Dünyam dağılmıştı.
Yıllardır katı görünen sert mizacının ardında sakladığı ürkek adam ortaya çıkmış, annemin aşkından, karşılık alamadıkça daha sert bir adam olmuştu.
Annem gidince de eski haline, bizim daha önce hiç görmediğimiz haline dönmüştü.
Annem ise yıllardır içerisinde barındırdığı özgürlük hissiyatı ve abartılı yaşam aşkıyla benliğini kaybedip başka biri olmuştu.
Herkes değişiyordu. Ben de..
Gülçin sevgilisi istediği için açılmış, Ulaş'tan başka bir şeyi gözü görmez olmuştu. Ne derslerini ne de inancını...
Bir şeyler yapmam gerekti en azından ablamı babamla barıştırmalıydım.
Okulu bitmişti kalacak yer ona sıkıntı olacaktı. İlk benzinlikte babamın durmasını istedim.
--Baba ben bir lavaboya gitsem iyi olucak sen istersen markette bekle beni.
--Peki kızım.
Lavaboya gidip ablama telefon açtım.
--Alo abla!
--Efendim Gonca.
--Ne yapıyorsun?
--Bir şey yapmıyorum canım sen?
--Ben de babamlayım. Evine gidecektik. Abla nolur sen de gel.
Babam iyi değil. Benle ne konuştuğunu bilsen ona hak verirsin. Babam düşündüğümüz kadar kötü biri değil. Ona bir şans ver.
Dediklerim karşısında ne diyeceğini şaşırdı sustu kaldı.
--Abla biliyorum tatil oldu artık. Kalacağın yerle
alakalı sıkıntılar yaşayacaksın gel.
Lütfen! Annem gösterişli hayatına kavuştu yeterince mutlu.
Olan babama oldu. İnan bana babamı görmen lazım. Babamın bize ihtiyacı var.--Ablam seni dinleyeceğim umarım beni pişman etmezsin.
Ablam gelsin diye hasta olduğunu uydurmuş gelmesi için tüm kozlarımı kullanmıştım.
--Bu akşam gelebilir misin?
--Adres at bana.
--Yaşasın babama sürpriz yaparız!!
--Neyin ne olacağı belli değil hemen bu kadar sevinme.
--Tamam ulaşınca konum atarım sana. Şimdi kapatmam gerek.
--Peki ablam.
Ayrı kalınca hepimiz özlemiştik birbirimizi.
Babamın yanına gittim markete girmiş alış veriş yapıyordu.--Neler almışsın baba böyle?
--Kızım bana gelmiş Bi mangal partisi yaparız dedim.
--Yaaa ne güzel düşünmüşsün. Şeyyy baba evin tam olarak nerede? İş yerinden çok uzaktayız gidiş geliş sıkıntı olmuyor mu?
--Ben o işi bıraktım. Odunculukla uğraşıyorum artık. Bizzat işime yakın bir ev aldım.
--Baba gerçekten mi? Annem akarsuya yakın falan demişti!
İkimizde duraksadık. Fazla uzatmadan geri konuşmaya başladık.
--Sahile hem yakın hem uzak akarsuyla alakası yok ağaçlar etrafını sarmış gidince gösteririm sana çok beğeneceksin.
--Yaa ne güzel! Peki ya abim ne yapıyor yarın sınavı var değil mi?
--Evet bu defa iyi hazırlandı eşek sıpası. Görecem onu sınavdan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...