''Pra?''Hyri ne zyre, e pa te birin qe qendronte i ulur ne karrige.
''Fejesa do te behet.''Buzeqeshte i vetekenaqur Austini.
''Cfare ndodhi? Kush ishte ai qe e kishte shpetuar?''U ul perballe tij.
''Vete 'Mbreti i Arratisur' . Pa nje fytyre kunfoze te atit. ''De La Fuente.''Fytyra e burrit perballe mori nje pamje shqetesuese.
''Je ngaterruar me De La Fuentet?''Ngriti zerin.
''Qetesohu baba. Jo drejtperdrejte. E di cfare do te thote merresh me ta, por gjeje pak Ana nuk e dinte qe kush ishte ai ne te vertete.
''C'pune kishte ajo vajza me ata?'' U qetesua disi, e kerkoi te dinte kurioz drejte te birit.
''Epo ja qe fati i kishte perballur. Dhe tani jane te dashuruar me njeri-tjetrin. E shikon baba, mbreti eshte dashuruar me Anen. Te fejuaren time.'' Drejtonte gishtin nga vetja.
''Mos me thuaj qe e ke kercenuar me piken e tij te dobet!''U ngrit i revoltuar i ati.
''Qetesohu baba. Te thash jo, por isha gati te hiqja dore pas bisedes me te, kur perpara me del Ana, e me thote qe ai nuk i perkiste kesaj bote, te mos e perfshija, e blah blah blah. Dhe une dola ne perfundimin qe ai nuk ia kishte trguar, keshtu qe prita derisa ai te largohej, e ashtu ndodhi, hyra ne zyre, e Ana ishte vetem, i thash qe une jam nje shef mafie, e ai kompanie, duke i nenkuptuar qe do ta pesonte.''Pushoi per pak e luante me lapsin qe kishte ne dore.
''Pastaj?''Pyeti duke i nenkuptuar te vazhdonte.
''E mori mesazhin. E vura re. Keshtu qe i lashe kohe deri ne mbremje, jam i sigurte qe ne mbremje do te marrim telefonate.''
''Pa shiko! Me ne fund! Atehere degjo, po nese ajo i tregon , ti e di qe mund ta pesosh shume keq apo jo?''
''Baba. Ajo thjasht nuk do te mundet te rrezikoje. Dukej qe e dashuronte ate, por une do ta bej te me doje mua. Dhe behuni gati, kemi fejese.'' La lapsin rendshem e doli duke buzeqeshur prej zyres.
''Pisllek.''Hyri Ilda ne shtepi duke bertitur.
''Cfare?''Ngriti zerin Endrju.
''Jo ti. Pislleku tjeter.''Mbylli deren e u drejtua nga ata.
''Cfare?''Tha e merzitur Nina.
''Kam te reja.''U ul perballe tyre, te cilet qendronin te ulur afer njeri-tjetrit .
''U puthe me Aleksin.''Tjetra kryqezoi krahet.
''S'eshte e drejte. Pislleku Endrju thuaji kesaj te dashures tende te mos parashikoje me.''Endrju buzeqeshi dhe e puthi Ninen ne ball.''Jam zyrtarisht e dashura e tij.''Vendosi fytyren ne duar, e buzeqeshi e lumtur.
''Na behet qejfi vertete.''Foli Endrju.
''Po.''Buzeqeshi Nina pas tij.''Kot nuk the ti, qe nuk iken pa gjet burrin ketu.''Qeshi basgje me Endrjune.
''Ku eshte Ervieri me Anen?''Pyeti Endrju me pas.
''Nuk e di, por duhet t'ju tregoj dicka shume te rendesishme. Nuk dija c'te beja.''Endrju dhe Nina pane njeri-tjetrin. Serioziteti i Ildes i shqetesoi.
Mbante akoma doren e saj te shtrenguar. Ana mbante shikimin mbi duart e tyre te kapura. Vazhdonin te ecnin, e u ndalen ne nje stol te asaj rrugice te boshatisur.
''Duhet te flasim.''Mori guximin te fliste Ana, e Ervieri hodhi shikim nga ajo. ''Ervin dua te te them...''Zilja e telefonit e nderpreu. Ervieri nxorri telefonin e pa emrin e Endrjuse te shenuar.
''Endrju!''Beri ta hapte, por zeri i saj e nderpreu.
''Mos e hap.''Kerkoi drejt tij. Ervieri hodhi shikim , e e la menjane telefonin.''Duhet te flasim!''Tha perseri.
''Cfare nuk shkon Ana?''Pyeti e njeren dore e kaloi ne floket e saj bjonde qe valviteshin nga flladi i lehte.
''Ervin do te largohem.''Ervieri e pa kunfoz. ''Do te kthehem. Do te fejohem me Austinin.''Mbante shikim ulur, duke mos guxuar ta shikonte ne sy. E dinte qe nese do ta bente nuk do te duronte dot. E dinte qe syte e tij do te humbinin shkelqimin, njesoj si te sajet.
''C...Cfare thua Ana?''Ngriti paksa zerin.
''Te falenderoj shume, per ate cfare bere per mua . Askush nuk do ta bente.''Foli me te shpejte, duke u perpjekur te mbente nje ton te sigurte zeri.
''Ana. Cfare po thua? Me shiko ne sy!''Kerkoi drejt saj.''Te beri dikush gje? Te kercenoi dikush?''Ngriti fytyren e saj, e perplasi shikimet e tyre. Ana menjanoi koken duke bere qe te distancohej pak.
''Jo. Thjesht po them qe po largohem dhe te falenderoj per cdo gje.''U ngrit e menjehere ai pas asaj.
''Ana.''E terhoqi prane tij dhe bashkoi lehte buzet.''Mos na e bej kete.''Kerkoi drejt saj, e tjetra uli disi koken.
''Me vjen keq!''U distancua nga ai.''Po largohem, do shkoj te pershendetem me Ninen dhe do largohem.''Beri disa hapa pas. E veshtroi ate, dhe me te shpejte u kthye duke u largua. Nuk mund ta shikonte. Aq te lenduar. Kishte ndertuar nje mur midis tyre. Nxitoi hapat, e menjehere vendosi doren ne buze. Shtrengoi syte, duke lejuar tashme lotet te dilnin e mori drejtimin per nga shtepia.
Kaloi duart ne floke , e akoma kunfoz shikonte silueten e saj teksa largohej.
''Cfare?''Hapi telefonin i acaruar nga zilja.''Me thuaj Endrju.''Ngriti zerin. Fytyra i mori nje tjeter shprehi. ''Mos i thoni gje.''Kaq tha perpara se ta mbyllte, e me pas pa ate, e cila nuk u duk me.
Vazhdon...
YOU ARE READING
Mbreti i Arratisur ✓
RomanceCdo mbreteri ka nevoje per mbretin e saj. Por jo cdo mbreti i nevojitet ajo mbreteri. E pikerisht kur behet fjale per nje mbreteri te tille. Takimi me nje vajze do ta bere ''Mbretin e Arratisur'', t'i rikthehet asaj qe ai i eshte arratisur gjate gj...