Hapi deren e lumtur duke mos e hequr ate buzeqeshje te dallueshme nga fytyra e saj. U ul ne kolltuk teksa la canten dhe u ul aty duke mos e vene re vellain e saj, i cili i kishte ngulur shikim, e ndersa ajo fillonte te kendonte e luante me floket e saj.
''U vonove! E ke idene sa eshte ora? Cfare bere?'' Trupi iu drodh pak nga trembja dhe veshtroi e nevrikosur vellane.
''Po pastaj?'' I tha me ironoi, ndersa tjetri sa vinte e acarohej me shume.
''Abiela mos me acaro!'' Kerkoi drejt saj duke ngritur zerin.
''Isha me Leonin!'' Tregoi teksa krtqezoi krahet e ktheu koken menjane.
''Cfare? Ti sikur nuk do te takoheshe me me ate, sepse ishte shoku i Davines!'' Tha duke i treguar ato qe vete ajo kishte thene.
''Vendosa t'i jepja nje mundesi. Cfare te keqe ka ketu?'' Ngriti shpatullat sikur t'i jepte vete pergjigje pyetjes qe vete kishte bere.
''Ka shume madje. Ai eshte nje polic.'' Shtremboi fytyren.
''E cfare te keqe ka ketu?'' Pyeti perseri ajo.
''Nuk dua qe burri yt e kunati im i ardhshem te jete polic.'' Foli neutral.
''Pse mos do te jetosh ti me ate e?''Pyeti tere ironi.''Pastaj ngadale nuk thash qe do e marr per burre.''
''Abiela!'' Tha si t'i thoshte te mos fliste me.
''Ti pusho! Mbylle, ose e mora ne telefon Leonin dhe i thash qe te vije te te arrestoje!'' Kercenoi duke u drejtua nga ai.
''Ashtu?''Harkoi buzet.''Per cfare? ''
''Po me shqeteson mua, po behesh pengese per lidhjen tone.'' U mbeshtet serisht dhe hoqi shikim nga ai.
''Mos u shqeteso!'' U duk Nina perballe tyre.'' Ja ku po e them une ti do te martohesh me te.'' Buzeqeshi drejt saj dhe u ul ne te njejtin divan qe qendronte Endrju. ''Me beso! Parashikimi im del gjithmone.''
''Ej! Jam edhe une ketu!'' Tundte doren perpara tyre.
''Po pastaj? Mos mendo qe Abiela do te qendroje gjithmone e vogel Endrju!'' Foli Nina drejt tij.
''Erdhem ne!'' Degjuan zerit e Ervierit , i cili u duk me Anen dhe me pas hyri Ilda duke e perplasur deren dhe u ul ne divan me krahet e kryqezuara.
''Cfare ka ajo?'' Pyeti Endrju duke drejtua doren nga ajo.
''Pse mos u shqetesove, sepse do te jete gruaja jote?'' Pyeti Nina duke e pare ate dhe ai ktheu koken ta shihte, e buzeqeshi lehte.
''Erdha me taksi , sepse Ervieri harroi te me merrte, dhe une e di cfare kam hequr duke i thene taksistit t'i jepte me shpejt. 'Jo moter, nuk lejohet me shpejt se kaq!' Trashi zerin duke u perpjekur te bente zerin e tij. '' Me thote edhe moter more, moter!''Theksoi fjalen 'moter.' ''Pastaj gjene cfare, perplasem me nje super lepurush!''Perplasi fort durat.'' Qe qelloi se ishte ortaku i tij ne nje projekt.'' Drejtoi doren drejt Ervierit.'' Dhe mos mjaftonte kjo , ky pislleku nuk me lejoji te hyja brenda me keta ne mbledhje. Dhe gjene cfare. Mu desh te kercenoja dike, qe te hyja te pakten te sherbeja kafet, por te mos mjaftonte kjo duhej t'i beja edhe vete, pastaj gjene cfare...''
''Ne vend te sheqerit more kripe.''E nderpreu Nina, ndersa tjetra uli koken rendshem si t'i thoshte qe kishte te drejte.
''Po, kushedi cfare pershtypje te keqe kam lene te ai. Thote, kjo nuk di te beje as nje kafe, per cfare te me duhet!'' Shtremboi fytyren ne drejtim te Ervierit e vazhdonte ta fajesonte ate per gjithcka.''Po cfare donte kripa more?'' Pa drejt tij.
''Problemin te kafja e ke ti?''Ngriti njeren vetull Ervieri.''Ti e trembe djalin qe sa u takuat. Mendon se nuk ju pashe? '' Pa drejt saj, e cila sic dukej ishte acaruar keq me te.
''Perse na nderpreve pra? Perse erdhe pikerisht ne nje moment te tille? '' U mbeshtet rendshem .
''Gjeje cfare. Degjova dike te bertiste dhe gjeje kush ishte. Ti! Jo zonjusha do respektuar, jo duhet t'i sherbejne!'' Tjetra mbylli pak syte, siku nuk ishte fort e lumtur qe i degjote nga ai.
''Mire more mire!'' Shfryu drejt tij.''Po shkoj te flej! Mos me therrisni per darke!'' Mori drejtimin nga shkallet.
''Po ne ku do te flejme sonte?'' Pyeti Abiela, ndersa Ana dhe Nina pa njera-tjetren duke buzeqeshur djallezisht.
''Abiela, ti mund te flesh me Ilden.'' Tha Ana.
''Po ju?'' Pyeti Ervieri, drejt tyre. Ana dhe Nina u kthyen nga ai duke buzeqeshur djallezisht, e sic dukej ai e kishte kuptuar edhe ate shikimin e tyre dhe mohoi me te shpejte.
Vazhdon...
YOU ARE READING
Mbreti i Arratisur ✓
RomanceCdo mbreteri ka nevoje per mbretin e saj. Por jo cdo mbreti i nevojitet ajo mbreteri. E pikerisht kur behet fjale per nje mbreteri te tille. Takimi me nje vajze do ta bere ''Mbretin e Arratisur'', t'i rikthehet asaj qe ai i eshte arratisur gjate gj...