Nagyjából 10 perc múlva mind a ketten heves nyögések közepette elélveztek, és kidőltek az ágyon.

-Nagyon szeretlek, Sarah! -hajtotta le fejét Jennifer az említett személy mellkasára.
-Én is nagyon szeretlek téged! -s adott egy puszit a feje tetejére. Így aludtak el..

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now