Zaman çabucak akıp gidiyordu. En tatlı heyecanlara beraberce ortak oluyorduk.
Davetiye seçimi, ikramlık seçimi, salon gelinlik, kınalı derken koştur koştur halimiz kalmıyordu.
Kına için mekan ayarlanmıştı.Benim elbise seçmem en zor olandı.
Ablamla gelinlik bakarken bile bu kadar yorulmamıştık.Çarşıda gezmediğimiz yer kalmadı.
Annem bordo, ablam mor, abim bana siyahı yakıştırıyordu.Annem elbise konusunda zaten beni sinir ediyordu.
Gidip gidip en giyemeyeceğim açık elbiselerle bakıp bakıp hayıflanıyordu.Benimse hiç birinde gözüm yoktu. Dünya elbise baktık denedim. Hepsine hayır dedim.
Ama içlerinden bir tanesi beni büyüledi.Lila içimde kuğu gibi süzüleceğimi düşündüğüm bir abiye...
Ablamın ve annemin baktığı püsküllü, taşı tuşlu, kabarık etekli ben buradayım diye bağıran abiyelre kesinlikle bu abiyeyi yeğlerdim.
Annem her zamanki memnuniyetsiz surat ifadesini takınıp söylenmişti.
Düğün için abiye seçimim tamamdı. Hemen altına bir topuklu bakmak istedim.
Abiyeyi satın aldığınız mağazanın hemen yakınındaki ayakkabıcıya geçtim. Annemle ablam diğer mağazada kaldı.
Çılgın ayakkabılar arasında ilk görüşte beni al diyen ayakkabılar beni kendine çekti.
--Pardon nasıl bir ayakkabı bakıyorsunuz?
Yardımcı olayım.--İyi günler ben tam olarak bu ayakkabıya bakıyorum. Ve denemek istiyorum.
--Peki kaç numara?
--36
--Maalesef. Yok.
--37 sini desem? Kalıptan kalıba değişiyor.
--Tabiii. Buyrun oturun. Şöööyle bağlıyım kemerini.
Olmadı galiba.--Evet pot durdu.
--Durun ben depodan bakayım.
--Peki.
Elimdeki ayakkabıya hayran hayran bakmaya devam ediyordum. İçimden dua ediyordum 36 numarası olması için.
--36 numarasını bulamadım. 35 var. Ama bak çırağa bir kaç ayakkabı söyledim. Gene genç işi. Bak sen.
--Peki.
Üst üste kutuları kutuları taşıyan genç önünü göremiyordu. Kutuları rahatça yere koymak için bakmadan önüme doğru beğendiğim ayakkabıyı attı.
Kaba gelmişti bana bu hareketi. Yüzüne bile bakmadan direk ayakkabıyı giymeye çalıştım.
Hemen diz çöküp giymeme yardım etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...