Her Türlüsü Zor🖤🥀

78 25 8
                                    

Beni köşeye sıkıştırıp en ağır küfürleri hakaretleri saydıran kızlar gitmiş yerine süt dökmüş kedi sürüsü önümde dikiliyordu.

Müdür tutanakları hazırlıyor, kızlara dönüp sinirli sinirli bakıyordu.

--Kızlar bu tutanaklardan ötürü belge alamayacaksınız. Ailelerinizi de okula çağıracağız. Sizin gibi öğrencilere okulumuzda yer yok. Hocanız hakkınızda dilekçe yazdı.
Okuldan atılacaksınız.

İçlerinden hıçkırıklarını tutan, göz yaşı döken, bana sinir sinirli bakan...

Nasıl mı bu hale geldi? Hemen anlatayım...

***********
--Cemal misin nesin ne diyorsun sen? Neden böyle bir dedikodu çıkarsınlar hakkımda? Ne olur kötü bir şaka olduğunu söyle bunun!

--Çok üzgünüm Gonca! Derhal bu dedikoduların önüne geçmek için bir hamle yapsan iyi olacak.

--Mehmet Hoca nerede? Kalkmama yardım et. Benim hocanın yanına gitmem lazım.

--Dur yavaş ol. Ani hareketler etme.

Öğretmenler odasına gittik.

--Cemel benim için Mehmet Hoca'yı çağırır mısın bana? Acil olduğunu kulağına fısıldar mısın?

--Peki.

Gitmesiyle gelmesi bir oldu.

--Ben gideyim mi, çağırdım gelir şimdi.

--Hayır lütfen gitme. Gözler üzerimde zaten sen de kal bir çözüm arayalım.

--Haklısın.

--Evet Gonca kızım nedir önemli olan? Ağrın mı arttı? Revire gidelim.

--Sağolun hocam ama durum daha ciddi! Kulağınıza gelmemiş sanırım bazı söylemler.

--Ne oldu kızım?

--Cemal sen söyleyebilir misin uygun bir şekilde benim dilim varmıyor.

--Gençler sorun ne? Çekinmeyin anlatın.

--Hocam Gonca arkadaşımızın başına gelen talihsiz olayda imdadına yetiştiniz. Fakat okulda bir kesim bu durumu farklı yorumlamış.

--Oğlum ben mi farklı anlıyorum konuyu biraz daha açık anlatır mısın?

--Hocam Gonca ile aranızda bir ilişki olduğu hakkında asılsız bir dedikodu atılmış ortaya. Okul bugün bununla çalkalanıyor.

Hoca şaşkınlıktan eli ayağına dolaştı.

--Hangi densiz, hangi soysuzlar böyle bir iftira atar?
Kim bunlar biliyor musunuz?

Cemalle bakışıp başımızı önümüze eğdik.

--Gençler bu konu sadece sizi değil benim kariyerimi de etkiler sessiz kalarak suça ortak olursunuz biliyorsanız söyleyin.

Bir anda yanımızda belirdi biri. Kafamı kaldırıp bakmamla hocaya söylemesi bir oldu.

--Hocam ben biliyorum. 10-D' den Filiz ve arkadaşları.

Cemel ile birbirimize bakıp tekrar hocaya döndük. Bu Onur'du.

--Oğlum bunların ismini derhal bana bildir. Kağıda yaz ben müdürünüzün yanına gidiyorum.

Şaşkınlıktan küçük dilimi yutmak üzereydim. Her şey bir anda gelişmişti.

--Onur neden gelip söyledin? O senin konuştuğun değil mi?

Cemal usulca omzuma dokunup,

--Gonca ben gidiyim. Sonra bir şey olursa gelme ben gelirim. Görüşürüz.

Kaçıncı Son Bu? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin