Jenni szemszöge: (a dőlt betűs szöveg Jennifer gondolatait írja le)
Elegem van.. Ki fogok innen szökni.. Sarah mit gondolhat? Hülye voltam, hogy bíztam anyában.. Nem sokára négy óra. Vetítés fél öttől. Akkor megszökök. Ott az ablakon nincs rács, és az őrök sincsenek bent. Csak mi.. A "betegek". Betöröm, kiugrok. Onnan irány a hátsó kapu. Ha azon sikerül kimásznom, csak rohannom kell. Akkor is ha a lábam már nem bírja.. Muszáj.
Itt is vannak, csak légy természetes.
-Jó napot Mrs. Fox. Hogy van ma? - kérdezte az egyik férfi ápoló aki titokban minden nap megerőszakolt.. Nem mertem szólni. Ki tudja mit tett volna velem..
-Jól köszönöm. -mosolyogtam hamisan. Mi mást tehetnék?
-Készen áll a mai vetítésre?
-Készen.. -de még mennyire, te rohadék. Többé nem érhetsz hozzám. Soha többé.-Nos, hölgyeim, ma a Rómeó és Júlia című filmet fogjuk megnézni. -szólított minket az egyik "fejes" nővér. Ő volt itt a kis-nagyfőnök. Mindenki fél tőle.. Kivéve én. Látom a szemében a félelmet. Hogy valaki megérinti.. Megérinti úgy. Fél, hogyha valaki visszafelesel, mit fog tenni? Látom rajta. Retteg tőlünk. Vagy önmagától? Hogy kiderül a titka? Tuti van valami pedofil hajlama a lányokra. Látszik, hogy rajta nem az a fajta feszültség ül, mint a többi dolgozón. És ki is mentek.. Innentől 10 perc.. 600, 599, 598, 597, 596...
3, 2, 1... Felállok, és elindulok a szék irányába. Az egyik lány kiabálni kezd. Ennek nem lesz jó vége..
-Mégis mit gondolsz, hova mész? A filmnek még nincs vége. ŐRSÉG!!! ŐRSÉG! JÖJJENEK GYORSAN!! ŐRSÉG!!
Ketten elindultak felém. Amilyen gyorsan tudom, betöröm az ablakot. Kész. Már csak ki kell ugranom, és irány a kapu.. De mi ez? Miért fog le ez a két lány?
-Engedjetek!
-Nem! Még nem ért véget a gyógyulásod!
-Én nem is akarok meggyógyulni! Nem önszántamból vagyok itt!
-Mi sem! És? Nekünk van választásunk?
-Van! Volt is, és lesz is. Ti is bármikor elszökhetnétek. -s az a lány még mindig kiabál. Őrség, őrség. -Értsétek meg! Mennem kell, mielőtt ideérnek.
-Elengedlek.. Egy feltétellel!
-Mi lenne az?
-Bársony út, 37. Lisa Rossell. Ő a barátnőm. Keresd meg, és mond el neki, hogy itt vagyok. Ő ki tud innen vinni. ÍGÉRD MEG, HOGY SZÓLSZ NEKI!
-Megígérem! De kérlek, mostmár eressz.
-Engedd el. -szólt a másik lánynak, s azzal elengedtek mind a ketten, és én már ugrottam is ki az ablakon. Épp időben, ugyanis akkor érkeztek meg az őrök. S már rohantam is a hátsó kapu felé. Magas, de meg kell másznom. Muszáj. Gyerünk Jenni! Meg kell tenned. Sarah vár rád!Kint vagyok. Futás!
Már három kilómétert lefutottam.. Nem bírom már sokáig.. De muszáj.. Sarah házáig nem állhatok meg. Ott biztonságban leszek.
Már egy órája futok. Lassan összeesek.. Ezaz! Végre, a városhatárt jelző tábla! Már nem sok van hátra. Négy ház.. Három.. Kettő.. Egy.. Itt vagyok! Tényleg itt vagyok.. El sem hiszem. Mi ez? Zárva az ajtó.. Becsengetek, hátha ajtót nyit valaki.
Már legalább 20 perce állok és csengetek itt. Tuti nincs itthon senki. Mit kéne tegyek? Megvan! Mindig tartanak egy kulcsot a párkány alatt a hátsó ajtónál.. Megyek megnézem.
Hol a fenében lehet? Ezaz! Megvan.. Már csak bedugom a kulcsot, és elfordítom. Kész. Nyitva. Bemegyek Sarah szobájába, ledőlök picit.
Hmm? Mi ez? Ajtócsapódás.. Valaki biztosan hazajött.. S már nyílik is az ajtó. Belép a szobába. Ő az...
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...