20. let's play

1.7K 124 26
                                    

,,Pořádně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Pořádně. " řekne pobaveně

Začal jsem tedy směs na pánvi míchat intenzivněji a přitom houpal boky do rytmu hudby, která ovládla celou kuchyň.

Taehyung odložil nůž na prkénko, vedle nakrájené zeleniny a postavil se za mě.

Potichu si zpíval písničku, kterou zná podle všeho nazpaměť a své ruce si obmotal kolem mého pasu a hlavu si položil na mé rameno.

Na malý moment jsem přestal míchat a vařečku křečovitě sevřel v dlani. Jeho tělo se totiž zezadu tisklo na to mé, což by bylo pro někoho příjemné rozptýlení, ale já to bohužel vnímal jinak.

Myslel jsem jenom na to, jak nepříjemné to pro něho musí být, cítit má nerovná záda.

Náhle své ruce posunul níž a objetí ještě více zesílil.
Svými rty jemně přecházel po mém krku až se nakonec zastavil u mého ušního laloků.

,,Pozor, ať se to nespálí. " zašeptá

Musel jsem zhluboka vydechnout a donutit svou ruku opět k pohybu.
Soustředil jsem se pouze na hudbu, vnímal jeho vůni a hlas u mého ucha, po chvilce jsem se dokázal natolik uvolnit, že jsem si jeho blízkost začal i užívat. 







,,Víno?" 

Na chvilku jsem znechuceně nakrčil nos, nad čím se Taehyung zasmál a ukazováčkem mi do něj šťouchl. 

,,Neboj, piji pouze bílé a především sladké, takže ti to bude chutnat." 

Není to tak, že bych si chtěl hrát na neviňátko, že nepiji alkohol. Ale je pravda, že jsem poprvé pil s Jiminem a s Yoongim a hned jsem ho nazval děvkařem, tahle situace se sice vyřešila, ale stále toho lituji.
Taehyung na stůl položil dvě skleničky, také zvlášť obyčejnou vodu a nakonec ještě donesl karty. 

,,Znáš Ring of fire?" optá se 

Jednotlivé karty začal pokládat na dřevěný stůl, dokud nevytvořil perfektní kruh. 

,,Neznám, co to je?" optám se se zájmem

,,Dejme tomu, že je to opilecká hra. Každá karta symbolizuje něco jiného, hraje se to od šestky výš." řekne

Natáhl se dopředu, uchopil do ruky lahev vína, které otevřel již v kuchyni, nalil nejdříve mně a poté také sobě. 
Skleněný předmět následně odložil zpátky na stůl a vrátil se k vysvětlování pravidel. 

,,U šestky se napiješ jednou a takhle se to sčítá až do devítky." 

Jemně jsem přivřel oči a nevědomky jsem hřbetem prstů přejel po skleničce. 

,,Takže u sedmičky musím pít dvakrát, u osmičky už třikrát?" 

Optám se, abych měl jistotu, že tomu rozumím. 
S úsměvem kývne a pohladí mě po vlasech. 

YOU'RE NOT SICK/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat