Merhaba arkadaşlar!
Heyecanla yeni bölüm beklediğinizi biliyorum. En kısa zamanda yeni bölümü yazacağım. Yorumlarınızla çok mutlu oluyorum.
Yazım hatalarım varsa - gözümden kaçan- affola 😅
2 düşünüp bir yazıp 5 kontrol etmekle ancak bölüm yetiştirip aynı anda sınava hazırlanıyor olmak beraberinde bir çok hata yapmama sebep oluyor.
Gerçek okurların konuya odaklandığını biliyorum, çok incesiniz🙏🙏🙏Ama önce biraz kendimden bahsetmek istedim. Ben bu hikayeyi yazmaya başlarken amacım; çok okunmak falan değildi. Öyle olsa çok daha farklı olurdu. Ben kalemimi geliştirmek amaçlı yazmaya başladım. Ve daha çok okura ulaşmak için biraz uğraştım.
Eleştiriye açık olduğumu dile getirdim fakat önyargıya açık değilim. Önyargılı insanlar üzdü beni açıkçası. Ama dert değil çünkü az da olsa istediğim öz okuyucuyla buluştum ben. Romantizm ve aşk hikayesi sevmeyenlerin okuması saçma zaten...
Kalemimi geliştirmek için bu mecrayı seçmem kimine göre doğru kimine göre yalnış tartışılır bir konu, fakat önyargısız bir hayat daha pozitif bir yaşam demektir arkadaşlar...
Kusur bulmak kolay gelin biz güzellikleri keşfedelim yeniden. Unutulmaya yüz tutmuş detaylarda kalan incelikleri beraber görelim. İnsanoğlu duygu karmaşasından ibaret, bu karmaşaya dolanıp herkesin yaptığını yapmak kendine saygısızlık olmaz mı sence de?Kendimi ifade etmeye çalıştım umarım bir şeyler anlatabilmişimdir. Final vermeden önce böyle bir konuşma yapmak istedim.
Yapılanı yapmak veya kolaya kaçmak kolay. Hayatın kendisi zor. En vasıfsız hikayeler bile bize bazı şeyler katabiliyorken, hayat denen bu koca bilgi kirliliği arasında bizi değiştirip geliştirecek bilgilere ulaşarak hayal ettiğimiz yaşamın başarı basamaklarını tırmamabilmemiz diyeğiyle...
Teşekkür ederim 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...