xxx

949 60 134
                                    

Hapi edhe njehere interneti dhe e vendosi perpara telefonin si te donte te vertetonte nese ishte e njejta ndertese.

''Super!'' U hodh e lumtur e u fut brenda tashme.  ''Pershendetje!'' I foli vajzes qe qendronte ne recepsion, por ajo as nuk e mori mundimin te ngrinte koken te shihte, por vazhdonte dhe shkruante ne telefon. ''Shushk!''Ngriti zerin, ku dhe mori vemendjen e vajzes.

''Si mund t'ju ndihmoj?''Pyeti pa e hequr telefonin nga dora.

''Zyra e lepur...Ashtu Zotit Aleks.''Shkundi lehte koken.

''E gjen ne katin e 10 te nderteses.'' Beri me shenje dhe u drejtua serisht telefonit.

''Rruspije. Po lepurushi cfare do ne katin e 10?''Foli me te vogel, e ndaloi.''Mos!''Perplasi lehte duart.''Me siguri do te hidhet ngaqe nuk i kam kushtuar vemendje.'' Buzeqeshi njehere, e me pas me te shpejte iu drejtua ashensorit dhe shtypi numrin perkates.  

Ndrshe kur shkoi ne kompanine e Ervierit, vemendja e punonjesve u spostua tek ajo. Filluan menjehere te peshperisnin me njeri-tjetrin dhe te nxjerrnin telefonin si per te vertetuar dicka. 

''Ku eshte zyra e le...z.Aleks?''Pyeti nje vajze qe vazhdonte dhe e shihte me habi.

''Atje.''Drejtoi gishin nga nje dere.

Shkoi drejt zyres dhe e hapi deren me ngadale duke u perballu me nje skene te tmerrshme per syte e saj. Nje vajze me nje buzeqeshje te stampuar ne fytyre vazhdonte luante duart e saj ne pjesen anash syve, e ai koken mbeshtetur ne karrige me syte e mbyllur.

Hyri brenda duke e perplasur fort, e duke shkaktuar nje zhurme kumbuese duke marre keshtu edhe vemendjen e Aleksit.

''Ilda?'' U ngrit me te shpejte drejt saj.

''Te vdes une sa i mire, kur me therret ashtu!'' Foli drejt tij, ndersa tjetri e pa pyetes. Shkundi koken lehte dhe ndryshoi mimke fytyre tashme.''Kush eshte kjo Aleks?'' Drejtoi gishtin nga vajza qe pak me pare sic dukej po i bente nje masazh clodhes.

''Asistentja.'' U pergjigj ai qete.

''Si shpejt fillove te luash rolin e te dashures.'' Degjoi vajzen te fliste, e ktheu koken nga ajo.

''Cfare the ti moj idjotje cfare?''U drejtua eger drejt saj.

''Aleksi tha qe do t'i pergenjeshtroje te gjitha keshtu qe mos na bej si e dashura xheloze ketu.'' Beri disa hapa drejt tyre.

''Cfare thot kjo idjotja lepurush?''E injoroi plotesisht dhe u kthye nga ai.

''Nuk e di mesa duket.'' Buzeqeshi shtirshem vajza dhe nxorri telefonin.''Urdhero ''Zgjati telefonin drejt saj.

''Kush qenka kjo rruspija?''Buzeqeshi me te madhe Ilda, kur ne video u shfaqj nje vajze qe hidhej ne shpinen e nje djali.

Po buzeqeshja i ngriu ne vend kur pa veten dhe Aleksin.

''Kush eshte ai qe e ka bere kete dreq video?'' Ngriti zerin. Kjo i shpjegonte te gjitha. perfshire edhe shikimet e cuditshme te marrura.

''E gjeta, madje i fshiva, por fatkeqesisht e kane marre edhe mediat. Sot do t'i pergenjeshtroj, mire bere qe erdhe.'' Foli Alkesi drejt saj. E pa dyshuese dhe nxorri telefonin e saj. 'I madhi Aleks Adler me te dashuren  e tij.' Lexoi me ze te larte titullin e artikullit. ''Kush e nxorri kete?'' Buzeqeshi e lumtur. ''Per ate zot do ta puth.''Fiku telefonin dhe e futi perseri ne xhep.

''Zoti Aleks erdhen gazetaret.''Lajmeroi nje djal.

''Shume mire. Eja Ilda.''Doli Aleksi perpara. 

''Degjo ketu ti.''E kapi vajza per krahu Ilden duke e ndaluar te ikte.''Aleksi eshte i imi ne rregull?Vetem i imi.''Ilda e terhoqi rendshem krahun. Tjetra u largua.

''Do ta shohim rruspije.'' Buzeqeshi djallezisht dhe u largua e nxitoi hapat drejt Aleksit. 

''Zoti Aleks, Zoti Aleks.''Filluan gazetaret sapo pane ata te hynin bashke.''Kjo eshte e dashura juaj? Sa keni te lidhur?'' Filluan me pyetjeje. 

''Qetesohuni miq. Do ju japim nje sqarim.''Doli perpara tyre me Ilden. ''Atehere doja t'ju thoja...''

Ilda pa djallezisht nga vajza qe qendronte krah tyre.

''Eshte e vertete.''Nderpreu Aleksin te fliste.''Te gjitha jane te verteta. Ne jemi te dashur.''Uli koken dhe kapi doren e tij, teksa e drejtoi per nga kamerat dhe e bashkoi me te sajen. Gazetaret fillan te shkrepnin foto pa fund dhe peshperitjet midis punonjesve filluan . Aleksi ngriti njeren vetull ne drejtim te saj duke e pare pyetes. 

''Kur jeni njohur?''Filluan te gjithe te pyesnin.''Si filloi dashuria juaj?''

''Do japim nje interviste me vone per kete miq. Tani te na falni.''Terhoqi Ilden dhe u largua prej aty, e u drejtua zyres se tij duke e terhqehur deren pas tij fort.

Vazhdon...


Mbreti i Arratisur ✓Where stories live. Discover now