Szívesen látunk!

1.1K 49 0
                                    

-Mesélj Jenni! -mosolygott Sarah anyukája kedvesen. -Miért van nálad ez a sok csomag? Valami baj van?
-Azt már biztos tetszik tu..
-Tegezz csak drágám nyugodtan!
-Azt már biztosan tudod, -kezdett neki újból, -édesanyám nem a kedvességéről és elfogadóságáról ismert. Az is biztosan feltűnt, hogy Sarah és én az elmúlt három hétben nagyon közel kerültünk egymáshoz.. Ez azért van, mert ő és én együtt járunk. -mire az anyuka kivételével mindenki csak tátotta a száját.
-Igaz, Sarah nem mondta meg, de sejtettem. Amolyan anyai megérzés.. -kacsintott, majd folytatta. -Igen, ezt én is észrevettem anyukádon, de biztos nem ez az oka annak, hogy most itt vagy és pityeregsz.
-Nos.. Saraval már a legelején megbeszéltük, hogy titok marad minden. -szipogott-
Sarahnak nem volt semmi ellenvetése, így titokban néha moziba jártunk vagy kajálni. Alkalomadtán megkértem, hogy legyen a barátnőm. Ő igent mondott, és tudta, hogy ettől titokban kell tartanunk az anyám miatt. Persze Nicolen kívül senki nem tudott semmit. Legalábbis ezt hittük. Joey bulija óta a suliújság egyik főszerkesztője követ minket, mindent látott, és lefotózott, amit ma posztolt is minden engedély nélkül.. A barátaim megaláztak, és valaki az anyámnak is elküldte a bejegyzést. Otthon kérdőre vont, hogy mégis mi ez? Fel is pofozott.. Többször is.. -simogatta meg a még mindig fájó területet, ahova a pofont kapta-..majd azt mondta, hogy húzzak fel, pakoljak össze, és takarodjak, majd szó szerint kidobott.. -kezdett el keservesen sírni.
-Nyugodj meg Jennifer! Nálunk bármeddig maradhatsz, ha szeretnél. - nyugtatgatta Lettie.
-Köszönöm szépen Mrs. Fox.. Akarom mondani Lettie, de ez túl sok! Nem fogadhatom el. Így is rengeteget tettél értem, és az, hogy ideköltözzek.. Nem érdemlem meg.
-Sarah a párod.. Igaz? Innentől családtag vagy! Még akkor is, ha csak titokban jártok.. És én megteszek bármit a családomért.
-Igen! Maradj! Kérlek.. -győzködte Rayna is.
-Te mit gondolsz Sarah? Szeretnéd, hogy maradjak? -nézett aggódó szemekkel irányába. Tudta, hogy a mai tette esetleg mindent elrontott.
-Persze, hogy szeretném, ha maradnál! De csak egy feltétellel.. -majd amilyen közel tudott, odahajolt Jennihez, hogy a fülébe súghasson. -Ki kell engesztelned a maiért. -kicsit eltávolodott, s egy perverz félmosolyt engedett el irányába.

Jennifer zavarában csak hangosan felnevetett, mire mindenki értetlenül bámult rá, őt viszont nem zavarta. Örült, hogy szerelme nem utálja, s bár Sarah haragszik rá, azzal, hogy odaköltözik nála, tudja, hamarosan minden más lesz.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now