12. passion

2K 121 32
                                    

Zašeptá a své rty přiloží na ty mé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zašeptá a své rty přiloží na ty mé. 

Byl jsem v šoku. 
Ze začátku jsem se chtěl odtáhnout, ale jeho rty byly nepopsatelně měkký a doslova mi zabránily úniku. 

Nezkušeně jsem se do polibku zapojil a nejistě začal pohybovat se rty, napodobující jeho. 
Než jsem se nadal, tak jsem již ležel pod ním a jeho pravá ruka jezdila po mém těle. 

Olízl můj dolní ret a já mu tedy bez váhání povolil přístup. 
Nechápal jsem jak, ale najednou mi to připadalo neskutečně snadné a přirozené. 
Cítil jsem husí kůži, když jeho jazyk narážel do té mé. Vnímal jsem jeho tělo, které se tisklo na to mé a užíval si to horko. 

Bylo to pro mě něco zcela nového, ale začínal jsem tomu propadat. 
Něžně jsem ho tahal po jemných vlasech, což se mu nejspíše líbilo, jelikož na oplátku mi silně zmáčkl bok a kousl do spodního rtů. 

Byl jsem v transu, ale jakmile se z mého hrdla uniklo sténání, tak jsem věděl, že jsem to přehnal. 
Odstrčil jsem ho od sebe a zhluboka nadechl, jelikož jsem přerušil přísun kyslíku do plic na nějakou dobu. 

Taehyungovi rty byly lesklé a jeho vlasy mu lehce padaly do očí, vypadal krásně. 
Věnoval mi poslední polibek na rty a pomohl mi se posadit. 

Musel jsem být neskutečně rudý a nevěděl jsem, co říct. 
Styděl jsem se, ale ten pocit uspokojení převládal a věděl jsem, že bych to udělal klidně znovu.

,,Odpusť mi, pokud ti to bylo nepříjemné." 

Jemně mě hladil po tváři, což mi nehorázným způsobem uklidňovalo. 
Nechtěl jsem, aby si myslel něco takového, nejspíše to bylo kvůli tomu, že jsem ho odstrčil. 

,,Bylo to krásné, jenom pro mě nové." zašeptám 

Popravdě mi bylo pokaždé trapně, když se řešil intimní vztah. 
Jimin ví, že jsem se tedy dodnes nikdy nelíbal a o spaní ani nemluvím, je to pro mě cizí. 

Taehyung se zatvářil poněkud překvapeně, ale jeho obličej byl stále vřelý. 

,,Ukradl jsem tvůj první polibek?" 

Hned poté, co to vyslovil, tak jsem se cítil ještě trapněji. 
Pouze jsem kývl. 

Naklonil se ke mně a jemně mě chytl za bradu, abych se na něho podíval. 

,,Rozkošné. Líbáš neskutečně úžasně." 

Jeho hluboký hlas mě dostával do kolen, byl jsem strašně rád, že momentálně sedím, jinak by se to se mnou seklo. 
Než jsem stačil cokoliv říct, tak své rty opět přitiskl na ty mé. 

Byl to něžný polibek, ale i přes to jsem měl pocit, že exploduji. 
Odtáhl se a věnoval mi úsměv. 

,,Budu muset doopravdy jít." 

YOU'RE NOT SICK/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat