Opíral jsem se na loktech a přitom pozoroval Taehyunga při vaření.
Vždycky když jsem u něj, tak mu nemůžu v ničem pomoct, všechno chce udělat sám. A když je on u mě, tak je to naprosto stejné.Ze svého mobilu pouštěl písničky, který jsme oba znali nazpaměť.
,,Budeš to hlídat chvilku?" optá se
Bez váhání kývnu a stoupnu si před sporák, Taehyung mi věnuje pusu do vlasů a opustí kuchyň, nejspíše si potřeboval odskočit.
Míchal jsem směs, která voněla neskutečně úžasně a přitom zpíval starou hitovku z devadesátých let.Melodii však přerušil jeho mobil, který začal pípat hned z mé levé strany.
Ani jsem si neuvědomil, že ta písnička hraje takhle blízko mě.
Letmo jsem se podíval na displej, který se rozsvítil.Zrak jsem v tu chvíli sklopil opět dolů a již bez zpěvu jsem silně svíral dřevěnou vařečku.
Z té přezdívky jsem ihned usoudil, že mu psal jeho starý kamarád z hlavního města.
Vzpomínám si na můj špatný výstup, na večer v baru, kdy jsem mu z opilosti psal, že je děvkař, protože jsem nevěděl, že tenhle chlapec je už ženatý.Snažil jsem se to vytěsnit a doteď se mi to i podařilo.
Náhle se kolem mého pasu obmotaly ruce a já nepatrně trhl nad tím nečekaným pohybem.
,,Děkuji." zašeptá
Převezme vařečku, směs ještě jednou důkladně promíchá a následně sporák vypne.
,,Psal ti tvůj kamarád." řeknu
On mi věnuje pohled a mobil uchopí do pravé ruky.
Nepatrně se usměje, odpoví na zprávu a poté mobil položí na linku.,,Chce, abych ho pak navštívil, dlouho jsem se s ním neviděl." podotkne
Chápavě kývnu a věnuji mu vřelý úsměv.
,,To je dobrý nápad, teď v létě máš přeci i více času, jak se má jeho žena vůbec?" optám se
Taehyung mi věnuje nechápavý pohled a nadzvedne jedno obočí.
ČTEŠ
YOU'RE NOT SICK/ taekook
Fanfiction,,Nepociťuji vůči tobě lítost, Jungkookie. Chci, aby jsi věděl, jak úchvatný pro mě jsi, nehledě na minulost. " - taekook