Buli? Kizárt!

2.6K 74 15
                                    

Még reggel 8 sem volt, Nicole viszont visítva tört be a tanterembe.
-HUSIIIII! Nem hiszed el, ki tart házibulit! -visított Sarah fülébe.
-Teljesen mindegy, úgysem fogok sokmindent hallani a zenéből, ugyanis addigra megsüketülök miattad.
-Uh bocsi, lejjebb veszem magam. Szóval.. -suttogta, hogy más ne nagyon hallja. -Tudod ki fog házibulit tartani?
-Nem, viszont úgy érzem, hamarosan megosztod velem. -nézett érdektelenül Nicolra.
-Joey Dunner.
-AZ a Joey Dunner? -kérdezett vissza izgatottan.
-Igen, na és tippelj, kiket hívott meg?
-Neee! Minket?!!
-IGEN! -kiáltott fel boldogan Nic, majd mind a ketten ugrálni kezdtek.

-Igen, na és tippelj, kiket hívott meg?-Neee! Minket?!!-IGEN! -kiáltott fel boldogan Nic, majd mind a ketten ugrálni kezdtek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Joey általános iskolában került hozzájuk, pontosabban elsőben. Nicole azóta majd megőrül barna göndör fürtjeiért, és gyönyörű zöld színű szeméért.

-De én nem megyek bulizni! -rontotta el a jókedvet Sarah.
-Nemááár! Ne legyél már ilyen begyepesedett. Anyád helyében szégyellnélek és letagadnálak. Nem érted gáznak, hogy anyud jobb arc, mint te? -nevetett fel hangosan és gúnyosan a kissé morcos barátnő.
-Akkor hívd el anyám! Ő tuti menne..
-De te vagy a barátnőm.. Igaz, sokszor megfordul a fejemben, hogy lecseréllek.
-Do it girl. Legalább nyugodtabb életem lesz. -viccelődött.
-Na! Akkor ma délután lecseréllek. Hivatalosan is!

Vége lett az iskolának, és elmentek Saraék házába. Nicole mérgesen dobta le táskáját, és lehuppant Sarah anyukája mellé a kanapéra.
-Lettie! A lányod egy csicska! Mától hivatalosan is te vagy a legjobb barátnőm.
-Neked is szia Nic. Miért? Mi történt?
-Hatalmas buli lesz Joey Dunnernél, és ez a benőtt szardarab azt mondta, hogy nincs az a pénz, amiért én el tudnám vinni.
-Sarah Fox! A kurva anyád! Egyrészt, a legjobb barátnőd kiszemeltjének bulija lesz. Hogy tudod azt mondani, hogy nem leszel ott támogatni? Lehet ez a buli megadja a kezdő löketet, és összejönnek.. Másodszor.. Azt hiszem, én nem ilyen, idézem Nicolt, jogosan, nem ilyen szardarabot neveltem. Mi az, hogy nem mész bulizni? -háborodott fel az édesanya.
-Támogatom én.. Itthonról.. Ami meg a szardarabot illeti, én is szeretlek anya.
-Most rögtön felhúzol a szobába -fogta karon nagyobbik lányát-, felveszel valami kivágott szexi felsőt egy dögös nacival. Azután megcsinálod ezt a hajnak nevezett valamit azon a nagy tök fejeden, kikerázod magad, és zsa bulika!
* Mert jön a buli buli buli*-kezdte el kántálni Lettie, Nicole és Rayna egyszerre.
-Borzalmasak vagytok.. -ezzel elindult a szobája felé készülődni.

Öltözéke egy fekete szaggatott farmer, egy fekete mintás póló, rá egy kockás ing, kigombolva, és egy fekete bakancs. Haját felkötötte kontyba, rakott egy kis szájfényt, s már készen is állt a kierőszakolt bulira.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now