''As qe behet fjale!''Kundershtoi per te disaten here vajzen qe vazhdonte i vinte nga mbrapa duke iu drejtuar e sigurte qe do te shonte me ta.
''Mua mos me thuaj ashtu mire?''Ngriti zerin ne drejtim te tij.''Pastaj a nuk e shikon qe jam rregulluar?'' Kaloi duart mbi fustanin qe i puthitej ne format truperore.
''Mos jane gje takat e Davines ato?'' Uli syte nga takat e zeza, dhe Ilda kaloi njeren kembe mbrapa si ne perpjekje per t'i fshehur.''Ta dish jane te preferuarat e saj.''Lajmeroi ate.
''Jo!''Tha me te shpejte e hodhi shikim diku tjeter dhe me pas pa perseri drejt tij me te shpejte.
''Edhe une po te them jo!'' U distancua ndaj saj dhe doli ne sallon ku ishin te tjeret.
''Sorre thuaj dicka!''Kerkoi drejt Anes, e cila e inoroi plotesisht.
''Ilda po te them jo!'' Ervieri ngriti zerin drejt saj per t'ia bere te qarte por mesa dukej nuk bindej lehte.
''Endri''Pa ia hequr shikim e nevrikosur nga Evieri therriti me nje intonacion te frikshem.
''Endrju!'' Korrigjoi Nina.
''Sidoqofte. Atehere! Nese shoku yt nuk me merr ne kete mbremje te betohem do te marr mamane time, e cila do te marre mamane tende dhe gjeje cfare ndodh, une e veshur me fustan nuserie dhe kostum dhendri.'' Mori telefonin te dukej me bindese.
''Vella per ate zot! Me mire te shkoje t'i bjere atij lepurushit qe thote kjo, ne qafe sesa mua. Te betoh qe do te shperngulem ketu, dhe nuk do te kesh nga te shkosh, po merre, edhe pse nuk ka njeri qe e merr kete. '' Modifikoi intonacionin e tij te zerit duke e bere te dukej me deshperues e lutes ne te njejten kohe. Ilda kryqezoi krahet e shikonte me shikim diku tjeter.
''Mire!''Pranoi me ne fund Ervieri, tjetra u hodh e lumtur.''Ejani!''Iu drejtua Anes dhe Ildes. Dolen ne dere , kur Ilda beri disa hapa mbrapsht dhe u kthye nga Endrjua.
''Mos valle me ato fjale doje te dilje ne perfundimin qe ''do te ngel ne dere''?''Beri thonjezat imagjinare me duar dhe ngriti vetullat duke e pare drejt e ne sy.''Do te flasim per kete.T'ia ndish per nder lepurushit qe po me pret.'' I beri me shenje qe do te flisnin me vone.
''Edhe une po dal!''U ngrit Abiela.
''Ku ti?''Ngriti zerin tjetri.
''Do dal pe darke ne nje restorant.''ngriti shpatullat, e tha disi pafajesisht.
''Me ate idjotin polic?''Pyeti i nevrikosur.
''Ai nuk eshte idjot. Dhe do te shkoj.'' Doli nga dera teksa e terhoqi ate disi rendshem.
Endrju u kthye nga Nina, e cila vazhdonte dhe e shihte me nje shikim indiferent.
''Pra?Cfare do te bejme ne te dy?'' Kaloi duart pas kokes.''Si thua te dalim?''Pyeti me pas.
''Dalim. Jam merzitur ketu. Me prit!'' U nis drejt dhomes se saj, ndersa tjetri buzeqeshi.
Zbriti nga makina, ku nuk kishte dashur lufte me Anen, dhe ishte ulur ne vendin mbrapa pasi kishte vendosur te ishte sa me pozitive. Hodhi syte drejt restorantit.
''E ndjej qe kjo do te jete nje nate ndryshe!'' Mbylli deren dhe ndoqi Anen dhe Ervierin . Arriti ta dallonte ate nga larg, i ulur ne pritje vetem.
''Z.Aleks!''Tjetri u ngrit ne kembe dhe shtrenguan duart.
''Le t'i lejme formalitet sonte. Si thua Ervier?'Harkoi buzet lehte, gje qe nuk shpetoi nga shikim i Ildes, e cila filloi te bente disa vesprime disi te cuditshme.
''Ne rregull Aleks.''Terhoqi karrigen dhe e uli Anen prane vetes.
''Zonjushe!'' Alkesi terhoqi karrigen per Ilden.
''Faleminderit lepurush!''U ul ne karrige duke pare nga ai.
''Te lutem bukuroshe!''Kapi doren e saj lehte.
''Ilda!Ilda!''Shkundi koken nga ajo imagjinate dy sekondeshe , ku ne realitet e solli Ervieri.''Ulu!''Veshtroi drejt tyre, te cilet ishin ulur tashme, e aty kuptoi qe kishte qendruar ne kembe. Te pakten ishte e ulur ngjitur me lepurushin.
Ervieri beri me shenje qe kamarieri te afrohej drejt tyre. Ilda pa nga dera dhe ne fakt tani mallkonte veten qe kishte ardhur, e sidomos e veshru me ato taka.
''Rruspija dreqit, sonte e gjeti?''Shau nen ze.
''Ervi!''Bertiti sapo dalloi ate dhe u afrua drejt tij. tjetri pa nga Ilda, si t'i thoshte qe e kishte paralajmeruar dhe u ngrit drejt saj duke e perqafuar. Ilda perpiqej te fshihte takat, por problemi ishte qe mbulesat e tavolines ishin mese te shkurtra, ku te pakten kembet arriheshin te dalloheshin.
''Kristian!''Bene takimin e tyre tipik. Ilda ngriti syte drejt tij. Ta pranonte ishte i bukur, por tashme kishte lepurushin e saj, qe nuk do ta tradhetonte.
''Ana!''Brejdi me te shpeje iu drejtua Anes duke e perqafuar.
''Brejd ti nuk me perqafon mua ashtu, perqafoke ate!''Si gjithmone xhelozja Davina.
''Mami, babi me ka thene ta respektoj vjehrren.''Iu shkeput perqafimit te Anes.
''Pra ti na qenke vjehrra e ardhshme!Gezohem!Kristiani!''Drejtoi doren drejt saj , tjeta i buzeqeshi me miresjellje.
''Davina. Edhe pse punen e vjehrres nuk e kuptova.''Dha doren drejt saj.
''Po ju prezantoj. Aleks.''Foli Ervieri drejt tij.''Dhe...''
''Ti!''U nderpre nga zeri i larte i Davines, e cila foli sapo Ervieri do te prezanonte Ilden, por mesa dukej nuk ishte e nevojshme.
Vazhdon...
Pak vone kjo pjese, por tani arritja te gjeja kohe te lire. 🤗🧡
YOU ARE READING
Mbreti i Arratisur ✓
RomanceCdo mbreteri ka nevoje per mbretin e saj. Por jo cdo mbreti i nevojitet ajo mbreteri. E pikerisht kur behet fjale per nje mbreteri te tille. Takimi me nje vajze do ta bere ''Mbretin e Arratisur'', t'i rikthehet asaj qe ai i eshte arratisur gjate gj...