Az Alku

1.1K 42 15
                                    

"Ma találkozzunk, pontban délután kettőkor, a Paradise kávézóban. Nemleges válasz NINCS!"

Szép lassan eltelt a nap, egyik óra unalmasabb volt, mint a másik, és a diákok is az idő teltével egyre inkább megvető tekinteteket szórtak. Sarah természetesen ezzel mit sem törődött, de Jennifer nem tudta ilyen könnyen venni. Eddig mindenki rajongott érte, és ő beszélt ki másokat, míg most ő van a megaláztatások és kibeszélés középpontjában.

-Jennifer Rules! Figyelsz te rám? -kérdezgette Lu.
-Hahh?
-Mondom, mostantól hivatalosan is a barátunk vagy. Mindig mindenkitől meg fogunk védeni. -ismételgette szavait. -De! Ha összetöröd Sarah szívét, vagy hazudsz neki, vagy bármi hasonló.. Megfoglak és kettétörlek.
-Hé! Fogd vissza magad. Ő Sarah párja. Muszáj elviselnünk. Illetve.. Annyira nem rossz ember ő. -mosolygott kicsit erőltetetten Nic.

Vége lett az iskolának, és Jenni mélyen elgondolkozva kezdett el, szinte csigalassúsággal kiballagni az épületből.
-Minden rendben van édesem? -kérdezte Sarah.
-Persze! Van egy kis elintézni valóm! Majd találkozunk. -azzal megpuszilta, majd elindult a levélben említett helyszín felé. Sarah egyáltalán nem gyanakodott, ezért szépen lassan hazament.

Mikor odaért a kávézóhoz, Jenni alig hitt a szemének. Tényleg édesanyja hagyott neki egy levelet. Gyorsan be is sietett az épületbe, majd lehuppant az asszony mellé.
-Végre már, hogy itt vagy! -hányta Jenni irányába megvető tekintetét.
-Ne haragudj! Ma hat órám volt, 13:50-kor lett vége. A kávézó pedig 20 perc séta a sulitól.
-Mindegy is.. Térjünk a lényegre. Hol élsz most?
-Ne legyél mérges, de Saraéknál.
-Vele is alszol?
-Igen.
-Szeretkeztek? -kérdezgette a szigorú szülő, mire Jenni megrázta a fejét. -Nekem ne merj hazudni! Szeretkeztek?
-Igen.. -helyeselt szemét lesütve.
-Szégyen! -néhány perc csend után ismét felszólalt. -Szereted? Együtt jártok?
-Igen.
_Akarsz hazajönni?

Jennifer kíváncsian kapta fel fejét.

-Hogy mi?
-Persze, mindennek ára van. Többé nem beszélsz vele. Semmilyen formában. Nem írsz neki, nem hívod és nem keresed. Elköltözünk. Ott bentlakásos iskolában leszel, ahol kinevelik belőled ezt az idióta felfogást.
-Rendben van anyám. -helyeselt Jenni. Mindig is úgy lett nevelve, hogy ellent nem mondhat édesanyja akaratának. Viszont amint kiejtette ezeket a szavakat a száján, elöntötte a keserűség. Ekkor fogta fel igazán, hogy mibe is egyezett bele. Nem tudta mi tevő legyen. Érezte, hogy ez lenne a helyes, de túlságosan is szerette a lányt, még ha tudta is, ezt nem sokan nézik jó szemmel.

Mikor Jenni hazaért, Sarah rögtön megkérdezte.

-Na..hol voltál? Milyen napod volt?
-Tök jó.. Figyelj.. -kezdett bele. -El kéne mennem néhány napra. Remélem megérted.
-Beszélni akartam veled. A hívásokról és az üzenetekről.
-Igen? -vonta fel gyanakvóan a szemöldökét Jenni.
-Sajnálom, hogy nem voltam veled őszinte. Azt hittem, tudom kezelni, de nem. Az exem az Stef. Megfenyegetett, hogy szakítsak veled.. Vagy ő fogja elintézni, hogy köztünk mindennek vége legyen. Attól félek, hogy a tégla és az egér is az ő műve, de mivel nem tudom bizonyítani, ezért sajnos nem tehetek ellene feljelentést.
-Köszönöm, hogy elmondtad, de ez nem változtat azon, hogy el kell utaznom néhány napra.
-Hova mész?
-El. Most mondtam. -förmedt fel Jenni. -Nem kell tudnod róla.
-És miért szeded ki az összes ruhád?
-Sose tudni, mennyi ruhára lesz szükségem.
-El akarsz menni, igaz?
-Csak egy időre, utána visszajövök. -hagyták el a szavak a száját, miközben tudta, valószínűleg soha nem fog visszajönni. -Szeretlek Sarah! Majd találkozunk. -azzal megcsókolta a lányt, felkapta utazóját, és könnyfátyollal szemén kirohant a házból. Teljesen hazáig rohant, s mikor belépett a küszöbön, döbbenten állt meg. Két derék férfi állt a nappaliban, egyiknél egy tű volt.

-Kik ezek a férfiak? -kérdezte remegő hangon.
-Ők fognak téged elvinni a létesítménybe. Itt is van egy testvérintézményük, oda fognak elszállítani, így nem lesz gond a költözéssel sem.
-Én nem akarom.. -kezdett el zokogni, majd hátrálni, mire egy másik férfi elkapta a derekát, és lefogta. A másik kettő odaszaladt, és befecskendezték az injekciós tű tartalmát, ami egy nagyon erős altató volt.

-Asszonyom. Itt és itt írja még alá, -mutatott két helyre, -és akkor rendben leszünk. Utána elszállítjuk az Irgalmas Nővérek Pszichiátriai Magánkórházba, ami egyben egyházi neveltetést is magábafoglal, elhelyezzük egy üres szobába, aztán kezdetét veszi az átnevelés. Ha végeztünk, garantálom, nem lesz lányokra baja.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now