-Igen, és képzeld el azt mondta féltékeny rám, és hogy kedvel. Fel sem tudtam hirtelen fogni, amit mondott.. -áradozott a telefonba legjobb barátnőjének, Nicolenak.
-És kajakra meg is csókolt, meg lelkiztetek, meg minden?
-Igen. Még szinte most sem tértem magamhoz az ámulatból, ami akkor ért. De holnap elmesélek mindent részletesen. Jóéjt, szeretlek Cunci.
-Én is téged Husi, csákány. -Majd elhalkult a telefon, és a két lány elment aludni.-másnap reggel-
-Akkor vettük észre, hogy hogy elszaladt az idő, és hogy nemsoká hazáér a családja, így gyorsan felkaptam a cuccaim, és már siettem is haza. Szerencsére nem buktunk le. - mesélte hatalmas lelkesedéssel az elmúlt nap eseményeit a barna hajú lány.
-Az igen. Sosem gondoltam volna ezt róla. Miss Tökéletes mégsem az, akinek mutatja magát.
-Remélem mostantól minden megváltozik.. Érzem, minden más lesz.
-Hé! Nézd csak ki van ott! -mosolygott mindentmondóan Nic, ám ez az öröm hamar elhagyta arcát.
-Szia Jenni. -köszönt fülig erő mosollyal Sarah, mire az imént említett személy leborította egy nagy üveg pisivel.
-VELED MEG MÉGIS MI A FASZ VAN? -ordított rá Nicole, miközben ruháján szörnyűlködött, amire szintén került egy kevés a kicsit sem kellemes "kis dologból".
-Hagyd! -Szólt remegő hangon Sarah, mire a földre rogyott, és keservesen sírni kezdett.
Jennifer csak állt baráti körével, húgával megfűszerezve, majd gúnyos mosollyal az arcán így szólt:
-Ezt emlékeztetőül kapod, hogy ne felejtsd el, attól, hogy egy párba kerültünk, még egy ugyan olyan csicska lúzer maradsz. -majd elvonultak onnan.
-Husi.. Jól vagy? -rogyott le Nic sírva legjobb barátnője mellé.
-Persze, csak azt hiszem, le kell zuhanyoznom. Elmegyek a tesicuccomért, és lemegyek az öltözőbe. Második órán találkozunk. -azzal elment megkeresni a cuccait.
-Ti meg mégis mi a faszt bámultok? Tegyétek el a kurva telefonokat! Szerintetek ez vicces? Forduljatok fel! -förmedt Nicole a diákseregre, majd elment órára.*kopogás*
-Elnézést a késésért, többé remélem nem fordul elő. -lépett be Sarah a terembe, még kicsit vizes fürtjeivel.
-Miss Fox. Az osztályfőnöke jelezte mi történt. Nem kell kellemetlenül éreznie magát. Kérem, foglaljon helyet.Sarah bólintott, majd lehuppant Nicole mellé.
-Hol a faszban voltál? -vonta rögtön kérdőre. -Mindjárt vége a második órának! Amúgy ezt az a rohadék adta, amikor épp nem voltak a seggébe szorulva a kiskutyái. -átnyújtott egy papírfecnit Sarahnak. -Alig bírtam megállni, hogy ne üssem agyon. Nem olvastam el.
-Nézd a mobilod!--Kérlek, némítsátok le a telefonokat! -szólította fel a tanárnő az osztályt.
-Elnézést, az enyém volt. Elfeljetettem. Máris lenémítom. -magyarázkodott Sarah.-Khm!
-Elnézést Tanárnő! Azonnal elrakom.
BẠN ĐANG ĐỌC
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
Lãng mạnA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...