جهان شبیه پیانوعه بعضی روزاش سیاهه بعضی روزاها سفید و اگه این تعادل رعایت نشه نت قشنگی ازش بیرون نمیاد .
بعد از اینکه هری فرانک رو برد ، فرانک تو شرط بندی باخت هممون رو پیتزا مهمون کرد .
"خب هری حال ریچ چطوره ؟"
فرانک خیلی کنجکاوانه پرسید .
"اون خوبه و فقط ..."
به هری زل زدم حرفشو قطع کردم ."فرانک من خوبم باور کن قراره خیلی زیاد زنده باشم "
ولی قرار نبود فقط شیش ماه زمان داشتم.
فرانک لبخند زد .
"من میخوام برم میامی دو هفته دیگه "
هری سعی کرد بحثو عوض کنه .
" اوه چه جالب !"
ولی واسه من اصلا جالب نبود دوری از اون .
"این عالی بنظر میاد حیف دیگه جوون نیستم تا شیطونی کنم "
فرانکو بغل کردم گفتم :
"تو هنوزم شیطونی ، و میتونی به مسافرت بری با خانم کاترین "
هری تعجب کرد .
"مامان بزرگته؟ "
ابروهاشو بالا انداخت .
" مامان بزرگ اینده ام"
فرانک من دوتایی خندیدیم .
"من دیگه باید برم خونه "
هری وایستاد و کتش رو برداشت .
"منم همینطور فرانک "
به سمت در رفتم و از فرانک خداحافظی کردم .
"ریچ بیا برسونمت "
با خنده گفتم :
"قول میدم دیگه نبوسمت "
اونم خندید .
***
من و خانم کاترین کارمون خیلی خوب پیش میره لنا اشلی باهام میونه خوبی ندارن و دلیلش رو نمیدونم هروز بعد از تموم شدن کار به کتابخونه پدر اشلی میرم و کلی اطلاعات راجب کافه ها جمع میکنم .به کتابخونه رفتم و حس کردم کسی داره دنبالم میکنه .
"هی بچ "
برگشتم جسیکا رو دیدم .
"هی خوبی"
اب دهنمو قورت دادم .
"لعنتی من ازت کمک خواستم بعد تو نامزد منو دزدیدی "
سعی کردم کم نیارم ."نه ، نه ، نه عزیزم درستش اینه تو کمک کردی که من نامزدت رو بدزدم "
خیلی بلند خندیدم تا متوجه ضعف هام نشه .
یه سیلی از طرف جسیکا خوردم .
"میدونی چیه ، هیچوقت تورو مثل من دوست نداره اون هیچ ارزشی واسم نداره فقط میتونم بگم تو خیلی بدبختی که به دنبال دکترت رفتی که من پسش زدم "
دستامو تو جیبم گزاشتم .
"برام مهم نیست که تو راجبمون چی فکر میکنی "
درواقع خیلی مهم بود .
به راهم ادامه دادم اون مثل احمق ها به من میخندید .
کل روز به حرف های جسیکا فکر میکردم یعنی واقعا من دزدم یا بدبخت !میدونستم من مدت زیادی زنده نیستم و نباید بخاطر اون ناراحت باشم .
نت های زندگی من به قسمت های سیاهش رسیده بود .
هی گایززز😂
چخبرا چطورین ؟
من واقعا واقعا ممنونم از ته وجودم بابت همراهیای خیلیاتون اگه شما نبودین این فنفیک ، فنفیک نبود .
از (NSPECTOR_YASI )و خیلیای دیگه که نمیشناسمتون اگه میشناختم حتما اسمتون رو میبردم مچکرم خوشحالم که همراهیم میکنین حمایتم میکنین مراقب خودتون باشید.