Aşk Nefrete Ne Yakınsın💜

95 24 7
                                    

Ağaçlar gözlerimi yormaya başlamıştı. Ama gözlerimi onlardan ayırırsam kötü laflara maruz kalacağımı düşünüyordum.

Annemin bu halde olmasında bir alakam yoktu ama bencilce düşündüğüm için vicdan azabı çekiyordum.

Yolculuk boyunca konuşmadık abimle. Yüzüne bile bakmadım.
Hastaneye yakın durakta indik. Bastığım kaldırım taşı beni kendine çekiyordu sanki. Gittikçe ağırlaşıyordum sanki. Durdum.

--Valizin mi ağır geldi ver.

Sonunda konuşmaya cesaret edip,

--Annem daha çok mu kalacak hastanede? Dedim.

--Yarın sabah taburcu olucak. Dedi.

Daha fazlasını sormaya cesaretim yoktu...

Duyacaklarımdan korkuyordum. Göreceklerimden daha çok.
Hastaneye geçtik annemin yattığı odanın önüne geldik. Abim girdi hemen. Sakin adımlarla yeltendim geçmeye. Başımı önüme eğip yatağının yanına kadar gittim.

Gözlerimden yaş süzüldü. Annem eliyle çenemi kaldırdı ona bakmanı sağladı.

Allahım nasıl bu kadar kötü olabilir. Yüzü şişmiş vücudu morluklar içerisinde ve kolu alçıda.

--Anne iyi misin?

--İyiyim kızım iyi ağlama. Ben merdivenlerden düştüm.

--Nasıl yani? Ablam bana başka dedi.

--Boş ver şimdi sen bunu . Kamp nasıl geçti bahset hadi!

Şaşırıp kalmıştım. Ben kampta annemi düşünmezken annem bu halde beni düşünüyor konuyu değiştiriyordu. Ablam bana işaret etti.

--Şey iyiydi anne güzeldi.

--Gonca gel bize aşağıdan Bi şeyler alalım.

--Tamam

Odadan çıkar çıkmaz ablam anlatmaya başladı.

--Ne oldu niye annem bu halde biriniz bana anlatın artık!

--Annem' in iş yerinde bir çalışanla dedikodusu çıkmış. Bir kaltak da babama gelip karına sahip çık demiş.
--Yok artık!

--Babam hışımla eve geldi. Annem'e duyduklarını doğru olup olmadığını sordu. Annem hayır iş yerimde terfi etmemi çekemedikleri için dedikodu çıkardılar inanma onlara dedi.

--Ee babam ne dedi inanmadı mı?

--İnandı.

--Eee niye annem bu halde o zaman?

--Aksi şeytan tam o sıra o adam aradı annemi.

--Eyvah!

--Babam Peki deyip kafa sallamıştı ki, aramayı görünce delirdi. Sen profesyonel olmuşsun demek yalan söylemekte! Diyip tokat attı. Annem göründüğü gibi değil demeye kalmadan geri geri giderken ayağı kaydı merdivenlerden düştü.

Kalbim o kadar derinden sızlıyordu ki..

--Ee bana niye annem merdivenlerden düştü demedin aptal mısın aklım çıktı öyle mesaj atılır mı?

--Benim dediklerimi yazdı abin telefonuma geri de bakmadım .

--Gerizekalı zehir eder her türlü bana zaten. Her neyse babam nerede?

--Bilmiyoruz açmıyor telefonlarımızı. Ama pişman oldu bence. Çünkü annemin patronu bizzat babamla görüşmüş.

--Ah ahh. Ne olacak şimdi?! Annemin bana söyleyeceği şeyler ne?

Kaçıncı Son Bu? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin