Jennifer és Sarah egész nap nem is néztek egymásra. Mind ketten a megaláztatások középpontjába kerültek. Mindenki beszólt nekik, megdobálta és leköpködte őket. Mikor elérkezett a nap vége Jennifer felszabadultan indult el futólépésben hazafelé, ahol édesanyja mobiltelefonjával a kezében, a nappali kanapéján ülve várta, hogy a szőkeség hazaérjen.
Jannifer berontott a házba, majd egyenesen a lépcső felé indult, amint meghallotta amit anyja szigorú hangon szólítja.
-Jennifer! Gyere ide. Beszélni akarok veled, lányom!
-Igen anya? -állt meg előtte remegő lábakkal.
-Ez meg mégis mi a fene? -fordította irányába a telefont. -ERRE NEVELTELEK? -emelte fel a hangját egy pofon kíséretében.
-Anya! Sajnálom! Nem akartam! -kezdett el sírni a lány.
-Ne nevezz így még egyszer. -nézett üveges szemekkel maga elé.
-Miről beszélsz anya?
-NEM VAGYOK TÖBBÉ AZ ANYÁD! -ütötte meg ismételten. -Most azonnal feltakarodsz a szobádba, -fogta karján, s kezdte el rángatni az említett helyiség irányába, -összepakolod a ruháid, és elhúzol innen a francba! Én nem egy rohadt leszbikus kurvát neveltem!Jennifer még sokáig könyörgött, mire a szigorú anyuka szó szerint kiráncigálta a házból, bezárta az ajtót, s behúzta a sötétítőket, hogy véletlenül se lássa a megtört lányt.
-Takarodj! Többé látni sem akarlak!Nagyjából három óra telt el. Este 8 körül járhatott az idő, mire Jenni elfogadta, anyja végleg kitagadta, így elindult a legjobbnak látott személy háza irányába a szakadó esőben, majd mikor odaért becsengetett, s illedelmesen várt.
-Oh, Jenni.. Mit csinálsz itt? Mi ez a sok táska?
-Bejöhetnék Sarah? Kérlek... -sírt a lány megtörten.
-Persze! Gyere..Amint Jenni belépett Sarahék házába meglepődötten találta magát szembe Sarah nem túl tágas, de nem is szűkös baráti körével. Összesen hatan voltak, Saraht is beleértve. Volt két fiú, az egyiknek kék, a másiknak vörös haja volt. A kék hajú fiú kicsit izmosabb alkat volt, jó stílussal fűszerezve. Egy farmer nadrágot viselt egy fekete-fehér csíkpzott felsővel, és barna cipővel.
A vörös hajú fiú inkább a laza stílus képviselője volt. Egy világosszürke melegítőnadrág és egy hozzá illő felső volt rajta. Tökéletes ellentéte a másik fiúnak.
Miútán jobban megnézte őket, akkor tűnt fel neki, hogy a kis vörös ellentéte egyben a tökéletes mása is, ugyanis a két fiú ikertestvér volt. A kék hajú Lucas, öccse pedig Timothy (röviden Tim).
A társaságot képezte még Nicole, és masik két lány. Az egyik hosszú szőke hajat hordott, stílusa laza, ám elegáns,
míg a másik úgy ki volt csípve, mint aki bálba készült. Legalábbis a ruhája ezt sugallta, ám sminke durva, és semmitmondó, sötétbarna haja pedig csak úgy fel volt fogva.
Ők voltak Lucinda (Lu) és Ramóna.
Amint Jennifer végignézett a társaságon, először elszörnyedt, majd elnevette magát.
-Mióta vagytok barátok? -kérdezte Sarahtól.
-Már általános óta.. Elég sokszor találkozunk egymással azóta is.
-Azta! Mennyi különböző személyiség, mégis tökéletesen kijöttök és összepasszoltok. Igaz barátokra leltetek egymásban.
-Igen, így van! -szólalt fel Ramóna. -De te ki vagy? És miért nézel ki úgy, mint egy ázott kutya? És miért vannak kisírva a szemeid? És mik ezek a táskák és bőröndök?
-Nyugi csajszi! -szólt közbe a kék hajú fiú, Lucas. -Ennyi kérdésre nem tud egyszerre válaszolni.
-A neve Jennifer Rules! -szólt Nicole gúnyosan.
A társaság egyik fele rögtön szúró, gúnyos pillantásokat vetett, pontosabban Tim és Ramóna, míg a másik lány csak kedvesen mosolygott, s kíváncsiság ragyogott szemében.
-Látom, mindenki vágja ki ő.. De.. Mégis ki ő? -állt fel értetlenül Lucas tárt karokkal.
-Ő Sarah kiszemeltje már a gimi első éve óta te szerencsétlen.. Hol voltál az elmúlt 3 évben? -szólalt fel gúnyos hangnemben a bálkirálynő. -Nem vagy szimpi.. Tudom, miket tettél Sarahval, és ezért még meg fogsz lakolni!
-Nyugalom gyerekek! -rontott be Sarah édesanyja három hatalmas doboz pizzával a kezében.
-Egyetértek Ramónával! - szólalt fel Tim, majd elkezdett falatozni.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...