Hayat en beklemediğim yerlerden vurmaya devam ediyordu.
Sevgisine güvenip kendi kurallarımı kırıp, kendi benliğime uzaklaşmaya çalışmış ve onu sevmeye çalışmıştım.
Beni seviyor olması karşılık beklemesi normaldi. Ama iki yıl vicdan azabı çekmeme yol açıp beni bu denli üzen birine nefret beslemem olağan.O an öfkemi kusmak için kelime bulamazken onun çaresizce ağlamaları bana engel olamıyordu.
--Nasıl aşk bu? Bu muydu senin sevgin? Nasıl kıydın bana nasıl? Hiç mi vicdanın sızlamadı?
--Hem de çok ama söylesem gideceğini biliyordum. Seni kaybetmeye göze alamadım Gonca anla beni.
--2 yıl sonra söyledin de ne oldu? Kazandın mı beni?
--...
--Ne oldu da söylüyorsun şimdi? Ne tetikledi?
--...
-- Söylesene!
--Geçen zaman beni dibe çekti. Sana doğruları söylemek istedim. Günlüğünü okuduktan sonra.
Ama yapamadım.Söylediğim zaman gidiceğini bildiğim için yokluğuna alıştırmak istedim kendimi. Ama olmadı yapamadım. Senin üzüntün bana ağır geldi ağlamaktan başka bir şey yapmadım koca dönem.
Ama artık daha fazla taşıyamıyorum bu yükü. Yalanım büyük yarattığı acı da. Üzgünüm.
--Üzgünsün öyle mi? Ben de diyordum ki birisi, iyi birisi, beni aşkına layık gördü ve bunu sonuna kadar hak ediyor karşılık vermeliyim.
Konuşmak istediğin söylemek istediğim o kadar şey varken her cümlede düğüm düğüm olan boğazım konuşmama mani oluyordu.
Daha fazla konuşmanın anlamı da yoktu. Olan olmuş ölen ölmüştü. Ölümcül hastalığı yoktu ve ona tüm duygularım ölmüştü.--Seni hayatımdan bir daha almamak üzere çıkarıyorum. Bize şans verdiğim güneee...
Cümlemi tamamlayamadan düğümlenmiş boğazım dökülen göz yaşlarım ve sustuğum an baş gösteren hıçkırıklarınım....
Çantamı aldım arkama bakmadan gittim oradan. 2 yıl bir yalanı yaşamış ve asla ona olan güvencimden Taviz vermeyip hastalığıyla ilgili hiç bir detaya kolay kolay değinmemiş yanında olmak istediğimde kabul etmemişti. Bunca detay ve gözü kapalı Cemal'e güvenen ben...
Bir daha asla erkeklere güvrnemeyecektim. Sen Cemal harama bulaştığım şanş verdiğim belki ilk değil ama son kişi oldun.
*******
Hayatta güvenini kıran, hevesini kaçıran, huzur bırakmayan bitmek bilmez tatsızlıklar bıktutır insanı.
Bir şeyi çok isteyince olmadığını gördüm.Zorla güzellik olmadığını da, kalbe söz geçmediğini de, en güvenilir dediğimiz insanın en sahtekar bir insan olabileceğini de...
Ben dostluğa da aşka da inancımı yitirdim. Tek inancım var o da Rabbim. Ondan başkasına güvenen bende kabahat. Bir daha kimseyi ama kimseyi hayatıma alamayacağım.
*****
Büyük yeminler etmenin ne kadar zor durumda bıraktığını biliyordum. Ama belki de yeminimi bozduracak kadar iyi birini hala bekliyordum gizliden gizliye...Hayat dedikleri gibi tevafuklar ve sürprizlerle dolu.
Tek hayale odaklanıp hiç bir şeyi görmemiştim.İlk seneden merkez fakülteye gitmiştim.
Güzel insanlarla karşılaşsam da kimseye güvenemiyordum.
İstesem de sınırlarıma kimseyi geçiremiyordum. İlk dönemi bitirdim ama acayip bir boşlukta hissediyordum kendimi.
