17. I can't

1.8K 118 23
                                    

,,Byl jsi perfektní, ale teď se chci postarat já o tebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Byl jsi perfektní, ale teď se chci postarat já o tebe." 

Vyděšeně jsem se na něho podíval.
Nemůže se mě dotýkat.

,,To je v pořádku, nemusíš."

Chtěl jsem ho odbýt a vyvarovat se situaci, která by se mohla nastat.

Zkoumavě si mě prohlížel a přitom mě jemně hladil po vlasech.
Nechci ho urazit, neříkám, že bych si neužíval jeho péči a poprvé zažít jaké to je, ale zkrátka na to nejsem připravený.

Jeho oči byly plné něhy, kdyby věděl, jak to myslím.

Přitáhl si mě k sobě do objetí a společně jsme se dokoukali na film, který mě již zcela přestal zajímat.

-

Probouzet se po ránu s někým je nepopsatelně dokonalý pocit.
Ačkoliv byla postel prostorná, tak by nám bohatě stačila poloviční, jelikož celou noc se na mě lepil a odmítal pustit.

Bál jsem se, že se budu vrtět či mluvit ze spaní, protože jsem vždy spával sám, ale nakonec byly mé obavy zbytečný.

,,Chutnalo? " optám se

Nejsem člověk, který po ránu připravuje vajíčka či palačinky. Zkrátka na to po vstávání nemám náladu a ani chuť.

Zvolil jsem tedy klasický sendviče a k tomu zeleninu.
Taehyung i přes to, že snídaně byla obyčejná, tak vypadal spokojeně.

,,Moc."

Objal mě kolem krku a já mu automaticky obmotal ruce kolem pasu.
Tohle všechno mi stále připadalo až nereálné.
Nacházím se na chatě v přírodě a momentálně objímám muže, který je okouzlující tělem i duší.

,,Co říkáš na výlet?"






Autem jsme jeli přibližně čtyřicet minut, cesta s ním byla příjemná jako vždy.
Zaparkoval na menším parkovišti u louky, ihned jsem vystoupil, ale okamžitě mi začala chybět klimatizace, jelikož dneska bylo neskutečné teplo.

Taehyung měl menší batůžek na zádech, kam před cestou dal studené pití a pár sušenek pro případ nouze.

Bez váhání mě chytl za ruku a propletl si se mnou prsty.
Miluji tohle nenucené, milé gesto.

Rozešli jsme se po kamenné cestičce nahoru, sledoval jsem tu nádhernou přírodu kolem sebe a přitom poslouchal Taehyunga, který mi vyprávěl historky během pobytu na chatě, když byl ještě malý kluk.

Šli jsme teprve třicet minut do kopce a můj dech začínal být rychlejší.
Taehyung šel svou klasickou chůzí a vůbec nevypadal vyčerpaně, to jsem však nemohl tvrdit o sobě.

Po půl hodině byl můj dech nepravidelný a byl jsem neskutečně unavený.

,,Jsi v pořádku, Jungkookie? "

YOU'RE NOT SICK/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat