Makina ecte me shpejtesi ne ato rruge erresire teksa ndricoheshin nga dritat e gjata te vendosura anash rrugeve. Qetesia mbizoteruese prishej nga volumi i larte i asaj makine. Djali qe ndodhej mbrenda saj hidhte shikimin nga dritarja ne kerkim te ndonje dyqani veshjesh hapur. Hodhi shikimin drejt kur disa metra larg dalloi dritat e forta te nje dyqani te hapur ne ato ore te vona nate.
Shkeli me shume gazin, kur tashme u gjend perballe. Hyri ne dyqan duke marre keshtu edhe vemendjen e vajzave qe punonin aty, por qe nuk kishte kohe te merrej me to. Hodhi nje sy ne te gjithe dyqanin, ku syri i kapi veshjen e pershtatshme per personin qe kerkonin.
''Dua te marr ate atje!''Drejtoi gishtin nga nje fustan i zi, i derdhur pale-pale. Vajza prane tij pohoi me koke dhe nisi ta paketonte.
''Per te dashuren?''Pyeti teksa po fuste fustanin ne nje nga qeskat e dyqanit, shitesja si per te hyre ne muhabet , e per t'i marre pakez vemendje.
''Te dukem gje sikur kam te dashur e dashur?''Theksoi fjalen e fundit, teksa e shihte me vetullat ngritur teksa priste per pergjigjen e pyetjes se tij.
Sigurisht qe nuk dukej! Ai dukej taman si nje shpirt i lire.
''Jo!''I drejtoi funstanin se bashku me faturen. Hapi portofolin e tij nga ku nxorri dy karta. Me njeren pagoi fustanin, ndersa tjetren, e cila dukej qe ishte nje kartvizite , ia drejtoi shiteses, e cila e pranoi pa hezistim.
Hyri ne makine. Muzika e larte ne maksimum. E sigurte qe te tjeret mendonin se mund te zhvillohej ne feste. Hodhi syte nga telefoni i cili filloi dridhjet e tij dhe mbylli muziken.
''Po?''E hapi teksa aktivizoi autopolantin.
''E more?''U degjua zeri i vajzes .
''Sigurisht!'' Buzeqeshi teksa e imagjinonte gjendjen qe ndodhej ajo.
''Ervi, degjo tani, shkele gazin dhe eja sa me shpejt. Fejesa do te filloje dhe nuk dua te me shohin ne kete gjendje!'' Shihte me nerva mashkullin perballe , i cili qendronte i mbeshtetur ne mur, me duart ne xhepa.
''Davin. A mund te ma thuash edhe njehere se si dreqin ndodhi qe fustani t'u shqep?'' Kishte nje deshire per t'i hedhur me shume benzine zjarrit. Tjetra hapi autopolantin nga shenja qe i beri mashkulli perballe.
''Ervier do te bisedojme me pas bashke.'' Degjoi zerin e tij dhe filloi te qeshte me shume.
''Kristian more Kristian. Vajzat bene lufte per ty, ti na ben edhe ironi ketu!'' Beri si i ofenduar. ''Davina po cfare ndodhi?''E pyeti perseri edhe pse e dinte mjaft mire ngjarjen.
''Ky idjoti qe kam per burre...''
''Nuk thua keshtu ne shtrat!''E nderpreu Kristiani me ate buzeqeshjen e tij djallezore.
''Ky idjoti doli qe ka pasur te dashur edhe kamarieren qe shperndan pijet ketu.''Ia dha Kristianit telefonin me nje shikimin te acaruar, teksa i hodhi edhe nje shikimin fustanit.
''Nuk ka qene e dashura. Vetem per nje nate.''U shfajesua ai, po mori nje shikimin vrases nga e shoqja.
''Eee?''E pyeti Ervieri, i cili po argetohej pamase.
''Dhe sigurisht ajo nuk e dinte se kush isha une dhe po filtronte me kete.'' Hodhi shikimin nga ai , i cili buzeqeshi. Edhe nga ana tjeter e telefonit u degjua e qeshur. ''Cfare keni?''Pyeti pa kuptuar asgje.
''Eshte flirtim Davina. Flirt.''Tha Kristiani dhe u distancua nga muri ku ishte mbeshtetur.
''Ti pusho!''Iu hakerrye.
''Eeee?''Vazhdonte me te veten Ervieri.
''Dhe une nuk durova dhe e rraha!''Tha si pa te keq.
''Ku e rrahe ? Mos me thuaj ne mes te festes!'' I kishte shpetuar ky detaj.
''Jo! Sigurisht. E c'kusur ka vajza t'i prishim fejesen! E ndoqa dhe e rraha!'' Hidhte shikimin nga thonjte.
''Po fustani si tu shqye se nuk e kuptova! '' Zgjati koken si per te pare nese ishte ne rrugen e duhur.
