xxix

930 58 191
                                    

''Me lesho more!'' I gjuajti per here te fundit , perpara se te ndjente te perplasej me dicka te bute, duke e bere edhe trupin e saj te lekundej paksa. Pa rreth e rrotull dhe me pas nga vetja. Ishte ne dhomen e tij, e shtrire ne shtratin e tij. Pa nga ai, i cili po buzeqeshte disi djallezisht. ''Ik more idjot!'' Filloi t'i gjuante perseri ashtu sic ishte shtrire.

Ervieri buzeqeshi perseri dhe arriti t'i kapte duart e me nje dore ia gozhdoi siper kokes .''Me lesho !'' Bertiti perseri, dhe filloi te luante kembet ne perpjekje per t'i gjujtur, por ai u tregua me i shpejte dhe u shtri siper saj, me kembet e tij, rrethoi kembet e saj duke mos i lene mundesi gjuajtjeje dhe peshoi paksa trupin siper saj, ne menyre qe te mos kishte mundesi te levizte.

''Nuk te marr vesh, njehere me thuaj mos te iki, ndersa tani te iki.'' Shtrengoi me shume duart e saj duke ia perplasur lehte mbi shtrat.

''Mos me kupto. Nuk ta kerkoi njeri!'' Perpiqej te levizte, por e kote. Ai ishte me i fuqishem krashi asaj.

''Po sikur te dua te te kuptoj?'' Ngriti njeren vetull dhe buzeqeshi lehte.

''Epo une nuk dua.'' Ra ne qetesi teksa e injoroi plotesisht.

''Epo une dua.'' Me doren qe e kishte te lire, e dergoi ne faqen e saj dhe filloi t'a perkedhelte lehte.

''Ervin largohu!'' Uli zerin teksa e shihte ne sy.

''Po sikur te mos te dua?'' Pyeti me pas ai perseri, provokueshem drejt saj.

''Largohu! S'me intereson!'' Ngriti paksa koken e me pas e uli perseri rendshem ne shtrat.

''Kot nuk te kam thene kotele e eger.'' Afroi koken me afer saj duke mos ndaluar se perkedheluri faqen e saj.

''Cfa...Cfare po ben?''Pyeti me zerin qe kishte filluar te dridhej.

''Ndoshta po perfundoj ate qe nisa!'' Kaloi doren e tij ne floket e saj.

''E cfare nuk perfundove?'' Nuk e kishte vene re qe ai ia kishte liruar duart, por vazhdonte dhe i mbante akoma siper kokes se saj.

''Ne fakt as nuk e nisa.'' Perkedheli lehte me gishtin e madh te dores buzet e saj.

''Ashtu? As mos e nis fare pra!'' Pepiqej te dukej e forte perpara tij, por intonacioni i saj i zerit e genjente.

''Perse mendoj se ne fakt edhe ti ke deshire?'' Afroi koken me afer saj. 

''Une nuk thash gje!''Kraharori filloi te bente ulje dhe ngritje te shpejta.

''Por duket qarte.'' Filloi te afrohej, e te zgjatej drejt buzeve te saj. Sapo do te afrohej , dera u hap me shpejtesi, ku u duk edhe Abiela.

''Ou! Me falni!'' Beri disa hapa mbrapsht.

''Ne djall!'' Shau Ervieri dhe pa pritur qe Abiela te largohej ktheu perseri koken nga Ana dhe e puthi. Bashkoi buzet e tij me te sajat duke levizur mjeshterisht mbi to. Ana duke ardhur tashme ne vete qe duart e saj nuk mbaheshin me nga ai, perpiqej ta shtynte nga kraharori.

''Une erdha te dija nese do te shkoje te Leoni, por mesa duke jo. Syte e mij te shkrete.''Tundi koken ne shenje mohimi dhe u largua duke mbyllur deren.

Ervieri i kapi perseri duart dhe ia vendosi siper kokes dhe i mbante me nje dore, ndersa me tjetren shetiste mbi trupin e saj. Ana i terhoqi fort duart duke i cliruar nga shtrengimi i tij dhe kesaj here rrethoi qafen e tij duke e afrua me shume afer vetes dhe duke ia kthyer puthjen.

Filloi te kalonte duart ne floket e tij, e veprim sic dukej e cmendi Ervierin, i cili tashme filloi ta puthte si nje i etur per ujin. Leshoi kembet e saj , te cilat menjehere e rrethuan prej beli dhe e kafshoi lehte ne buze.

''O zot!''Bertiti Nina kur hyri, e u ndesh me ate skene, qe e beri te vendoste menjehere doren perpara syve. Ana dhe Ervieri u shkeputen nga njeri-tjetri dhe pane nga Nina.''Njeriu e mbyll deren me celes.'' U shfajqesua. ''Une po largohem!'' Zgjate duart si te gjente rrugen e kthimit me syte akoma te mbyllur.

''Jo!''Bertiti Ana dhe shtyu Ervierin, i cili ra rendshem ne anen tjeter te shtratit.''Ervini, po largohej. Largohu!'' U ngrit ne kembe teksa i beri me shenje te largohej nga dera. Ervieri ngriti koken teksa ngriti njeren vetull ne shenje pyetjeje dhe u ngrit. U afrua afer saj teksa me njeren dore pershkroi krahun e saj dhe afroi koken afer veshit te saj.

''Do te flasim serisht neser.''Peshpertiti , Ana mori fryme rendshem. Buzeqeshi me reagimin e saj dhe u largua. 

''Hapi syte Nina.''Shkundi lehte koken si per te harruar gjithcka, e iu drejtua Nines, e cila i mbante akoma syte e mbyllur. Tjetra hapi njerin sy, si per te komfirmua gjithcka, mbylli deren dhe u afrua me te shpejt tek ajo.

''Cfare ishte ajo qe me pane syte?''Ngriti zerin.''Domethene e dija qe ju te dy''Ferkoi dy gishtat tregues, si per t'ia treguar ate qe do t'i thoshte.

''Jo! Mes nesh nuk ka asgje.''Mohoi me te shpejte.

''Po po!'' Tha ironike.

''Ne rregull Nina, pusho!''U shtri ne shtrat dhe mbuloi koken me jastek.Nina u hodh rendshem ne anen tjeter.

''Vetem sonte aman.''Ia beri te ditur dhe u ngrit perseri ne drejtim te tualetit.

Hoqi jastekun e e vendosi mbrapa kokes. Mbante shikim nga tavani dhe momenti para disa mintuash u shfaq perpara saj. Vendosi doren te buza, dhe mbylli syte rendshem, e futi perseri koken ne jastek. 

Vazhdon...

Mbreti i Arratisur ✓Where stories live. Discover now