-O rok později-
16.7.2020,,Tahle je moc pěkná."
Mamce doslova zářily oči, když jsme se společně dívali na staré fotografie.
Namjoon seděl vedle ní a držel ji kolem pasu, v druhé ruce svíral kelímek od horké kávy.,,Tady vám to sluší." ozve se Joon
Předá mi barevnou fotku, kterou nám pořídil Jimin asi před půl rokem.
Musel jsem se uculit nad tím pohledem.Vzpomínám si na náš výlet, také si matně vybavuji, jak je vedle Taehyunga i Yoongi.
Myslel jsem si, že budeme mít společnou fotku ve třech, ale Jimin zachytil pouze nás dva, abych měl více hmotných vzpomínek pouze s ním.,,Ten ples byl fakt úžasný."
Fotku s Taehyungem jsem odložil vedle sebe na gauč, abych ji mohl později zarámovat.
Spatřil jsem na další fotce sebe v obleku, svůj maturitní ples jsem si neskutečně užil.
Ačkoliv mě Taehyung ten večer trochu nahněval.Po odšerpování jsem ho všude hledal, jelikož se šerpa musí předat někomu, který ji bude střežit do té doby než dostanu maturitní vysvědčení.
Samozřejmě Jimin ji předal Yoongimu a já to stejné měl v plánu s Taehyungem.
Hledal jsem ho po areálu snad hodiny, byl jsem neskutečně zklamaný, když jsem ho našel u baru, zcela opilého.Nechtěl jsem z toho dělat drama, ale toužil jsem po tom, aby byl ten večer u mě.
Druhý den se k tomu vůbec nevyjádřil a já to teda nechal být a své zklamání jsem ukryl hluboko uvnitř sebe.Dneska jsme spolu přesně rok, nemohu tomu uvěřit, uteklo to tak neskutečně rychle.
Dost věcí se mezi námi změnilo, ale miluji ho snad ještě více.Maturitu jsem zvládl, ačkoliv ten stres byl neskutečný.
Týden před ústní zkouškou mě Taehyung vzal stanovat, nikdy předtím jsem stanovat nebyl, takže to byla pro mě premiéra.Každý den se se mnou učil a zkoušel mě, jsem mu za to strašně vděčný, protože mám pocit, že pouze kvůli němu jsem to zvládl.
Dost jsem se přitom podceňoval, ale on mě držel nad vodou a dával mi podporu.
ČTEŠ
YOU'RE NOT SICK/ taekook
Fanfic,,Nepociťuji vůči tobě lítost, Jungkookie. Chci, aby jsi věděl, jak úchvatný pro mě jsi, nehledě na minulost. " - taekook