''Ketu eshte e bukura Ervier. Sepse ajo vajza ngaqe pa Davinen qe qendronte afer meje, kur kjo kishte shkuar ne tualet, kishte vendosur kepucen dhe fustani i ishte shyqer. E sigurisht vajza mendonte qe ajo nuk do ta ndiqte me fustanin e shqyer , por ka gje qe e ndalon kete? E ksihte ndjekur dhe ne kuzhine ku ishin te gjithe punojesit e kishte rrahur. Fale zotit me lajmeroi nje nga punojesit se ndryshe djali im , si te mos i mjatonte babai , do ta kishte edhe mamane vrasese.'' Tjetra e shihte me duart e kryqezuara, e me damarin i cili dukej ne ball.
''Pra e ka rrahur per fustanin apo per ty ?'' Rrotulloi timonin per te hyre ne kthesen e fundit.
''Keshtu mendoj edhe une!''Buzeqeshi tjetri. Davina u kthye teksa filloi te bente ecakje, duke harruar fare te caren qe fillonte nga fundi i kembes dhe mbaronte pak fare poshte te pasmeve, gje qe nuk i shpetoi Kristianit, shikimi i te cilit u erresua nga deshira.
''Po perse me the mua se nuk e kuptoj?'' Pyeti Ervieri si per te thyer ate qetesi te pak sekondave.
''Ervi. Shpirti im! Po kush tjeter pervec tjeje me njeh me mire? '' U kthye nga Kristiani, per t'iu drejtua Ervierit.
''Asnje! Oh prit! Mashkulli prane teje!'' Ndaloi makinen perpara nje ndertese te madhe.
''Mire mire!''U dorezua ajo.
''Une arrita, ku jeni ju?'' I pyeti teksa hiqte rripin e sigurimit.
''Jemi perballe dyerve te tualetit! Pyet rojen ne hyrje .'' Davina hodhi shikimin nga i shoqi, i cili dukej sikur po e zhvishte me sy.
''Mire erdha!'' Mori fustanin qe ndodhej ne ndenjeset mbrapa.''Ah! Dhe me shume mundesi t'ju gjej te veshur kur te vij!'' Mori celesat e makines se bashku me telefonin dhe fustanin dhe doli nga makina.
''Nuk te premtoj asgje!''Deshoi zerin e Kristianit. Mbylli telefonin duke buzeqeshur me marredhenien e tyre. U afrua afer rojes.
''Ku eshte tualeti!''Tjteri e pa me cudi. Pyetje normale ishte!
''Kati i dyte, ne fund te korridorit!Ngjitu nga shkallet.''I tha me pas.
''E sigurisht! Nje kat eshte fundja!''Kaloi canten qe mbante fustanin mbrapa teksa e mbante me nje gisht ne hapesiren e bere.
Ngjiti shkallet, iu drejtua fundit te korridoit , ku ndodhej vetem nje dere dhe hyri. Hodhi syte si fillim nga dy dyert e tjera ku njera per vajza e tjetra per djem dhe me pas nga njerezit qe ndodheshin aty. Dhe sic pritej, nje pamje shpesh e pare nga syte e tij, Davina dhe Kristiani duke u puthur. Ky i fundit dukej sikur na momenti ne moment do ta shqyente ate fustan.
''Fustani!''I shkeputi nga ajo puthje qe dukej sikur do te vazhdonte edhe me larg.
''Rrofsh Ervi!''U afrua Davina ta merrte duke e puthur lehte ne faqe dhe u drejtua drejt tualetit te femrave.
''Faleminderit dhe mirupafshim !'' U nis ta ndiqte nga pas te shoqen.
''Ku po shkon?'' E pyeti duke buzeqeshur. Tjetri u kthye nga ai.
''Te perfundoj ate qe nisa!''Buzeqeshi dhe hyri edhe ai ne te njejten dere.
Doli jashte prej aty dhe u nis te largohej. Nisi te ecte kur dicka u bashkua me koken e tij, pikerisht ne pjesen e mbrapme. Dicka e ftohte. Nuk donte shume te gjeje te mendoje se cfare ishte.
''Mos leviz dhe ktheu nga une ngadale!''Degjoi nje ze femeror, ku dukeshin qarte notat e zemerimit ne te. Buzeqeshi me ze.
''Si te kthehem kur me the te mos leviz?'' Dhe si gjithmone bente ate qe pelqente. Te luante me zjarrin.
Vazhdon...
أنت تقرأ
Mbreti i Arratisur ✓
عاطفيةCdo mbreteri ka nevoje per mbretin e saj. Por jo cdo mbreti i nevojitet ajo mbreteri. E pikerisht kur behet fjale per nje mbreteri te tille. Takimi me nje vajze do ta bere ''Mbretin e Arratisur'', t'i rikthehet asaj qe ai i eshte arratisur gjate gj...