,,Prosil bych lungo s mlékem."
Objednávku si ihned zapíšu, usměji se na staršího pána a přesunu se k pultu, abych to připravil.
Dneska to bylo klidné a podle všeho to je náš poslední zákazník, jelikož během dvaceti minut zavíráme.Yoongi měl v uchu jedno sluchátko a při rytmu písničky zametal zadní část kavárny, abychom odsud mohli vypadnout co nejrychleji.
Horký nápoj položím na dřevěný stůl a začnu čistit kávovar a leštit vitrínu.
Ozve se zvoneček a tak zvednu pohled ke dveřím.
Objeví se zde růžová hlava a já se musím usmát, jelikož vím z jakého důvodu přišel.Kývl jsem na Jimina a on mi věnoval nervózní úsměv.
Musím přiznat, že dnes vypadal opravdu dobře, dal si pěkně záležet, aby ohromil.Yoongi se vrátil dopředu, ledabyle pozdravil Jimina, který frustrovaně kousal ret a beze slova sledoval chlapce s černými vlasy, který začal vykládat myčku.
Nenápadně jsem se opřel zády o pult, abych měl skvělý výhled.
Jimin mi dneska ráno psal a prozradil mi svůj skvělý plán. Samozřejmě jsem se zachoval jako správný kamarád a podpořil ho.,,Yoongi?" špitne
Divil jsem se, že ho oslovený doopravdy slyšel.
Vytáhl si sluchátka a se svým typickým, klidným výrazem se podíval na Jimina.,,Napadlo mě jestli by jsi se mnou nechtěl jít dneska do kina." optá se
V kavárně vládlo ticho. Byla slyšet pouze lžička se kterou náš zákazník míchal kávu.
Jimin byl značně nervózní, ale Yoongi působil stále vyrovnaně.,,Promiň, ale po práci ještě musím vyřídit pár věcí." odpoví
Ačkoliv se mě to netýkalo, tak stále jsem cítil zklamání.
Jimin sklopil pohled dolů, ale nemohl jsem si nevšimnout jeho smutného výrazu.,,Ale zítra bych tě mohl vyzvednout ve škole, můžeme zajít na oběd a pak do kina." dodá
Na to chlapec s růžovými vlasy ihned zareagoval, zvedl hlavu a široce se usmál.
Zmocnila se mě úleva a nemohl jsem zabránit úsměvu, byl jsem fakt rád.,,To zní skvěle."
Yoongi se po dlouhé době pousmál a vzal si od Jimina telefonní číslo, poté se rozloučil se slovy, že se musí vrátit do úklidu.
Též jsem se s ním rozloučil a také popřál hezký zbytek večera pánovi, který opustil kavárnu hned po něm.,,Bál jsem se, že ho odmítneš." podotknu
Vyleštil jsem pult a pustil jsem se do počítání tržby.
Yoongi zatím napouštěl vodu na vytírání.,,To bych neudělal, na to je až moc roztomilý."
Usmál jsem se a vrátil se k počítání.
ČTEŠ
YOU'RE NOT SICK/ taekook
Fanfiction,,Nepociťuji vůči tobě lítost, Jungkookie. Chci, aby jsi věděl, jak úchvatný pro mě jsi, nehledě na minulost. " - taekook