xx

1K 69 193
                                    

Qendronte e ulur perballe tij dhe bente nje sjellje sikur nuk interesohej dhe mban nje sjellje disi te ftohte krashi tij.

''Abiela!'' Tha me ze si lutes ne drejtim te saj, ku dukej qarte lendimi qe kishte nga sjellja e saj.     '' Vertete sillesh keshtu me mua vetem sepse jam shok i Davines?'' Pyeti pabesueshem.

''Cfare me thua per menyren se si i drejtoheshit njeri-tjetrit?'' Kryqezoi krahet teksa rrudhi lehte vetullat.

''Ajo ishte perpara se ajo te martohej me Kristianin. Nuk e kuptoj cfare ka ai me mua!'' Ngriti doren dhe kujtoi ate, i cili nuk e lejonte as t'i afrohej Davines.

''Eshte xheloz pra.'' U pergjigj.

''Cfare xhelozi per ate zot? Ai e di , qe ajo do ate.'' Buzeqeshi lehte.

''Per menyren se si i drejtoheshit njeri-tjetrit pra.'' Vendosi duart mbi tavoline.'' Besoj se e di qe Romeo dhe Zhulieta ishin te dashuruar.'' Mori pijen qe qendronte e paprekur mbi tavoline.

''Sigurisht qe e di. Por ti cfare problemi ke se nuk e kuptova?'' Pa nga ajo, e cila filloi te rrotullonte lehte pipzin  ne goten me leng.

''Po nuk i kam fare marredheniet e mira me te dhe problemi eshte qe , mos me mjaftonte Endrju dhe Ervieri si shoket e saj, tani del edhe ti, nuk e kuptoj nuk ka ndonje shoqe ajo, vetem shoke!'' La rendshem goten mbi tavoline duke krijuar pak zhurme.

''Nuk ka. Domethene ka vetem Savinen, por ate e ka moter, ato te dyja vetem ne ishim shoket e tyre, ne fakt jemi akoma.'' Buzeqeshi me reagimin e saj.

''Po pra! Nejse besoj se me duhet te falenderoj Kristianin qe ju paska ndaluar qe t'i therrisni njeri-tjetrit ashtu. '' Tjetri buzeqeshi pak me ze.

''Per ate zot, ben ndonjehere Davina ate qe i thone. Ajo vazhdon te me thote 'Romeo' vetem per inate te Kristianit. Une e kam te ndaluar.'' Drejtoi gishtin nga vetja.

''Edhe une qe u cudita!'' Kryqezoi perseri krahet.

''Abiela! Vertete nuk do te na japesh neve nje mundesi sepse jam shoku i Davines?'' Pyeti Leoni duke pare nga ajo, e cila nuk iu pergjigj.''Abiela!'' Therriti perseri ne drejtim te saj. ''Nuk e di cfare ke ti me Davinen, por mos e lejo ate te te beje qe te heqes dore kaq lehte.'' Shihte ate, e cila hidhte shikim kudo, pervec tek ai jo. ''Abiela!'' ngriti pakez zerin per t'i marre vemendjen. Tjetra ngriti shikim e  e pa. ''Pra do te na japesh nje mundesi?'' Abiela u mendua per pak. 

''Ne rregull!'' Pranoi, ndersa Leoni buzeqeshi menjehere. 

''Shume mire pra.'' Ngriti doren, t'i bente me shenje kamarierit te afrohej, e te jepnin porosine.

''Ervin je mire?'' La pirunin dhe thiken mbi pjate teksa pozicionoi shikim drejt tij, i cili nuk e hiqte ate fytyre te nevrikosur e paksa te shqetesuar.

''Mire!'' Ktheu goten me uje dhe e vendosi perseri. 

''Kush telefonoi?'' Pyeti me pas.

''Babai.'' Shfryu lehte teksa la pirunin dhe thiken mbi pjate.''Do me martoje!'' Pa nga ajo, e cila ngeli duke e shikuar me nje shikim , te cilin nuk mund ta percaktonte. ''Tha, meqe Endrju nuk martohej perpara meje, te martohesha une qe te martohej edhe ai.''Fliste serioz. Perpak kishte mbizoteruar qetesia midis tyre, derisa u degjua e qeshura e tij kumbuese duke  e sjelle edhe ate ne vete. 

''Ha ha ha! Na shkrive!''Tha ne menyre ironike.

''Ishte shume gallate.'' Qeshte duke marre edhe vemendjen e njerezve prane.''Per ate zot! Endrjua nuk do te me prese mua.'' Buzeqeshi lehte kesaj rradhe dhe mori perseri pirunin dhe thiken teksa filloi te priste ushqimin.''Me mori babai. Eshte dicka qe nuk mund te ta them per momentin.'' Pa drejt saj , e cila tashme e kishte larguar shikim nga ai.

''Gjithsesi!'' U perpoq te ndryshonte teme, por buzeqeshi edhe ajo. 

''Zoteri nuk kemi gjetur akoma asgje!'' Informoi nje burre duke hyre ne zyren ku ai qendronte.

''Cfare?'' Uleriti dhe shtyu te gjitha gjerat qe qendronin mbi tavoline duke i rrezuar ne toke.

''Austin!'' U degjua e bertitura e nje burri tjeter.

''Cfare baba?'' Ngriti zerin.

''Cfare ke?''Hyri ne zyren e tij .

''Ana nuk gjendet. As ajo dhe as Nina. Asnjera baba.'' Perplasi doren mbi tavoline rendshem.

''Perse nuk gjendet?''Pyeti me nje qetesi te plote burrin qe qendronte ne kembe.

''Ose zonjushat dijne si t'i fshehin gjurmet, ose dikush po i fsheh per to. Dyshoj me shume per te dyten me thene te drejten.'' Nje e goditur tjeter u degjua ne drejtim te Austinit.

''Vetem po nuk e gjeta ate faqezi!'' Bertiti perseri.

''Nuk jemi te sigurte!''Ia beri te qarte burri.

''Mund te dalesh!''Urdheroi babai i tij burrin, i cili pohoi me koke dhe u largua.''Austin!''Ngriti zerin drejt tij. ''ne vend qe te me rrish aty duar kryq shko dhe kerkoje vete, ti e di qe ajo fejese duhet bere.'' U afrua afer tij.

''E di baba, dhe me beso ajo fejese do te behet me te mire apo me pahir!'' Doli nga zyra duke e perplasur deren fort.

Vazhdon...



Mbreti i Arratisur ✓Where stories live. Discover now