Nem dolgozom együtt vele!

2K 68 0
                                    

Eljött a hétfő, s Sarah hatalmas gyomorgörccsel ment el az iskolába. Az épület előtt találkozott Nicoleval, majd onnan együtt mentek fel a tanterembe.

-Félek.. Mi van, ha baj lesz? Inkább lennék otthon..-aggodalmaskodott Sarah.
-Minden oké lesz. Én végig itt leszek melletted, ha pedig valaki annyit mer szólni, hogy bú vagy bá, kettéfejelem a picsába.

Sarah hangos nevetésbe kezdett, szinte az egész folyosó tőle zengett.

-Annyira imádlak.. Köszönöm hogy mindig itt vagy nekem.

-Na diákok.. -kezdte a tanárnő az óra végének közeledtével-, páros munkákat fogok kiosztani. A párokat magam választom. Már az is megvan, ki-kinek a párja. A beadandókra két hónapja lesz minden párnak. Legkésőbb május 15.-én lehet leadni az elkészített feladatokat. Rengeteg időtök lesz, szóval nem összecsapott munkákat várok! Variáció és hiszti  NINCS! Mindenki értette?
-Igenis tanárnő. -szólalt fel az egész osztály.
-Helyes! Akkor mondom is a párokat, óra végén pedig egy, a két tagból húz a megadott címek közül egyet. A párok a következőek.. Maya-Veronica, Kanga-Dóra, Leo-Kyra... -folytatta a felsorolást, míg a végéhez nem ért-, Nicole-Joey, s végül Sarah-Jennifer.
-AZ KIZÁRT! -kiáltott fel egyszerre Sarah, Jennifer, de még Nicole is.
-Azt hiszem, ezt korábban már megbeszéltük. Nincs cserebere, nincs variálás, nincs hiszti.
-Én nem vagyok hajlandó ezzel a leszboszival együtt dolgozni.-lázadozott Jennifer.
-Sarah sem akar ezzel a szűzkurvával együtt dolgozni. -állt ki barátnője mellett Nic.
-LÁNYOK! ELÉG A TRÁGÁR SZAVAKBÓL! EGY OKTATÁSI INTÉZMÉNYBEN VAGYTOK!-kiabált rájuk dühösen a tanárnő.
-Én akkor sem.. Nem dolgozom együtt vele! -mondta dühösen Jennifer.
-Felhívhatom akár az édesanyját is, ha ennyire ragaszkodik hozzá. -fenyegetőzött a tanárnő. -Azt a néhány délutánt igazán kibírod, Jenni! Nem fog megenni Sarah.

Bunkón bólintott egyet, amivel jelezte, hogy rendben van, de szemében látszott, hogy forr a vére a dühtől.

Elérkezett az óra vége, így a diákok egyesével vonultak a megadott címekért.
-Menjek, vagy mész te? -kérdezte kedvesen Sarah.
-Bánom is én.. Menj te. Csak ne szólj hozzám.. Ne érj hozzám.. Még csak rám se nézz! -fenyegetőzött a szőke démon.
-Lehetnél vele kedvesebb! Felajánlotta, hogy kimegy érte, hogy neked ne kelljen megerőltetni a szaros, lusta, nagy szilikon picsádat, míg elmész 3 métert.-förmedt fel rögtön Nicole.
-Ja, ja, persze. -rántott egyet vállán Jenni, majd elindultak Sarahval a papírfecnivel kifelé.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now