Sarah édesanyja mikor hazért szokás szerint benézett szeretett kislányához. Tudta, hogy mostanában nagyon magaalatt van, és hogy jót tesz neki a társaság, így mindig bement, és megszeretgette kicsit. Így hát szokásához híven miután lepakolta holmiját a nappaliban, rögtön Sarah szobája felé vette az irányt. Amint benyitott, és meglátta a két alvó lányt, teljesen elérzékenyült.
Sírva fakadt, és beugrott a két lány mellé az ágyba, mire ők rögtön felriadtak.
-Anyaaa!!! Meztelenek vagyunk!!!
-Nem érdekel.. olyan aranyosan aludtatok.
-Szia Letti.
-Jennifer! Annyira reméltem, hogy te vagy az! -ölelte át sírva a lányt.
-Hát igen.. Reméltem, hogy itt lehet még..
-Ameddig csak szeretnél életem! De te nem átnevelő intézetben voltál?
-Voltam.. megszöktem..
-Jól tetted. Ne aggódj! Én majd megvédelek mindentől! -mosolygott rá kedvesen Letti. -Na én megyek, pihenjetek nyugodtan. De majd vacsorázni azért gyertek ki!
-Sziaaaa anyu...
-Jólvan, jólvan, megyek. -zárta be maga mögött az ajtót.
-Ez most kurva gáz volt.. -bosszankodott Sarah.
-Szerintem aranyos volt.. Gyere, aludjunk tovább. -csókolta meg nyakát, és bújt Sarah nyakhajlatába.Alig két óra múlva ismét Letti toppant be az ajtón.
-Nyomás kifelé! Arról volt szó, hogy vacsorára kijösztök!
-Mennyi az idő? -nézett fel Jenni teljesen kómásan.
-Este 8 múlt hét perccel!
-Kelj Sarah. Menjünk vacsorázni.
-Én téged akarlak megenni.. -motyogott, mivel épp akkor kelt fel Jenni hanjgára. Jenni Lettire nézett, és zavarában Sarah mellkasára csapott.
-Te idióta.. itt az anyukád is.
-Kit érdekel? Jöjjön ő is.. -nevetett fel.
-Majd vacsi után egész este szexelhettek, de ha kihűl Miss Fox, garantálom, hogy soha többé nem lesz egy perverz gondolatod sem, ugyanis olyat mutatok, amit még azelőtt sosem láttál! Indulj kifelé vacsorázni! -utasította lányát.
-Megyeeek.. csak felveszek egy felsőt..Mikor kiértek a konyhába, ahol Letti és Rayna már az asztalnál ültek, utóbbi tágra nyílt szemekkel figyelte a helyiségbe értkezőket.
-Jenni! Te vagy az? Tényleg te vagy az?? Úgy örülök, hogy látlak. -ugrott fel rögtön megölelni az említett személyt.
-Én is örülök, hogy újra látlak. -ültek le az asztalhoz.
-Akkor jó étvágyat. -hangzott el Letti szájából, mire megszólalt a csengő. -Hogy a faszom húzzam bele.. -majd mind a három fiatalabb hatalmas nevetésben tört ki. -Nem tudom ki az, de nem köszöni meg ha most kinyitom.. -elindult az ajtó felé.Amint kinyitotta, nem tudta, hogy hallucinál, vagy higyjen a szemének?
-Itt van? -kérdezte köszönés nélkül a váratlan vendég.
-Neked is jó estét, Agatha.
-Itt van?
-Micsoda? Kicsoda?
-Ne szórakozz velem!! Jennifer, nálatok van?
-Igen, itt van, és itt is fog maradni, te utolsó, felfuvalkodott, maradi hárpia. -erre a mondatra felfigyeltek a lányok, és gyorsan kiszaladtak megnézni, hogy ki a váratlan vendég.
-Idefigyelj Letti, add ide a lányom, és akkor nem kell bevonnunk a hatóságokat.
-Te szarházi.. fenyegetsz a saját telkemen? Nem szégyelled magad?
-Menj el anya! Soha nem akarlak látni.. -ugrott előre. Édesanyja épp a kezét emelte, amit Letti elkapott és mélyen a szemébe nézett.
-Meg ne merd ütni a lányomat, te tisztátalan szuka! TAKARODJ INNEN!! -kiáltott rá.
-Milyen lányod? Ő az én lányom! És csak is vele együtt vagyok hajlandó távozni!!
-Nem akarok veled menni!! Megint visszaküldenél oda.. -szólt ismét Jenni.
-Mi itt elfogadjuk, és szeretjük, olyannak, amilyen! -állt ki Rayna és Sarah is.
-Van egy alkum.. Hazajösz, és cserébe nem küldelek vissza. És Saraval is együtt maradhatsz.. De ő nem jöhet nálunk! A gondolattól, hogy együtt éltek, és mit csináltok itt.. a hideg is kiráz... Holnap reggelig kaptok gondolkodási időt. Így, vagy úgy, de hazaviszem a lányom. Ha kell, rendőri beavatkozással.. -majd sarkon fordult, beült a kocsijába, és elhajtott.Letti bezárta a házajtót, majd komoly tekintettel Jennifer felé fordult.
-Haza szeretnél hozzájuk menni?
-Nem akarok.. de muszáj. Ez egy őrült, és tényleg rátok hívja a rendőröket. Nem akarom, hogy bajotok legyen belőle miattam.
-Rendben.. De minden nap hívj fel, vagy látogass meg. Állítsd be a számomat gyorshívóra. Ha bármi történne, vagy bármi gyanúsat tapasztalsz, szólj, és rögtön átmegyek. Rendben?
-Rendben, köszönöm. Az pedig természetes, hogy meglátogatlak, hisz itt van a szerelmem is.
-Jólvan kicsim, menj akkor, és pakolj össze. Holnap ez egy nehéz szülés lesz, már érzem..Azzal mindenki elvonult a szobájába. Sarah segített Jennifernek összepakolni a holmijait, még beszélgettek egy kicsit, majd ők is álomra hajtották a fejüket.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...