تراش دلخراش

46 7 49
                                    

گاهی باید برای بهتر شدن همه چیزو رها کنی .




چه قشنگه وقتی که فرانک رو دوباره خندون خوشحال میبینم ، چه قشنگه که ما میخوایم اونارو سوپرایز کنیم دقیقا تو همون کافه ای که خانم کاترین اجاره اش کرده .

ما تموم تزئینات کافه رو انجام دادیم و میخوایم یه جشن کوچیک برای اونها بگیریم و به کشیش خبر دادیم تا این عشق رو رسمی کنه .

کاترین دوست نداره که جشن بگیره چون به یاد مدی هستش ، ولی مدی خیلی خوشحال می شد اگه میدید دوستش خوشحاله .

امروز همه دعوتن حتی نایل ، میخوام خبر نامزیمو بهش بدم این چند ماه اتفاقات عجیبی برامون افتاد ، خیلی اتفاقات عجیب که حتی فکرشم نمیکردیم .

دختری که داشت میمرد با کسی اشنا شد که روحشو زنده نگه داشت .

من به خونه برگشتم تا حاظر شم ، هیچکس تو خونه نبود به طبقه بالا رفتم به ته راهرو دوش گرفتم ، لباس قرمزی که برای جشن گرفته بودم رو یبار دیگه نگاش کردم یه لباس کوتاه و تنگ با بند هایی که روی بازو قرار میگرفت .

به سمت میز رفتم نشستم از کانسیلر ، خط چشم ، رژ لب قرمز جزئیات کامل شده بود لباسم رو پوشیدم ترجیح دادم موهامو باز بزارم چون همینجوری که بلنده خوشگله و کیفمو برداشتم بازم هیچکس نبود .


از توی خیابون چراغ قرمز رد شدم حس میکردم همه نگاه ها رو منه .

به کافه رسیدم همه اونجا بودن تزئینات به خوبی خودشون رو نشون میدادن همه ادما پر زرق و برق بودن ,نایل گوشه ای نشسته بود منو دید به سمتش رفتم بغلم کرد .

"خوش اومدی "

روی صندلی نشستیم .

"فکر نمیکردم بابا بزرگت انقد شیطون باشه که تو این سن ازدواج کنه "

با هم خندیدیم .

"اون نمیخواست ،منم نمیخواستم برای خوشحال شدنش رایلی پیشنهاد داد "

و هری هم وارد شد لویی به میامی برگشته بود لنا هم باهاش رفته بود ولی لنا فقط میتونست چند روز باهاش باشه بعد برگرده پیش مامانش .


اون به سمت ما اومد و به صورت یهویی دستشو گزاشت دور کمرم باعث شد چشمام گرد شن .

"هی ..خوبی دوسته ریچل "
هری از نایل پرسید .

"ممنونم دوست پسر ریچل "

هری قهقه زد و گفت :"ما دیگه نامزدیم "

دستمو اوردم بالا بهش نشون دادم لبخندش محو شد و نشست هری منو پیش اشلی و لیام برد .


کاترین فرانک وارد کافه شدن و فشفشه ها روشن شد همه دست زدن کاترین خیلی زیبا شده بود فرانک کت شلوار توسی پوشیده،بود .

Breaking Me (Harry styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora