xiv

1.1K 71 96
                                    

''Daje!'' Nje djal 5 vjecar iu hodh ne qafe sapo e pa ate teksa doli nga makina se bashku me Anen. 

''Cfare ben bukuroshi i dajes?'' E puthi ne faqe dhe e uli ne toke. 

''Sa u vonove!'' U afrua Davina drejt tij. 

''Harrova fare Davine.'' Buzeqeshi lehte drejt saj dhe e perqafoi.

''Mire mire. Kjo kush eshte?'' Pyeti me te vogel, teksa shihte vajzen qe qendronte pak larg tyre. ''Ajo apo jo?'' Ervieri pohoi me koke. ''Bukuroshi im!''I therriti te birit, por nuk iu pergjigj. Brejdi i vogel ia kishte ngulur syte Anes, e nuk e kishte mendjen. ''Brejd!'' Ngriti pak zerin. Tjetri ktheu koken nga e ema. ''Mami po shkon. Neser do te vij te te marr se bashku me babin mire?'' Brejdi pohoi me koke. ''Po largohem!'' I hodhi nje shikimi Anes, puthi te birin dhe u drejtua drejt makines se saj.

''Pershendetje vogelush!'' U afrua Ana drejt tij, u ul ne te njejten gjatesi me te. ''Une jam Ana.''Zgjati doren drejt tij teksa i buzeqeshte embelsisht. 

''Brejd!''Tha shkurt dhe iu hodh ne perqafim.

''Ejani brenda ju te dy!'' Hapi deren Ervieri.

''Daje kjo eshte nusja ime!'' Tha autoritar teksa i kapi doren. Ana hodhi shikimin e cuditshem nga djali i vogel.

''U rrite per nuse ti more?'' Ervieri u afrua dhe i kapi lehte faqet duke ia tundur. E mori ne krahe teksa u drejtua brenda ne shtepi. ''Po gjej ndonje nuse te moshes tende .'' E uli ne divan.

''Jo ate dua dhe pike!'' Kryqezoi krahet. ''Syte blu, bjonde eshte, edhe buzeqeshjen e ka te bukur, fiks sic me ka thene babi ta gjej.'' Hodhi shikimin nga Ana.

''Babi te tha? Po ai nuk e ka as vete gruan sybojqielli, c'e do nusen ai!'' Qeshi lehte.

''Jo syblu e dua une!'' U ngrit dhe vrapo drejt Anes duke e perqafuar, kjo e cila qendronte ne kembe duke e pare e cuditur.

''Degjo vogelush . Jam pak e madhe per te qene nusja jote.'' Periqej t'i ndryshonte mendim.

''Jo! Ti je nusja ime. Tani shko dhe me sill nje gote qumesht!'' Urdheroi autoritar dhe u ul.

''Ashtu? ''Pyeti e habitur dhe u ul edhe ajo. ''Shko dhe merre vete.'' Brejdi i vogel buzeqeshi.

''Fiks sic tha babi. Do ta dish se kush eshte nusja jote, ajo nuk do te beje dicka qe t'i do t'i thuash.'' Iu hodh perseri ne perqafim.

''Ah Kristian!''Shfryu Ervieri. 

''Je nusja ime!''Tha perseri autoritar.

''Degjo Brejd apo jo?'' Djali pohoi me koke. ''Jam shume me e madhe se ti. Ne rregull?'' Por sic dukej djali nuk hiqte dore nga vendimi i tij.

''S'ka gje. Edhe une do rritem.''Tha pafajesisht.

''Por degjo. Kur te rritesh ti une do te jem shume me e madhe, dhe do te jem plakur dhe do te jem bere e shpifur.'' Ndryshonte mimikat e fytyres si per t'ia vertetuar.

''S'ka gje une perseri do te te dua!'' Iu hodh perseri ne perqafim. Tjetra pa nga Ervieri i cili po buzeqeshte.

''Ervin bej dicka!'' Tha me ze te ulet.

''Brejd, eja te daja.''Djali u afrua dhe ai e mori ne preh. ''Degjo me Anen jo. Nuk mundesh, sepse ajo eshte shume e madhe, po si thua sikur vajzen e Anes te ta bej nusen tende?'' Pa drejt saj, e cila e shihte me nje shikim vrastar. Brejdi i vogel beri sikur mendohej pak.

''A do t'i kete syte blu?'' Pyeti pas pak.

''Po. Fiks te emes do t'i ngjaje.'' Tjetri u hodh i lumtur.

''Mire e dua! Ana vajza jote do te jete nusja ime.'' Iu drejtua asaj.

''Mos shpresoni zoterinj. Une nuk e detyroj vajzen time.''Kryzqeoi krahet e anoi koken.

''Une do rrij me ate dhe ajo do te me doje mua.'' Ngrit zerin  e kryqezoi krahet njelloj si Ana.

''Po sikur te mos i kete syte blu?'' E pyeti Ervieri duke buzeqeshur. 

''Do ta dua perseri.'' Tha djali. Ervieri e puthi ne faqe, e tjetri buzeqeshi. ''Si thua sikur te shohesh ndonje film vizatimor tani?'' E uli ne divan dhe i ndezi televiziorin. Degjuan deren te binte dhe Ana u ngrit ta hapte.

Menjehere aty hyne Endrju , Nina dhe Abiela. U ulen ne divan , pasi te gjithe puthen Brejdin.

''Takimi sot ishte katastrofe.'' Shprehu Abiela duke u hedhur ne divan.

''Me ate nuk do te takohesh edhe pike.'' Tha drejt saj Endrju.

''As nuk e kam ndermend. Jo per ndonje gje, por ishte shoku i Davines.'' Dera ra perseri. ''E hap une!'' U ngrit Abiela ta hapte.

Hapi deren dhe perpara saj doli vajza brune, e cila vazhdonte te rregullonte floket, e shkundte lehte fustanin, si per t'u rregulluar.

''Ilda?'' Ngrit zerin e habitur duke terhequr vemendjen e te gjitheve.

Vazhdon...

Na erdhi edhe Ilda 😂😂😂  

Mbreti i Arratisur ✓Where stories live. Discover now