-Azta! Ez a ház kurva menő. Hozok egy italt. -ugrált Nicole, mintha csak élete első buliján lenne.
-Jajj ne. Az Jennifer.. Én meg egyedül.. Csak ne jöjjön ide. Jajj ne! Meglátott.. Halott vagyok. -bonyolított le fejében egy gyors társalgást önmagával Sarah.
-Szia leszboszi. Mit csinálsz itt egyedül? -kérdezte Jenni, s közben dőlöngélt kicsit. Próbált érthetően beszélni, ám ebben az elfogyasztott rengeteg alkohol gátolta.
-Sz-szia Jenni. -dadogott Sarah. Érezte, hogy szinte torkában ver a szíve. -Várom Nicet, hogy hozzon valami ütőset.
-Értem.. Figyelj csak, mindig is ki akartam próbálni valamit.. -majd minden megváltozott. A levegő csak úgy szikrázni kezdett, s ezzel egyidőben, mintha csak ők ketten lettek volna, legalábbis így érzett Sarah, mikor Jennifer megcsókolta..-Nincs kedved valamit valahol máshol csinálni? -folytatta a szőke démon.
-Mire gondolsz? -bámult értetlenül Sarah.
-Majd megmutatom, ha itt az ideje. -kacsintott egyet, majd elkezdte Saraht kivezetni a házból a kezénél fogva.Sarah csak lépkedett utána, mire egy nagy házhoz értek.
(ezt a képet légyszi vegyétek úgy, hogy este van fotózva, köszönöm)
-Az édesanyám és a húgom elutaztak, apám rég nem él velünk, és mostohafater is elég szépen lelépett. -kotorászott kicsi koktéltáskájában a házkulcs után kutatva, majd mikor megtalálta a zárba helyezte, és elfordította. -Gyere be. Mutatok valamit.
Sarah remegve indult Jenni után, nem tudta mi vár rá bent. Sosem gondolta volna, hogy ez lesz élete egyik legszebb estéje. Jenni bevezette a házba, majd egyenesen a szobájába.
-Miért hoztál ide? -értetlenkedett Sarah.
-Mint mondtam, mutatok valamit.
-Oké, azt felfogtam, de még mindig nem tudom mit akarsz.
-Megmutatom. -Majd szép lassan elkezdett lépegetni Sarah irányába. Megfogta a csípőjét, végigsimította derekát, majd megcsókolta, s az ágyra lökte. Ráült a derekára, majd végig nyakán fojtatta a csókolgatást. Sarah itt-ott kisebb nyögéseket hallatott, kegyetlenül élvezte a helyzetet, majd belécsapott a tudat, hogy mit is csinálnak épp.-Ezt nem kéne.. -tolta el udvariasan Jennit. -Nem akarom, hogy olyat tégy részegen, amit másnap józanul teljesen megbánnál.
-Tudom mit akarok.. -majd szépen letolta Sarah nadrágját, és nyelvével izgatni kezdte a lányt. Beletúrt szőke dús hajába, már épp elengedte magát, s élvezte a gyönyört, amikor meghitt pillanatot a telefon csörgése zavarta meg.
-Ki a fene lehet az? -idegeskedett Sarah.(a telefonszám csak úgy kipattant a fejemből, ha a való életben is van ilyen, az csupán a véletlen műve)
-Mondjad Nicole! Mit akarsz?
-Hoztam piát, de téged sehol nem talállak. Hol vagy?
-Azt hiszem, egy párhuzamos univerzumnban, ahol épp kinyalt egy lány, mikor te felhívtál.
-Uh, ne haragudj, nem tudtam.
*Gyere már Sarah.*-szólt közbe Jennifer.
-Sarah Fox! Azt ne mond nekem, hogy ott a háttérben most Jennifer Rules szólalt meg, mert menten eretvágok.
-Talán. Most mennem kell.. Van egy kis dolgom. -majd letette a telefont.Amint Sarah lenézett az ágyra, elöntötte a bizsergés..
-Ki kell engesztelned..-játszadozott szőke fürtjeivel, egyedül fekve az ágyon.
-Miért?-kérdezte Sarah értetlenül, miközben félmeztelenül csak állt a szoba közepén.
-Elszállt a hév míg telefonáltál. Azt hiszem, -nyúlt lassan a nadrágjába, majd kezdte lassan izgatni saját csiklóját a szőke bombázó, -tenned kéne valamit Sarah, hogy ez a kellemes hangulat visszatérjen, nem?Menten lehúzta Jennifer nadrágját, s levette róla bugyijával egyidőben. Visszament ajkaihoz, hogy megcsókolhassa, ezután a pólót is levette róla és magáról is, s rögtön visszatért az izgatandó területhez.
Először csak a nyelvét használta, majd az ujjait is becsúsztatta lassan a lány hüvelyén. Jennifer visított az élvezettől, és egyre csak Sarah nevét hajtogatta. Addig nyalta és ujjazta, míg a lány egy hatalmas nyögés kíséretében orbitálisan nagyot élvezett, majd helyet cseréltek. Immáron Jenni volt a birtokló, és Sarah a kiszolgáltatott áldozat.
Először ajkait csókolta, majd nyakát, miközben megmarkolta a jobb mellét.
Ezután egyre lejjebb és lejjebb haladt, mikor a hívás előtti testrészhez ért, és folytatta az elkezdett folyamatot.
Úgy kényeztette a barna lányt, mintha hónapok óta erre gyakorolt volna.Mikor Sarah is le lett tudva olyan fáradtak, Jenni emellett ittas is volt, hogy rögtön elaludtak Jennifer ágyán, pucéran, egymásba fonódva.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...