Shryu e acaruar dhe u ngrit ne kembe teksa perpara saj qendronte nje djale, nga ecja qe bente dukej qe ishte i dehur.
''Cfare bukurie!'' Ne ate erresire djali edhe perse i dehur arrinte ta dallonte fizikun e asaj vajze nen ndricimin e henes.
''Cfare ben ketu more?'' Ndezi driten , ndersa djali mbylli syte, si per tu mesuar me ate drite te forte.
''Erdha per ty!''Beri te afrohej afer saj.
''Edhe nje hap me tjeter, nuk mbaj pergjegjesi per pasojat.'' Zgjati doren drejt tij si t'i thoshte 'Ndalo mos u afro!' .
''Ashtu? As une!'' Mendimi te filste provokueshem e beri djalin te nxjerrte nje ze, qe asaj iu nerverit. Mori guximin te hidhte hapa drejt saj. U perpoq te afrohej afer saj, por perfundoi ne toke pa ndjenja, nga grushti qe i kishte ardhur drejt mjekres.
''Rregulli nr.1: Nese dikush te ngacmon mjafton t'i japesh nje grusht te mire ne mjeker dhe sido qofte gjendja e tij, e le pa ndjenja.''Tha keto fjale te mesuara permendesh nga tranjeri i saj. (Ky ka qene rregulli qe kusheriri me ka mesuar.😂😂 Funksionin 100%.Nuk le pasoja fatale.😂)
I hodhi nje shikimin trupit qe qendonte ne toke, i shtrire pa ndjenja. U afrua dhe filloi ta terhiqte prej kembeve. Ishte i rende dhe ia beri me te veshtire qe ta conte deri ne fillim te shkalleve. Hodhi nje sy nga kati i dyte ku ishte, kur kati i pare gurmezhinte nga njerezit. Beri te therriste, por nuk kishte perse te cirrej kot. U afrua afer trupit, qe qendronte ne krye te shkalleve dhe e shtyu duke bere qe te rrokullisej dhe te binte ne fund, duke shkaktuar te bertitura te njerezit aty dhe nuk vonoi shume, kur muzika u ndalua dhe te gjithe u mblodhen rreth trupit qe qendronte i shtrire ne fund. Ana qendronte ne krye krenare.
''Eshte gjalle!'' Nje djal i mati pulsin dhe u ngrit perseri.
''Cfare po ndodh ketu?''U duk Ervieri teksa filloi te cante turmen e krijuar. Pa trupin qe qendronte shtrire dhe me pas ngriti shikimin teksa u ndesh me bjondinen.''Cfare dreqin?''Ngriti zerin duke pare drejt saj.
''Do te thoja me vjen keq qe ju prisha festen, por nuk me vjen.''Kryqezoi krahet dhe buzeqeshte djallezisht.''Mos harroni nese nuk doni te perfundoni si ai tipi aty, mos guxoni te hyni ne ate dhome!''Drejtoi gishtin nga dhoma ku qendronte.
''Davina sikur nuk lejonte njeri ne ate dhome. Dhe ia paska dhene kesaj!'' Djali afer Ervierit filloi ta shihte vajzen me xhelozi.
''Mbylle njehere Endrju!'' Iu hakerrye Ervieri.
''Cfare? Ti e di sa i rehatshem eshte krevati ne ate dhome. Une kam gjithe jeten qe i lutem qe vetem njehere te pakten t'ia marr borxh, ajo s'ma lejon, ndersa ty dhe kesaj po.'' Kembengulte me te tijen, djali bjond prane tij.
''Endrju! Te duket gje momenti i pershtatshem per kete bisede?''U kthye Ervieri nga ai.
''Po more! Ti te kenaqesh me sybojqiellen atje, sa rehat ne ate shtrat qe Davina edhe sot nuk ma tregon se ku e ka blere, ndersa une ngel ne kolltuke, apo banjo!'' Djali qe qendronte i shtrire sikur ishte harruar tashme.
''Degjo ketu ti! Kujdes se si flet!'' Zbriti dy shkalle Ana , por me pas ndaloi.
''Ervieri! Po merresh me te egertat tani?''I pandikuar nga vajza qe qendronte disa shkalle larg tij, qe nga casti ne cast mund te acaroj dhe pastaj mund te ishte ai qe do te gjendej i shtrire, pyeti Ervierin, sikur te ishte gjeja me normale ne bote.
''Te betohem qe do te te vras!''Kercenoi haptasi Ana.
''Qetesohu sybojqielli!'' Zgjati duart perpara, si ta ndalonte ate.
''Mos guxoje njeri!'' Nenkuptoi te mos hynin ne ate dhome. I hodhi edhe nje shikimin te tjereve, disa e shikonin me xhelozi, disa me inate, disa te frikusuar, ndersa ai...Ervieri e shihte me nje buzeqeshje te madhe ne fytyre. E injoroi plotesisht dhe iu drejtua dhomes duke mos harruar ta kycte kesaj here, me celesin qe qendronte ne braven e deres.
''Kush eshte kjo?''Endruj kurioz per vajzen qe qendronte ne dhomen qe Davina perdorte sa here qe vinte te Ervieri , iu drejtua atij.
''Histori e gjate!'' Iu pergjigj shkurt.
''Si e ka emrin?'' Pyeti me pas. Tjetri ngriti shpatullat si t'i thoshte qe nuk e dinte.
''Ta ngrije dikush kete!''
Turma u shpernda, dhe tashme muzika sherdhuese filloi perseri.
Vazhdon...
❣Se mos harroj, falenderoj frymezueset e kesaj historie _ANNN__ dhe nina_z_ 😂💚
YOU ARE READING
Mbreti i Arratisur ✓
RomanceCdo mbreteri ka nevoje per mbretin e saj. Por jo cdo mbreti i nevojitet ajo mbreteri. E pikerisht kur behet fjale per nje mbreteri te tille. Takimi me nje vajze do ta bere ''Mbretin e Arratisur'', t'i rikthehet asaj qe ai i eshte arratisur gjate gj...