-Mi a cím?
-A gombák szaporodása, életben maradása, és szokásaik. A tanárnő azt mondta, mindent részletesen írjunk le, és tanulmányozzunk. A születéstől kedve, a táplálkozáson keresztül, a halálig mindent.
-Felfogtam..-flegmázott még mindig Jenni. -Gyere! Elmegyünk nálunk, és már most elkezdünk dolgozni, hogy minél hamarabb kész legyünk.
Sarah félénken, helyeslően bólintott, majd elindultak Jenniék házának irányába.
Egész úton csendben ballagtak egymás mellett. Mikor a házhoz értek, egy kicsit mind a ketten idegesek lettek. Sarah egy pillanatra rosszul lett, és megállt.-A bűnösség tudata.. -szidta Jenni.
Felmentek a szobájába, és Sarah kezébe nyomott egy laptopot.
-Te azon fogsz dolgozni, én meg ezen. Azután, miután kész, úgy válunk el, mint akik soha nem is ismerték egymást.Ültek egy ideig csendben, majd ismét az idegesítő hárpia törte meg a csendet. Hangján érződött, ebből vita lesz.
-Miért erőszakoltál meg? Hogy tehetted? Ráadásul előbb elhoztál a saját házamba.. Szívtelen vagy.. Rendben, aláhúzom, sokat bántottalak és piszkáltalak, de ez még tőled is sok volt..
-Nem erőszakoltalak meg!-kiáltott rá Sarah. Még a feltételezés is sértő volt számára.
-Akkor mégis hogy lehet az, hogy meztelenül melletted ébredtem, és elvesztettem a szüzességem?
-Hát.. -kezdett bele- A bulin voltunk. Te berúgtál és megcsókoltál.. Én eltoltalak, mert tudtam, hogy ez lesz, majd azt mondtad, hogy ki akarsz próbálni valamit, megfogtad a kezem, és azt mondtad kövesselek. Egészen a házatokig vezettél, majd fel a szobádba. Azután megcsókoltál, és annyira beindultál, hogy szó szerint rámugrottál, mint egy párduc. Leállítottalak, mondván, nem akarom, hogy olyat csinálj, amit másnap rögtön megbánnál. Te azt mondtad, tudod mit akarsz, majd megint megcsókoltál, s elkezdtél vetkőztetni, és kinyalni.. Nicole szakított meg, mikor felhívott, hogy hol vagyok, de hamar leráztam. Azután azt mondtad, elszállt a hév, és hogy valahogy orvosolni kéne ezt.. Célozva arra, hogy ki kell elégítselek. Ezért elkezdtem csókolgatni a tested. Kinyaltalak, közben pedig ujjaztalak, amíg el nem mentél, aztán cseréltünk, és mikor mind ketten elélveztünk, elaludtunk. Nem csináltam semmi olyat, amit te ne akartál volna..
-Ez így történt? -kérdezte Jennifer, de olyan semmitmondó tekintettel. Nem látszott rajta se harag, sem csalódottság. Semleges érzelmei voltak.
-Igen, minden pontosan úgy, ahogy elmeséltem.
-Hogyhogy ennyire emlékszel? Te nem voltál részeg? -kérdezte gyanakvóan a szőkeség.
-Nem. Én épphogy megérkeztem, mikor te már el is hoztál.
-Értem. -közelebb hajolt, majd megcsókolta Saraht.Sarah udvariasan eltolta, majd kérdőre vonta.
-Mi a fenét csinálsz? Egy fél perce még fel voltál háborodva, most meg megcsókolsz? Mi ütött beléd?
-Kíváncsi voltam, mi volt az, ami ekkora szexuális vágyat hozott ki belőlem. Mostmár értem.. -mosolyodott el huncutan és rejtőzködően.
-Te teljesen őrült vagy.. -nézett lenézően Sarah. -Egyszer visítozol és szidsz, majd megcsókolsz.. Skizofrén vagy, vagy mi a fene?
-Túl bunkó voltam.. Rosszul indult már a legelején a kapcsolatunk. Mi lenne, ha újrakezdenénk mindent? -mosolygott kedvesen Jennifer.Sarah csak ült értetlenül, szinte fel sem fogta mi történik. Ez tényleg Jennifer Rules?
-Tudom, mindig gonosz voltam veled.. De ezt igazából irigységből tettem. Illetve, mert azt hiszem, kedvellek.
-Jennifer Rules féltékeny rám?! Mégis mi okod lenne erre?
-Szép vagy, okos vagy, de nem ezek miatt. Szabad teret kapsz édesanyádtól. Elfogad olyannak, amilyen vagy, és nem ítél el. Ha csak ketteseket vinnél haza sem szidna le. Nem hajt a teljes maximalitásra. Nem csak a szülőd, de egyben a barátod is. Egyformán kezel titeket a húgoddal.. És ezt nagyon irigylem. Tudod az én anyám mindenben maximális teljesítményt vár el, ő válogat meg nekem kb mindent IS, nincs ellentmondás, és kivételezik a féltestvéremmel. -mondta könnybe lábadt szemekkel Jenni.
-Oh.. Hát én.. Nem is tudom, mit mondjak. -értetlenkedett Sarah. -Én azt hittem..
-Hogy tökéletes életem van? -vágott közbe. -Hogy minden hab a tortán? Az mind csak látszat.. -és ekkor Jennifer végleg elsírta magát. -Igen, álmodtam a tökéletes életről. Minden nap azt kívántam, hogy bárcsak kicsit elnézőbb lenne anya.. Hogy bárcsak velem is úgy bánna, mint a húgommal.. -s ekkor Sarah megcsókolta.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...