A józan megbánás..

3.3K 70 3
                                    

Eljött a reggel. A két gyönyörű fiatal lányt a Nap felkelő sugarai ébresztgették, ám e csodaszép reggelt egy hatalmas sikoly törte meg.

-Mi a kurva isten faszát csinálsz a szobámban, az ágyamban, meztelenül?
-Milyen vicces.. Mintha beszéltünk volna erről tegnap este. Tudod, részeg cselekedet, józan megbánás.
-Miért fáj ennyire odalent? -kérdezgette Jennifer, szinte majdnem sírva. -Te! Hogy tehetted ezt velem? Mit csináltál tegnap este?
-Csak amit kértél. -Nagyon kellemetlenül érezte magát Sarah, félt előre, hogy ez lesz. -Elhoztál a házatokba, majd fel a szobádba, azzal az indokkal, hogy az anyukád a tesóddal elutazott, te pedig mutatni akarsz valamit... Azután szinte könyörögtél a testemért.
-Hogy merészeled te rohadék kurva? -pofozta fel a lányt. -Egészen biztos, hogy ilyen nem történt! Undorodom tőled. Egészen biztos megerőszakoltál, s én egy cseppet sem élveztem. Takarodj innen! -kezdte el összeszedni Sarah ruháit, majd szó szerint kidobta az ajtón.

Sarah gyorsan felöltözött, majd sírva rohant hazáig, onnan pedig egyenesen a szobájába. Beleborult ágyába, és zokogni kezdett.

-Kopp kopp. -nyitott be félénken Rayna. -Minden oké dagi?
-Persze, - törölgette meg szemeit-, csak most kicsit egyedül akarok lenni.
-Mi történt? Bántott valaki?-kérdezte szomorúan az aggódó húg.
-Nem, semmi csak.. Najó. Elmondom, de meg kell ígérned, hogy nem mondod el senkinek.
-Oki doki.
-Jennifer-
-HOGY MI? -vágott közbe rögtön a türelmetlen kicsi.
-Várj már bazdmeg, még csak el sem kezdtem. Majd a végén felteheted ezt a kérdést. Szóval, -folytatta mondandóját-, Jennifer tegnap este elég berúgott, majd elvitt a házukba, ahol nagyjából egy órán keresztül hevesen szexeltünk, aztán egymás karjában meztelen elaludtunk, és azt hittem minden rendben lesz.. Bár nem tudom mi ütött belém.. Reggel elkezdett visítozni és megvádolt, hogy megerőszakoltam, majd szó szerint kidobott... Egész hazáig sírva futottam..
-Én megyek, és kettétöröm azt a ribancot... -pattant fel az immáron dühös és aggódó húg.
-Hagyd! Nem ér annyit.. Én voltam hülye, mert még reménykedtem, miközben tudom nagyon jól, hogy milyen. Nem tudom mi ütött belém.. Öhm.. Magamra hagynál gombóc? Tényleg kurva szarul vagyok, és egyedül szeretnék lenni..
-Persze dagi, később hozok valami reggelit meg nasit. Szeretlek. -majd távozott is.
-Az jo lenne! Én is téged. -kiabált utána Sarah, majd párnájába bújva bönbölt egész reggel, míg végül el nem nyelte az álom.

Nagyjából délután 3 óra lehetett, mikor Nicole szó szerint berúgra Sarah szobájának ajtaját, és behuppant mellé a még mit sem tudó barátnő.

-Naaa, mesélj dagi, mi volt?
-Nagyon örülök cunci, hogy itt vagy, de most nem akarok beszélni.. - bújt oda sírva legjobb barátnőjéhez.
-Whoaaaaa.. Tegnap még hevesen szexeltél életed nőjével, most meg itt sírsz.. Mi történt? Megyek szétverem a gyönyörű arcát, és kiszedem a még annál is gyönyörűbb szemét, ha nem kezdesz el azonnal mesélni..

Nagyvonalakban elmesélte Sarah a történetet. Elborzadt Nicole a hallottakon, és azzal próbálta nyugtatni barátnőjét, hogy a részeg ember mindig igazat mond, és amit nem mer megtenni józanul, de piszkosul akarja, azt megteszi részegen.

Ezután Nicole gyorsan elszaladt a két utcával arrébb lévő egyik kisboltba, vett egy nagy halom nasit, majd sietett is vissza barátnőjéhez. Kipattogtatta a popcornt, tálba tette a chipset és csokit, rendezte a cukorkákat, a fagyihoz és nutellához pedig magához vett 1-1 kanalat.

 Kipattogtatta a popcornt, tálba tette a chipset és csokit, rendezte a cukorkákat, a fagyihoz és nutellához pedig magához vett 1-1 kanalat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-És most nyomorult romantikus filmeket fogunk nézni, és kiröhögjük őket, hogy mennyire szerencsétlenek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-És most nyomorult romantikus filmeket fogunk nézni, és kiröhögjük őket, hogy mennyire szerencsétlenek.. Vagy inkább egy jó horrorfilmen nevessünk egyet?
*Jajj ne, üldöz a gyilkos. Balra az élet, jobbra a halál, mit válasszak? Azt hiszem a jobb oldalt. Jajj valaki mentsen meg. Tudom itt senki nem hall, de azért visítok, hogy a gyilkos biztos tudja merre megyek.*-gúnyolódott és színészkedett gúnyosan, mire Sarah egetverő nevetésbe kezdett.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now