Sarah szemszöge: (a dőlt betűs szöveg Sarah gondolatait írja le)
-Sarah! Kelj fel! Ez nem állapot! Minden nap csak sírsz.. Tedd már magad túl rajta! Elment! Nem jön vissza többé.
-De ez annyira zavaros. Azt mondta csak elmegy egy időre.. Úgy éreztem viszont szeret.. Akkor miért hagyott itt?Keservesen sírtam. Szó szerint mar a fájdalom. Miért nem jön már vissza? Mi ez? Jött egy üzenetem..
Igen, tudom, szánalmas.. Az őrült exem által készített kép a zárolási hátterem. De nagyon szeretem Jennit. Vissza akarom kapni, de nem tudom hol lehet, vagy mit csinál. Remélem ez a titokzatos személy választ adhat a kérdéseimre..-Szia. Elhoztad a pénzt? -hátam mögül szólt a hang, mire gyorsan megfordultam.
-Végre! Szia, ig.. -a szavam elakadt mikor megláttam, mégis kivel állok szemben. -Linda?? Te vagy aki írt nekem?
-Igen, de nincs sok időnk. Itt a pénz?
-Igen, tessék.
-Kösz. Ebből veszek egy új cipőt..
-100 dolcsiból? Miből van az a cipő? Aranyból?
-A cipőmről akarsz beszélni, vagy Jenniről?
-Második! Mondj el mindent amit tudsz.. Kérlek.
-Azért nem mindent.. Az sokkal többe kerül. Annyi pénzed nincs. De mondok néhány hasznos infót. Tudod, hogy anyu homofób. Találkoztak. Anyu azt mondta, hogy hazajöhet, cserébe nem beszél veled egyáltalán, és elköltözünk nagyon messze. Ott pedig egy átnevelő iskolába fog járni. Jenni beleegyezett. Anya hazudott.. Közel van. Átnevelő suli ott is. Ott ha átnevelik, sose lesz a régi többé. Egyáltalán! Azért pedig bármit megtenne, hogy visszakapja a régi barátait és anyut. Elfogadta az átnevelést. Ennyit mondhatok. Felejtsd el, és keress valaki mást. Én már lemondtam róla. Cselekedj te is így. Ő már nem az a Jenni akit valaha ismertünk..
-És mégis hol van? Ebben a városban? Vagy egy másikban?
-Nem mondhatok többet.
-Nem baj. Köszi Linda, így is sokat segítettél.Itthon idegesen ülök le a kanapéra. Hogy teheti ezt vele a SAJÁT ÉDESANYJA? Ez egy szörny.. Őt kéne egy ketrecbe zárni, majd felgyújtani..
-Mi a baj, kicsim? -szólított anya kedvesen, de én nem tudtam ilyen szépen visszaszólni.
-Az a kibaszott hárpia. Bezáratta a lányát egy átnevelő iskolába. Egy robotot csinálnak belőle, vagy rosszabb.. Nagyon aggódom érte anya.. Még jobban, mint eddig.. -hadartam el egy szuszra.
-Sarah. Nyugalom. Ha így hadarsz semmit nem értek. Kiről beszélsz? Kit zártak átnevelő iskolába?
-Jennit! De ebből elég.. Átmegyek náluk, megkérdem az anyját, hogy hol van, és hazahozom. Haza, ahova tartozik, ahol megértjük, és elfogadjuk olyannak, amilyen.Most ráverem az ajtót.. Mi? Még nem is kopogtam, de már nyílik az ajtó.
-Szia Sarah. Mit csinálsz itt? Jenni nincs itthon. -mosolygott rám hamisan.
-Persze, hogy nincs! Mert maga őrült átnevelő iskolába küldte! Ki tesz ilyet a saját gyermekével? Teljesen megőrült?! Miért baj az ha boldog?
-Azért, mert egy NŐ mellett hiszi, hogy boldog. Isten Ádámot és Évát teremtett, nem Évát és Szilvit..
-Igen, ez igaz, de Isten teremtett meg minket ilyennek! El kéne fogadnia, hogy a lánya homoszexuális, és így szeretni. Isten is így szereti!
-Nem! Isten nem így szereti, csak elfogadja így. Az nem ugyan az.
-Akkor maga miért nem tudja elfogadni?
-Azért mert az én lányom! Az én szégyenem, hogy mi lett belőle!Mind a ketten ordítunk, szerintem két várossal odébb is hallanak, de nem számít. A szerelmemről van szó. Mi a fasz? Ez bezárja előttem az ajtót? Rohadék..
-ROHADÉK HOMOFÓB KURVA! -kiáltottam még egyet. Elindulok haza.
Lehúzom az ajtóban a cipőm, majd elindulok a szobám irányába. Egy nem várt személy ül az ágyamon..
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...