Sen benim en güzel duygularımdın. En güzel hayallerim, en güzel rüyalarım, müsade etsen belki de en güzel yarınlarım olacaktın.
Ama sen gönlümde yara olmayı seçtin.
Kavrulmaktan bitkin yüreğime koca bi yara. Geçmek bilmeyen cinsten.
Harama bulaşmaktansa bu denli korkan bu kızın sen nefis meselesi oldun. Sınavı oldun. Aşkı oldun. Göz yaşı oldun ama sevgisine layık olamadın.Yazık bana senin aşkını bu denli rezil halinde dahi söküp atamıyorum içimden.
Senden kaçmam yetmedi. Unutmam ve gönlümün yarasını pansuman etmem gerekti.
Seni unutmaya dahi kıyamazken sana nefret beslemem gerekti. Bunu kimse zorla yaptırmadı elbet bana. Ama grurumu nasıl incittin bir bilsen.
Senin gönlümde açtığın tazecik yarayı zehirle dindirmek istedim. Hayatımın hatasını yaptım. Ve sonuçlarına çok ağır biçimde katlandım. Hala da katlanıyorum.Sana kızdım hep ilk başlarda. Beni seviyor gibi görünüp başkaları ile konuşurdun kaç defa yalnış anladım seni. Ama sen de içime umut tohumlarını düşürdün.
Tek benim yalnış anlamamla olsa sana zerre kızamazdım ki. Ama sen bana umut da verdin. Parka gittik sahilde yürüdük kampta kaçamak yaptık. Olacakmışız gibime geldi. Kısa süreliğine. O yetti de arttı bile kalbimin paramparça olmasına. Sana kızdım. Aynı hatayı farketmeden ben yaptım. Ben Cemal'e ümit vermiş bulundum. Beni yalnış anladın diyip kestirip atabileceğim biri değil ki!
O hasta. Değil aşkımı tek göz yaşımı dahi hak etmeyen, başıma gelen talihsiz olayda ki olayın başıma gelmesindeki en büyük etken sen iken sen bana inanmadın. Hayatımın koca bir karadeliğisin. Senden nefret etmem gerek ama Allah kahretsin edemiyorum.
1 yıllık ilişkim var ama hala söküp atamadım seni içimden. Ne diye geri çıktın ki karşıma. Seni unuttuğumu sanıyordum. Ben senle ilgili her şeyi sadece sandım zaten. Sevdin sandım, şansımız var sandım, beni dostun olarak gerçekten gördüğünü sandım sandım da sandım.
Kendini bana tekrar hatırlattın. Kalbime eskimeye yüz tutmuş yarayı tekrar tazeledin.Cemal eminim ki sana kıskançlığından saçma sapan bir sebepten tartışma çıkardı . Ona da kızamıyorum. O da ne yapıyorsa beni sevdiğinden. Ne yazık ki onu asla sevmeyeceğim. Kalbime o kadar büyük bir yara açtın ki Onur tekrar sevemem kimseyi. Sana çok kızgınım.
Aşkımı bu denli hak eden sevmesini bilen, aşkını iliklerime kadar hissettiren biri var ve senin yüzünden ben Cemal'i sevemiyorum. Sevmeye çalıştıkça işkence çekiyorum. Bilse eminim ki kıyamaz hasta da olsa ayrılalım der. Üzüntüden öleceğini bilse benim mutluluğum için çıkar gider hayatımdan.
Sen o kadar yüce gönüllü bir insan olamazsın. Sen ne sevmesini ne de sevdirmesini bilmezsin. Tıpkı seni sevmemin değerini bilmeyip beni bu denli üzdüğün örneği gibi...
💔💔💔**********
Okulun açılmasına yaklaşık 2 hafta kalmıştı.
Cemal kavga olayından sonra zor toparlamış ona kızgın ve kırgın olacağımı düşünerek yanıma kendisinin geleceğini söylemişti.Dayak yemiş ve bu kadar kötüyken bile beni düşünüyordu. Kendimi çok kötü hissediyordum. Aklım onu sev diye bas bas bağırıyordu.
Onu sevmeye çalışacaktım. Günlüğümü de alıp sahile indim. Cemal ile mesajlaşmayı ihmal etmiyordum.
Günlüğümü şeffaf bir poşete koydum. Geri çıkarip bir kaç dize daha yazdım.
--Beni hak etmeyen bir insan için döktüğüm son göz yaşları bular. Bu defa gerçekten son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçıncı Son Bu?
ChickLit--İlk Aşk neden çok can yakar yıldızım? Sevmek güzel şey. Kalbinde aşkı barındırmak... >BURADA HER ŞEY NEFİS MESELESİ YILDIZIM!.. *********** Aşk : Acı çekmek, bir karşılık beklemeden sevmek, sonunu bile bile yoluna devam etmektir. Aşk acıyı sevm...