Sarah és Nicole villámként szelték át az udvart, hogy beszéljenek a főszerkesztővel, hogy azonnal vegye le a posztot, ám hatalmas nevetésre és kiabálásra lettek figyelmesek.
-Mond! Halljuk! Mi ez leszboszi? -a hang mintha Mayaé lett volna, de nem voltak biztosak benne.
-Ez mind csak photoshop! Az nem én vagyok! Higyjétek már el! Ez mind hazugság! -ez a hang is ismerős volt, de a két lány még mindig az épület felé robogott, mire egy összetéveszthetetlen hang hallgatta magát a nagy tömegből.
-Te tetted magad, hogy így meg úgy leszboszi, és végül kiderül, hogy egy húron pendültök! Tuti minket is megnéztél! Undorító vagy!
-Ez egyértelműen Veronica hangja, -kezdett bele Nicole, -de kivel kiabálhat?Amint a kérdés elhagyta száját, egyik legjobb barátjuk, Andrew rohant oda hozzájuk.
-Sarah! Nem hiszed el mi történt! Maya és Veronica leöntötte Jennifert egy doboz tejjel, majd a földre taszították, és elkezdték ütögetni, és kiabálni rá.. Az egész suli ezt nézi! Gyertek gyorsan! Ezt látnokok kell!
Sarah ahogy csak erejéből tellett rohant, bár inkább ne tette volna.
Mikor odaért, a tolongó tömeg hirtelen csendes lett, és két oldalra vált szét. Arca vérben ázott Jennifernek, s Sarah már épp vígasztalta volna, mire egy hatalmas pofont kapott.-Hogy mered? Mi ez a kép? -ordított Jennifer.
-Minden bizonnyal fake, mivel te is tudod, hogy ilyen nem történt. -nyugtatta Sarah. -Most megyünk a főszerkesztőkhöz, hogy azonnal szedjék le!-Fake? És mi van ezekkel a képekkel, és videókkal? Magam rögzítettem.. -szólalt fel egy középmagas, vékony, barna hajú fiú a tömegből.
-Sarah és Jennifer szobájánál egyaránt. Feltöltöttem, meg tudjátok nézni a poszt alatt a komment szekcióban lévő linken.
-Mi a fene?
-Ők ketten tényleg...
-Ez undorító.Sugdolózott mindenki.
-Ez nem az, aminek látszik. -mentegetőzött Jenni. -Hogy mered? -ugrott a fiúnak. -Mióta?
-Emlékszel mikor.. Dehogy emlékszel! Segg részeg voltál. Na mindegy. Joey buliján random lesmároltad Saraht, utána pedig eltűntetek. Amikor egy párba kerültetek furcsamód mindketten hevesen tiltakoztatok.. Túl furcsa volt, így követtelek titeket, és láttam, amint smároltok, majd napról-napra szexeltek, enyelegtek, randiztok, és mindenkinek hazudtok.. Gondoltam, segítek kicsit, és leleplezlek titeket, így feltöltöttem egy képet, amin smároltok. Majd a többit.
-Ez nem igaz! Semmi közöm hozzá.
-A bizonyítékok nem ezt mutatják. -gúnyolódott Veronica. -Azt hiszem, itt vége a barátságunknak, és ezt Maya nevében is mondhatom.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...