Ellerim titriyordu. En üst kattaydı odam. Son basamaklara ulaştığımda dizlerim titremekten Bi hal olmuş daha fazla dayanamayıp yere yıkılmıştım.
Zangır zangır titriyordum. Kafamı kaldırdığımda kameranın kırmızı ışığının yandığını gördüm.
Beni izliyor olabileceğini düşünüp odaya geçtim.
Cebime attığım iki sigaradan biri kırılmıştı. Çakmak da duruyordu. Hoca ile konuşurken cebinden anahtarlığını almıştım.Hepsini yastığımın altına atıp havlumu lifimi ve şampuanı alıp banyoya geçtim.
Buz gibi suyun altına girdim. O kadar canım yanıyordu ki onu dindirmek için vücuduma acı vermek istiyordum.
Kendimi kirlenmiş gibi hissediyor pislikten arınamadığımı düşünüyordum. Kaynar suyu açtım.
Lifi o kadar sert vücuduma sürüyorum ki artık kanamaya başlamıştı.
Kaynar suya dayanamaz oldum. Gitgide ısınan su haşlıyordu vücudumu.
Buhar beni boğmaya başladı. Suyun altından çekilsem de başım dönmeye başlamıştı.
--Hayır bayılamam. Hayır!
Soğuk suyu açtım. Altına girer girmez nefesimin kesildiğini hissettim. Daha fazla ayakta durmaya dayanamayıp oturdum yere.
Deli gibi ağladım. Kollarım kanıyordu. Elimi rafa koyduğum makasa uzattım.
Kalçama kadar uzanan güzelim saçlarımı boynumun hizasında makasa vurdum.Ağlamaktan net göremeyen gözlerim saçlarımı görmeme müsade etmiyordu.
Nazikçe okşadım. Dağılmaması için lastik tokamla bağladım. Doyasıya sarıldım. Elimi kafama attım. Kısacıktı saçlarım. Saçlarının her kesmemde hafiflerdim.
Bu defa zerre hafiflememiş derdime dert katmıştım. Daha fazla kalmadım orada. Odama geçip yaralarımı sarmak istedim. Yapamadım.
Çantamı aldım. İçerisine kıyafetlerimi koydum. Yastığımı kaldırdım. Sigaraları ve çakmağı çantamın ön gözüne attım.
Telefonuma bir sürü çağrı gelmişti. Bakıpla bakmamak arasında kaldım. Saat 3'ü geçiyordu.
Onur beni 7 kere aramıştı. Annem 2 kez Cemal 38 kez aramıştı.
Mesajlar almış başını gitmişti.
Onur'dan gelen :
>Hey ! Bugün olanları kafana takma. Bizim kızların eğlencesi işte. 2 güne unutulur zaten.
Gerçekten beni seviyor değilsin ya!?
Goncaaa?
Orada mısın?
Neden yazmıyorsun?
Gonca merakta bırakıyorsun beni!
Gonca telefonlarımı da açmıyorsun ne yapıyorsun sen?
Gerçekten senin günlüğüm müydü o? Onları sen mi yazdın?Goncaaa
Gonca lütfen bir şeyler yaz.
***
Mesajlarını defalarca okudum. Gözlerim ağırmaya başlamıştı. Diğer mesajlara baktım.Cemal'den gelen mesajlar :
>Gonca duyduklarım doğru mu? Nurgül'ün arkadaşları bugün seni ağlattı mı?
Söyledikleri gerçek mi?
Sen Onur'u mu seviyordun?
Gonca cevap ver lütfen! Konuşmamız lazım lütfen aç telefonlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...