Kalbi başkasına atarken nasıl insan başka birini sevebilir ki?
İlk aşktan vazgeçmek bu kadar kolay mı?
Vicdanım sızlıyor kendimi suçlu hissediyordum.
O günden sonra bir daha günlük tutmadım.En olmadık kişiler okudu onu. Derdimi kimseye anlattığım da yoktu zaten. Bir günlüğüm vardı içimi döktüğüm o da dert olmuştu bana.
Cemal'in de dediği gibi sınava odaklanmak en mantıklısıydı.
Aylarca birbirimizi aramadık mesajlaşmadık. Farklı okullarda farklı hayatlar sürdük. Sınav stresi dayanılmaz hale gelmişti.
Ablamın boş lakırdıları, Oğuz Abinin önerdiği bölümler herkes farklı bir şey söylüyordu. Kimseyi duymadım. 2. Döneme geçmiştik.
Kep atma töreninin ardından akşamında balo vardı ama gitmemiştim. Düğün gibi bir şey pek gidesim gelmemişti.
Zaten arkadaşım da yoktu. Test çözmeye dalmışken sessizde olan telefonumun sesini duymamıştım.Su içmek için uzandığım esnada gördüm. Arayan Cemal'di. Elim ayağıma dolaştı birden. Anlık heyecandan kalbime sancı girmişti. Heyecanlanınca hemen kalbime bir şey düşer. Derin bir nefes aldıktan sonra açtım telefonu.
--Alo
--Efendim Cemal?
--Ne yapıyorsun?
--Ders çalışıyorum sen?
--Evdesin yani.
--Evet. Sen neredesin ne bu gürültü?
--Sana sürpriz yapmak istemiştim. Senin okulunun balosundayım.
--Gerçekten mi?
--Evet. Gelebilir misin benim için?
--Ama nasıl?
--Hazırlanmanı beklerim dert etme.
--Yok yok olmaz.
--Ne olmaz?
--Ya lütfen kusuruma bakma. Gelemem.
--Ben senin için geldim ama! Benim için adım atması gereken sen iken ben sana adım attım ve geri çeviriyorsun
--Ya hayır öyle deme Cemal!
--Tamam Gonca tamam. Hiç bir şey demiyorum sana hoşçakal.!
Cevap vermeye kalmadan yüzüme kapatmıştı.
>Ahh aptal kafam! Ben nasıl alıcam şimdi gönlünü offff!!
Defalarca aradım açmadı. En son sinirlenip bir kenara bıraktım telefonu. Çalışmaya devam etmeye çalıştım ama yapamadım. Kendime daha çok kızıp yerime geçip uyudum.
Ertesi sabah ilk iş Cemal'e mesaj attım. Mesajımı saatlerce görmedi. Aradım açmadı.
>Cemal tamam bir eşeklik ettim özür dilerim. Söz ne istersen söyle telafi edicem! Nolursun böyle yapma.
İki dadika sonra cevap geldi.>Peki telafi etmene müsade edeceğim Gonca hanım.
<Ne yapmama gerek Cemal bey>Bizim okulun balosuna geleceksin.
Hoppalaaaaa...
Dünya rezillik gördüğüm okulun balosuna mı gidecektim.
Hem de Cemal için. Onur'un olduğu okula ben. Ben! Ben kaçarak kurtulduğum okulun balosuna gidicem. Saçmaladık!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...