xli

804 51 29
                                    

''Ana.''U ngrit me te shpejte Nina drejt saj.''C'eshte kjo gjendje?'' E perqafoi e e futi brenda.

''Nina,po largohem.''Tjetra e pa e merzitur.''Do fejohem me Austinin, do kthem te babai im.''Pa nga ajo. E perqafoi serisht.

''Eja shkojme ne dhome.'' 

''Ka njeri tjeter ne shtepi?''Pyeti drejt saj.

''Jo u larguan.''U pergjigj qete. Tjetra pohoi me koke, e ngjiten shkallet.

''Cfare ka e cmendura ime?'' U ngrit menjehere kur pa ate teksa hynte ne dere, e kapi duart e tij ne faqet e saj, duke i kaluar pas disa fije floku.

''Perse nuk munden dy te dashuruar te jetojne te lumtur?''Pyeti drejt tij, e Aleksi e pa kunfoz. 

''Rruga eshte e gjate, por perfundimi i bukur.'' Kaoi duart ne belin e saj, e e afroi me afer.

''C'do te thuash?''Rrethoi qafen e tij me duart e saj.

''Qe nuk eshte e lehte te kemi nje jete te lumtur. Pastaj cfare kuptimi do te kishte nese do te kishim nje jete te lehte. Do te ishte shume e merzitshme. Por e bukur e te veshtires eshte qe fundi ka dy alternativa, ose eshte vertete fundi, ose thjesht nje fillim.''E kuthi lehte ne faqe.

''Qekur fillove te na flasesh si filozof?''Pyeti duke buzeqeshur.

''Ti nuk di shume gjera per mua.''

''Pra oervec atij seriozit, akullit, e te mos interesuarit per asgje, ka nje ane tjeter?''Pyeti drejt tij.

''Nje ane qe vetem ti arrite ta nxirresh ne pah.''Filloi te afrohej afer saj, kur der e hapur me shpejtesi i beri te ndahej.

''Ou! Kusheri, kunate, ju kerkoj ndjese.''Vendosi duart perpara syve.

''Mund t'i hapesh syte.''Tha duke ngritur zerin drejt tij.

''Tani e kuptoj terturen e cifteve kur une dhe Abiela i prishnim romanticitetin.

''Nuk ka gje qe na ndalon ne.''Foli Aeksi, e menjehere e afroi afer tij dhe e puthi.

''Syte e mi!''Bertiti e vendosi duart perballe syve. ''Ju mund te vazhdoni. Une po largohem.Vazhdoni te qete kusheri.''Terhoqi deren, e i la vetem ne zyre.

''Pra do te largohesh?''Pyeti serisht drejt saj. Ana pohoi me koke.''Ana, ti thjesht mund t'i tregosh dicka. Mos bjer pre e kercenimeve te tij.''Keshilloi e u afrua afer saj.

''Nuk mundem. S'mund te rrezikoj.''Mohoi me koke, e u ngrit nga krevati ku ishin ulur. ''Po largohem.''Mori rrobat e futura ne nje cante dhe u drejtuan drejt deres.

''Do te flasim.''U perqafuan e me pas u pershendeten. Nina mbylli deren e menjehere u perballe me Endrjune. 

''Cfare ka e dashura ime?''Vendosi te dyja duart ne dere, duke e vendosur ne mes.

''Ndihem kaq keq. Ajo ishte shume e lenduar.''Tha e merzitur.

''Imagjino shoku im.Nejse, le te shpresojme qe gjithcka te shkoje mire. Nderkohe, une mendoj te bej dicka me interesante.''U afrua me afer saj.

''E cfare na qenka kjo?''Buzeqeshi ajo.

''Si pershembull...Te te puth ty.''U afrua me shume dhe ne momentin qe do te putheshin, ra zilja duke bere qe te ndaheshin.

''Nese eshte Abiela ose Ilda, te betohem do ta mbyll deren dhe me pas do t'i lej te flasin.''Hapi deren e sapo pa fytyren e Abieles, e cila menjehere zgjati doren drejt tij, e mbylli.''Abiela.''Tha e menjehere e mbeshteti pas deres duke e puthur.  Afrohej afer saj, e puthte rendshem drejt saj.''Tani mund te flasim.''E puthi dhe njehere lehte e hapi deren ku u duk Abiela.''A nuk ishe mbas nje jave ti?''Pyeti ai drejt saj, ndersa ajo u hodh drejt tij e lumtur.

''Epo kam shume gjera per t'ju treguar.''Perqafoi edhe Ninen, e u drejtua drejt kolltukeve.

''Cfare dreqin?''Ngriti Nina zerin, teksa mbante shikimin nga dora e Abieles.

''Cfare ke?''Pyeti Endrju drejt saj.

''A po e sheh edhe ti ate qe po shoh une?''Drejtoi gishtin nga Abiela.

''Po Abiela.''Hodhi syte nga ajo, e cila sic dukej e kishte kuptuar se per cfare e kishte fjalen Nina, e kishte filluar te lekundte doren perpara fytyres.''Cfare dreqin eshte ajo Abiela?''Ngriti zerin drejt saj, e tjetra thjesht buzeqeshi.

''Do te martohem! Leoni me propozoi!''Bertiti, ku te bertiturave te saj, iu shtuan ato te Nines, ndersa Endrju vazhdonte ta shihte i nevrikosur.

''Kujt i mori leje ai? Erdhi gje foli me mua?''Ngriti zerin ai.

''Ej! ''Foli drejt tij Nina.''Djali ka bere dicka qe duhej ta kishte bere me kohe.

''Cfare dreqin? Po ata as nje muaj nuk po bejne qe njihen.''Tha  i zemeruar nga tere ajo situate.

''Se nuk u shpreha mire vella i dashur. Nuk eshte taman unaze fejese apo martese, eshte unaza qe me propozoi qe te behesha e dashura e tij. Ju thame pra do te njohim me ire njeri-tjetrin, e tani jemi te dashur.''Buzeqeshi, e tjetri vazhdonte mbante nje shikim te nevrikosur. U be gati te bertiste perseri, kur u perballe me shikim e Nines. Shfryu i merzitur.

''Beni cfare te doni.''Puthi Ninen e u largua prej aty.

''Eja me trego gjithcka.''U afrua Nina me te shpejte drejt saj.

''Ne fakt nuk ikem per pune te tij, por gjithcka ishte e planifikuar. Do me porpozonte.''Buzeqeshi e lumtur.

''Cfare thua?Sa romantik.''Buzeqeshi Nina.

Qendronte ne makine, teksa shikonte ate te largohej. Nje ze i thoshte ta ndalonte e t'i tregonte gjithcka, por vendosi te priste. Do te priste kohen e duhur. Do te rregullonte gjithcka vetem per te. Zilja e telefonit ra, dhe e hapi.

''Ne rregull, po vij.''Mbylli telefonin, e pa drejt . Ishte zhdukur nga rrezja e tij e shikit. Por ai ishte i sgurte qe do ta gjente perseri.

Vazhdon...

Mbreti i Arratisur ✓Where stories live. Discover now