viii

1.3K 73 66
                                    

''Sigurisht nese na lejoni!''Shtoi me pas, teksa vuri re shikimet kunfoze drejt saj. 

''Dhe perse pikerisht ketu?'' Pyeti kurioz kesaj here Endrju.

''Sepse ishte ju qe ndihmuat shoqen time, tani qe nuk kemi as para, do te qendrojme pak ketu, tani nese doni qe dy vajza te mira si puna jone te qendrojne mes kater rrugeve dhe me keq ndoshta rrembehen dhe vriten dhe te shihni ne gazeta e lajme pastaj lajmin e vdekjes sone dhe t'ju mbreje ndergjegjja perse nuk na mbajtet, ju e dini!'' Filloi te tundej si nje  femije i vogel.

''Pusho Nina! Ty te dalin gjithmone ato qe thua!'' Tundi lehte koken si per te harruar ate qe kishte degjuar.

''Nje korrigjim aty. I detyruar ta ndihmonte.'' Sic dukej Ervieri ndryshe nga Endrju, nuk ishte i ndikuar nga imagjinata e Nines.

''Ervieri vallaj une nuk rri dot me kete mendim.''Vendosi doren ne zemer Endrju, si te ishte teper i prekur.

''Merri ne shtepine tende!'' E injoroi dhe hodhi veshtrimin nga Ana.

''Ti e di qe une do te qendroj ketu me ty. '' Rikujtoi kete fakt paksa te dhimbshem per Ervierin.

Asnjeri nuk po fliste. Te gjithe kishin ngulur shikimin te Ervieri duke pritur pergjigjen e tij. Dukeshin sikur po prisnin pergjigjen e tij dhe te shperthnin. Sikur po qendronin mbi gjemba.

''Persa kohe?'' Nenkuptoi qe ishte dakort me qendrimin e tyre ne shtepine tij. Nina dhe Endrju u hodhen duke bertitur, ndersa Ana qendronte serioze me duart e kryqezuara.

''Degjo. Ne do te gjejme nje pune. Sapo te kapim pak veten do te largohemi. Domethene do te largohemi nga shteti. S'mund te qendrojme ketu.'' Iu pergjigj pyetjes se bere nga Ervieri .

''Mire!''Iu pergjigj  dhe hodhi shikimin nga ora e tij e dores.E me pas drejt shtepise. ''  Sot do dalim te hame mengjes jashte.'' Kaq i tha aty dhe u drejtua nga dhoma e tij te vishej. 

Zbriti nga shkallet teksa shikonte ato te dyja ulur, se bashku me Endrjun.

''Ejani!'' U nis perpara tyre teksa doli jashte drejt makines.

''Perse nuk me the qe ishte i bukur?''Nina me ze te ulet u afrua drej Anes, teksa ecnin mbrapa tyre.

''Kush ?''Beri te padituren.

''Ervieri moj! Po mos u shqeteso, ti e di qe nuk i permbush kriteret e mia. '' Iu drejtua duke qeshur dhe hyne ne makine.

''Pra vajza? Cfare pune beni ju?Ose me sakte benit?'' Pyeti Endrju si per te thyer ate qetesi, ku degjoheshin vetem kercitjet e pirunave dhe thikes.

''Asgje!''Ngrit Nina shpatullat.

''Si asgje?'' U cudit. ''Po shkolle?''Pyeti me pas.

''Kishim mesues private. Nuk eshte se prinderit na lejonin te benim jete normale. Te pakten kishim njera-tjetren. '' U pergjigj Ana kesaj rradhe. 

''Vellezer motra?'' Vazhdonte pyeste Endrju.

''Cfare? Mos je gje polic?'' E merzitur me pyetjet dhe interesin e tepert, iu hakerrye Ana Endrju-se.

''Ana!'' Ngriti zerin si ne qortim Nina.'' Jo. Jemi te vetme!'' U kthye me buzeqeshje drejt Endrju-se.''Ti?''

''Nje moter.'' Ktheu goten me leng portokalli. 

''Nese doni te njihni njeri-tjetrin leni nje takim dhe kaq.''Degjuan Ervierin te thoshte, ky i cili hodhi me pas shikimin nga Ana.

''Nese doni te shikoni njeri-tjetrin shkoni diku tjeter dhe kaq.'' Iu hakerrye Nina. Ana ktheu koken me te shpejte nga ajo duke e pare e habitur.

''Asnje nuk po sheh askend!'' Ngriti zerin e revoltuar.

''Fol per vete!'' I tha me ze te ulet Nina duke buzeqeshur.

''Cfare do te beni pastaj vajza?'' Pyeti perseri Endrju.

''Do kerkojme per pune.'' 

''Ervier perse nuk i merr ti vajzat ne pune?'' Ngriti koken kesaj rradhe te shihte shokun e tij .

''Cfare pune ben Ervier?'' U kthye Nina nga ai.

''Kam nje biznes.''Tregoi shkrut pa dashur te jepte detaje.

''Do te ishte super.''U hodh Nina. 

''Po. Shkojme te gjithe me pas ne kompani.'' Iu drejtu Endrju.

''A nuk ishte mafioz ti?'' Mori vemendjen Ana.

''Jo. Te isha mafioz a mendon se do te bindesha?'' Mbeshteti pirunin ne pjate dhe u kthye te shikonte ate duke buzeqeshur.

''Por, aty ishin te ftuar te gjithe mafiozet. Cfare doje aty?''Pyeti kurioze.

''Sic te thashe. Shoket mafioze.'' Ia rikujtoi biseden qe kishin bere.

Pohoi me koke dhe nuk i ktheu me pergjigje. Sic dukej ishte kujtuar. Ishte e vertete qe ai kishte bere ate qe ajo i kishte thene, por serisht ishte dicka per te cilen akoma dyshonte. Mostrembje ndaj kercenimit te jetes, dhe tani qe e mori vesh qe nuk ishte mafioz, dyshonte me shume. Tani ishin dy opsione, ose ishte shume budalla dhe nuk i interesonte jeta, ose fshihte dicka. Nuk e dinte perse dyshonte me shume per te dyten.

Vazhdon...

I shkreti Ervieri 24 ore me Anen tani. Cfare do heqi i shkreti! 😂😂Me Anen se me Ninen do merret Endrju.😂



Mbreti i Arratisur ✓Where stories live. Discover now