Lassan teltek a napok. A lányok lassan összeszoktak, s Jennifer is beivódott a Fox család mindennapjaiba. Segítették egymást amiben tudták, de Jennifert valami nagyon nyugtalanította. Sarah minden nap rejtélyes üzeneteket és hívásokat kapott, amiről a lány semmit nem mondott neki. Egyik nap, pontosan szombat délután megelégelte, és megkérdezte, hogy kivel beszél minden nap, de Sarah csak annyit felelt, "Nem fontos, nem kell aggódnod."
Nem is foglalkozott innentől vele, így gondolta, ha akarja, úgyis elmondja majd. Legalábbis nem foglalkozott volna, de másnap, vasárnap Sarahnak el kellett mennie a nagymamájához, ahova az út 3 óra, Rayna egy barátjánál volt, Lettie pedig dolgozott, így egyedül maradt otthon. Szépen kitakarított, és nekiállt főzni, mikor valaki kopogott az ajtón. Kinyitotta, de csak egy dobozt talált a ház előtt. Nem tudta, ki hagyhatta ott, vagy mi van benne, ezért bevitte. Mikor lerakta az asztalra, csak akkor vette észre, hogy az ő neve áll rajta. Nagyon kíváncsi volt, ezért rögtön kibontott la. Elborzadt a látványon. Egy döglött egér volt benne, és egy levél."Ha nem szállsz le róla, te is így végzed."
Rögtön sírva fakadt, nem tudta mire vélni az üzenetet. Már épp Sarah telefonszámát tárcsázta, mire valaki egy téglát dobott be az ablakon. Rögtön letette a telefont, és hívta a rendőrséget, de mikor kiértek semmit nem találtak. Lezárták a környéket, és körbekérdezték a járókelőket.
Sarah épphogy befordult az utcájukba, könnyekkel a szemében kezdett rohanni házuk felé, mikor az előtt meglátta a rengeteg rendőrautót.
-Mi történt? -rángatta a nyomozó karját. -Kérem, mondja, hogy nem sérült meg senki.
-Ön itt lakik? -kérdezett vissza.
-Igen. Itt lakom a húgommal, az édesanyámmal és a barátnőmmel. Mi történt?
-Mi a neve, kérem?
-Sarah Fox, tizenhét éves, Louis Ranes gimnázium tanulója, 38-as a lábam.. Elmondaná mi történt itt? -faggatta tovább idegesen.
-Valaki itthagyott egy dobozt egy döglött állattal. -magyarázkodott. -Amint Miss Rules bevitte és kinyitotta, nem sokkal később, gyanítjuk ugyan az a személy, egy téglát dobott be, majd elszaladt. Nyomozunk az elkövető kiléte felől, de senki nem látott semmit, így nekünk is nehéz elindulni.
-Hol van Jennifer?, -kérdezte idegesen.
-Miss Rules? Ott van, épp az a tiszt hallgatja ki. -mutatott az irányukba.Lassan lecsillapodtak a dolgok, s Jennifer félve, sírva, Sarah karjaiban hajtotta álomra a fejét.
Eljött a hétfő. A két lány fáradtan, kedvtelenül kelt ki az ágyból.
-Biztosan szeretnél ma iskolába menni?, -kérdezte Sarah aggódóan, mire válaszul csak egy bólintást kapott.
A két lány kéz a kézben mentek az iskola udvarán, ahol szúrós tekintetek tömeges mennyisége bombázta őket. Mindenki elszörnyedve nézte a két lányt, mire egymás kezét is elengedték. Jennifer már majdnem elájult az idegességtől, mire ámulásukat Nicole zavarta meg.
-Mi történt veled? Élsz? Minden oké? -rángatta Sarah karját. -Anyu? Jól van? Rayna? Na és te? Szőke démon, jól vagy? -mérte végig aggódóan Jennifert is.
-Mi ütött beléd? -kérdezte értetlenül Sarah.
-Mindenki azt beszéli, hogy tegnap a rendőrség volt nálatok, mert valakit megtámadtak a házban. Igaz ez?? Mi történt???
-Igen, mi történt? -gyűlt köréjük aggódó tekintettel Sarah szűk baráti körének néhány tagja.
Jennifer sóhajtott, majd szaggatva belekezdett.
-Egyedül voltam otthon. Feltakarítottam, majd éppen álltam volna neki főzni, mikor valaki csengetett. Mikor kimentem senki nem volt ott, csak egy doboz. Nem tudtam kié, ezért bevittem, mire felfedeztem rajta a nevem, ezért kibontottam. Egy döglött patkány volt benne. Fel akartam rögtön hívni Saraht, de ezzel egyidőben valaki bedobott egy téglát az ablakon. Mivel nem tudtam ki az, rögtön tárcsáztam a rendőrséget. Mikor kijöttek körbenézték a környéket, kihallgattak, de nem találtak semmi különösebbet. Most nyomoznak. Röviden ennyi.
-Ez durva! -ámuldozott Nic. -De ugye semmi bajod nem esett?
-Nem, de mostmár menjünk órára! Két perc és csengetnek.. Még el kell mennem a szekrényemhez.Amint kinyitotta a szekrényt, egy levelet talált. Megijedt, vajon ki írta, de rögtön megnyugodott, mikor meglátta rajta a kézírást.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...