İsteyerek gittiğim okula neden boşluk hissi duyuyordum. Tatmin olmam gerekmiyor muydu? Hayır olamadım.İçimdeki kırık cam parçaları benden çok şey alıp götürmüştü. Ve bu şekilde okumak sadece akedemik başarımı düşürmeme sebep olacaktı.
Döenm sonrası tatilde ablamın nişanı vardı. Okulunu bitirmesine yakın nişan takmak istemişti. Değişiklik olur dedim kendi kendime. Eve döndüğümde herkes yabancı geliyordu bana. Kendimi o aileye ait hissedemiyordum.
Sadece onlara değil dünyaya ait değilmişim gibiydi. Kendimi ararken kaybetmiştim sanırım. Okula ara verip her şeyden uzaklaşma isteği deli gibi tırmalıyordu beni.
Ablam alış verişe sık gider olmuştu. Ben de takıldım peşine değişiklik olsun düşüncelerimden biraz uzaklaşıyım diye. Ama olmadı.
Defalarca gittim ablama alış veriş yaptık bir şey değişmedi. Okulun başlamasına yakın ablamla gene alışverişe gitmiştik.--Gonca gel bir şeyler yiyelim. Yorulduk.
--Yok abla ya canım istemiyor.
--Tamam anladık sen orada ev yemeklerini özledin ama burası da çok iyi geçelim hadi.
--Tamam geçelim.
Geçtik oturduk. Aldığı eşyalar 3 sandalyeye oturuyordu. Bize garip garip bakan garsonlar dikkatimi çekiyordu. Çok geçmeden siparişimiz gelmişti. Kuş gibi lokma lokma bölüyordum. Henüz ağzıma tek lokma uzatmamıştım.
--Gonca neyin var?
--..
--Gonca!?
--Efendim?
--Nereye daldın beni duymuyorsun?
--Hiç daldım öyle, ne diyordun?
--Neyin var senin?
--Bir şeyim yok.
--Külahıma anlat. Ne bu geldiğinden beri durgun durgun haller, suratın asık lokma sürmedim ağzına.
--Düşünceliyim sadece. Pek acıkmadım ondan.
--Goncaaa!
Neye canın sıkkın? Ne oldu sana böyle? Farklı şehre gittin farklı oldun geldin!--...
--Goncam gülüm söyle neyin var? Ne kurcalıyor aklını böyle? Sevdalı mısın?
--Bana ne dersen de bunu deme! Sevda benden uzak durabildiği kadar uzak dursun!
--Sakin! Dilin yanmış belli! Yeni bir şey mi oldu?
--Gerek yok. Eskiler taze.
--Hep üstü kapalı anlatıyorsun! Ne yani açık açık söylesen!?
--Abla üstüme gelme. Aklım yeterince karışık.
--Ne oluyor o zaman ?
--Okula ara vermek istiyorum. Aklım çok dolu. Kendi özümü kaybettim.
--Ne saçma saçma konuşuyorsun ya!? O kadar çalıştın ettin okulu mu bırakacan?
--Dondurucam. Sakin ol!
--Kulağın ağzının ne dediğini duysa o da sakin kalamaz hanımefendi!
--Ben ne dediğimin farkındayım! Düşüncelerle dolu kafayla akedemik başarımı düşürmek istemiyorum. Kendimi ait hissedene kadar dönmek istemiyorum.!
--Harikaa! Babam da öyle dedi zaten! Bak babam ne diyecek bizzat ileteyim sana. "ne dentel dentel konuşuyon ait olmak istiyorsan ablamdan hemen sonra evlendiririm seni!"
--Abla Allah için! Saçma sapan konuşma!
--Öyle konuşan ben değilim sensin! Sen kafayı yemişsin bulmuş bunuyorsun! Sen bu bana dediklerini babama da de bak evlendireyim seni demezse hiç bir şey bilmiyorum.
--Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz abla saçmalama artık!
--Vallahi Büşra Abla en entelektüel insan olabilir babamın geri kafalılığına zerre çare değil! Gerçekten böyle konuşmaya yapmaya kararlıysan buyur yol senin ben sana olacakları dedim.
--Sadece her şeyden uzak kalmak istiyorum Bi süre ...
********
Bir bölüm sonu daha 😀
Her şeyden uzak kalma isteği 2 Yıllık Yalan olabilir mi? 🤔🤔🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...