xxxiv

1K 60 79
                                    

''Pra Leon?''Foli Endrju ne drejtim te tij. ''Je polic apo jo?'' Leoni pohoi me koke.''Nese une bej dicka dhe perfundoj ne burg do te me liroje , vetem sepse mund te jem kunati yt?'' Pa drejt tij me nje shikim pyetes , e vemendja ishte te ata te dy.

''Jo!''Mori nje te goditur nga Abiela, e ktheu nga ajo koken nuk ngirtur njeren vetull. ''Domethene une e respektoj punen time dhe nuk do ta beja.'' Endrju e pa njehere serioz e me pas filloi serisht te fliste.

''Nuk the keshtu kur i fale Davines gjoben, sepse po ecte me shpejtesi.''Foli Kristiani duke buzeqeshur drejt tij. Abiela i hodhi nje shikim te habitur e me pas u distancua nga ai.

''Pa shih!Po nese e ardhmja jote me Abielen varet ne duart e mia. Domethene nese me liron une ju lejoj, nese jo atehere jo.''Tha serisht Endrju.

''Atehere po.''Pa nga Abiela, e cila vazhdonte dhe e injoronte.

''Nejse!''Ndryshoi teme Ilda. ''Endrju pislleku  cfare do t'i thuash prinderve?'' Ngriti shikim drejt tij.

''Te verteten. Qe dua Ninen.''Kapi doren e saj dhe e puthi. 

''Po une si t'ua them?''Pyeti duke shfryre e merzitur.

''Ashtu sic eshte. Thuaji qe je me Aleksin.''Tregoi Ervieri.

''Jo! Ndoshta shoqja juaj nuk ju ka treguar , por asgje mes nesh nuk eshte e vertete.''Tha Aleksi duke pare nga ajo.

''E prisnim gjithsesi.''Tha qete Endrju.

''Po cfare duhet t'i thuash?'U drejtua Aleksi nga Ilda.

''Une ketu erdha ne fakt qe te njihesha me ate pisllekun atje.''Drejtoi gishtin nga Endrju.''Por une nuk e pelqeva.''U mbeshtet pas.

''Ne fakt asnjeri nga ne.''Ngriti zerin Endrju.

''Pusho more! Ka njeri qe nuk me pelqen mua?Jo!''I dha vete pergjigje pyetjes qe beri.

''Po po.'' Ironoi Endrju.

''Cfare mendoni te beni?''Iu drejtua Ervieri Aleksit dhe Ildes.

''Do te perpiqem te mendoj dicka me vone qe ta bej shkak te ndarjes.''Foli qete Aleksi.

''Cfare?''Bertiti Ilda.''Une...ti me the qe nuk mund ta pergenjeshtroj.''

''Po por jo qe s'mund te ndahemi. Besoj se nuk mendon qe do te qendroj gjithe jeten me ty.''

''E cfare paska te qendroke gjithe jeten me mua?''Perplasi pirunin qe mbante ne dore mbi tavoline.

''Ilda, mos fol brockulla. ''Ngriti zerin paksa Aleksi.

''Mua me lusin!'' E injoroi serisht.''Pastaj kot i harxhova gjithe ato para per te blere llokume e per te qerasur kete?'' Pa drejt tij duke kryqezuar krahet.

''Hej njerez qetesohuni! Kemi ardhur per tu argetuar.''Foli Abiela drejt tyre.

''Ervin hiqi duart.''Iu drejtua serisht Ana Ervierit.

''Perse?Mua me pelqen te luaj me floket e tua.''Ngriti shpatullat si i pafajshem.

Trokiti ne zyre, e pa ate i cili qendronte me shikim nga dritarja.

''Zoteri!''Foli drejt tij dhe i dha nje zarf. Tjetri e mori dhe akoma ne drejtim te dritares, e hapi.

''Sa kane bashke?''Pyeti duke i pare te gjitha fotot qe qendronin aty me rradhe.

''Nuk jane akoma te lidhur, por te dy kane simpati kundrejt njeri-tjetrit.''Saqroi.

''C'simpati?! Ata duket qe e duan njeri-tjetrin.'' U kthye nga ai.''Ka ardhur koha qe ai te jete aty ku duhet te jete.''U mendua per pak.

''Ju e dini qe ne nuk mund te bejme asgje per kete.'' I rikujtoi.

''Jo ne fakt ju mund te beni.'' Harkoi buzet e mbante shikim akoma mbi foto.''Do te lejoni qe vajzat te gjenden.''Djali perpara tij u zverdh ne fytyre.

''Cfare?Zoteri ju e dini qe nuk mund ta bejm kete. Shefi do te na ripte te gjalle.''Liroi paksa kollaren.

''Do ta beni.''Kembengulte me te veten.

''Zoteri ju e dini qe nuk mundemi. Shefi na ka urdheruar...''

''Shikoni ndonje shef aty?''Drejtoi gishtin nga karrigia ne krye , e cila qendronte akoma bosh. Tjetri mohoi me koke. ''Kur shefi te ulet aty, atehere mund te beni cfare te thote ai. Tani ai nuk ndodhet aty.'' Ngriti zerin.

''Ne rregull zoteri.''Pohoi me koke.

''Vajza do te jente thjesht bileta qe ai te  vije ne krye, por ndiqeni ata, me shume mundesi do ta rrembejne dhe vendosni nje te infiltruar. Duket qarte qe ajo eshte gruaja e tij e jetes.''Hodhi nje veshtrim fotos.

''Ne rregull zoteri.''Doli jashte. 

Hodhi njehere shikim nga dritarja e me pas e uli drejt fotos, e la foton siper tavolines ku karrigia po priste sundimtarin e saj dhe doli.

Ne ate dhome erresire, ku prej asaj dritarje te madhe te xhamte arrinin te depertonin rrezet e henes, ku arrinin te ndriconin ate foto te lene mbi tavoline, ku ishin Ana dhe Ervieri.

Vazhdon...


Mbreti i Arratisur ✓Where stories live. Discover now