Bir olay üzerinde dumanı tütmeyi kesmesin ki üzerine yeni olaylar olurken rahat bir nefes almaya hasret ben bitmek bilmez bir koşuşturmacadaydım adeta.
Okulumu değiştirip olaylardan uzak olucam derken kendimi babamın nikahında Büşra Ablayla konuşurken buldum.
Hep yalancık gülümsemesi o gün gerçekti ve ben onu soldurmuştum. Söyledikten hemen sonra pişman oldum.
Dudaklarını ısırarak kafasını salladı. Yüzü düşmüştü. E tabi evlenmek üzere olan kadına bunu dersen ne beklersin ki?!
İğrenç bir sessizlik oldu. Daha fazla konuşmak istemiyordum. 30 saniye sürmedi bu sessizlik.
--Bunu sana baban mı söyledi? Nereden biliyorsun.
--Şey abim söylemişti.
--Peki. Ne amaçla bunu bana şiödi söylemek istedin?
--Bilmiyorum. Bilmen gerektiğini düşündüm. Özür dilerim.
--Hayır sorun değil. Bilmediğim bir şey değildi.
Şaşkınlıkla gözlerine baktım.
--Nasıl yani?!
--Evet! Biliyordum.
--Ee yani?
--Yanisi yok. Beni sevmediğinin farkındayım. Ama ben onu seviyorum. Ben hayatta her istediğim şeyi yaptım.
Zorla değil bu evlilik baban istemese olmazdı. O kadar da uzun boylu değil. Ama ikimiz de evlenmek istiyoruz sonuçta.--Özür dilerim gerçekten.
--Hayır üzülme. Beni de düşünmüş olman hoşuma gitti aksine. Bu aramızda kalırsa sevinirim.
--Tabiki tabiki aramızda kalır.
Kapı çalmış ve nikah memuru gelmişti. Odadan kendimi zor atmıştım.
Kendimi o kadar rezil hissettim ki...Çok pişman oldum konuştuğuma.
Nikah kıyıldı tebrik edildi herkes dağıldıktan sonra Büşra Ablanın babası babamları balayına gönderdi. Biz de anneme gittik.********
Akşam Cemal beni aradı.--Gonca 2 kere aradım açmadın.
--Yoğun bir gündü telefonla fazla ilgilenemedim. Kusuruma bakma.
--Ne yoğunluğu?
--İş güç işte.
--Neden bana söylemedin?
--Anlamadım!?
--Babanın nikahı olduğunu.
--Ne biliyim gerek duymadım. Sen nerden biliyorsun?
--Ablan paylaşım yapmıştı oradan gördüm.
--Sen ablamla takipleşiyor muydun?
--Evet!
--Hmmm.
--Gerçekten alındım. Neden bana da söylemedin ki? Gelecek değildim.
--Yok ya ne biliyim. Benim de çok kabullenmiş olduğum Bi durum değil. Abim yoktu mesela. Öyşe çok da şey değildi..
--Ayağına taş değse haberim olsun istiyorum!
--Peki.
--Birileri annenin nikahına gelmişti. Beni de onunla karıştırdın sanırım.
--Ben sana bunu demedim ki. Nereden biliyorsun?
--Ben her şeyi bilirim.
--Sanki Allah şu havalara bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...