''Erdhi zonjusha!''Kapi me te shpejte telefonin vajza qe qendronte ne sekretari duke i lajmeruar.
''Bukur!''Mbylli telefonin dhe u drejtua nga te tjeret te cilet ishin vendosur njelloj sic ai i kishte thene.''Sic ju thash!''Te tjeret pohuan me koke dhe moren vendet e tyre.
Ashensori ndaloi ne katin e 10. Doli prej aty dhe filloi te ecte ku sapo hyri, u degjuan zhurma kercitese tikipe si zhurma e fishekzjarreve qe e bene te trembej paksa. Petale trendafili dhe letra te shnderritshme filluan te binin duke rene disa ne floket e saj, e disa ne toke. Duartrokitjet filluan te pasonin njera-tjetren.
''Cfare po ndodh?''Pyeti e habitur drejt tyre, te cilet te gjithe kishin vendosur nga nje kapele ditelindjesh.''Kush e ka ditelindjen?''Pa nga te gjithe.
''Cfare ditelindjeje?''Doli perpara saj nje djal mjaft i njohur. ''Por ti , urime! Edhe une!'' Bertiti ne drejtim te saj dhe u afrua ta perqafonte.
''Ndalo ti pisllek, une nuk perqafoj njeri tjeter pervec lepurushit.''Vendosi doren perpara ta largonte.
''Eja ketu moj kunate.'' E perqafoi ai duke buzeqeshur.
''Je vellai i lepurushit ti?''Pyeti pa ai u gjend perballe saj tashme.
''Jo. Jam kusheriri, por me ka si vella. E sigurisht meqe nuk ka vella, me konsideron mua.''Tha me ton krenarie.
''Po moter ka?''Pa me shikim pyetes drejt tij.
''Jo!''
''Eh shyqyr. kush duronte nje kunate ! Po ti per cfare me urove meqe ra fjala?''Pyeti drej tij.
''Me ne fund i madhi Aleks sapo beri te dashuren e tij publike.''Beri me duar si te kornizonte titullin e nje gazete.
''Po ti perse do urime?''Pyeti dhe me pas buzeqeshi.
''Sepse une i thash. E parashikova per ty.'' Pohoi krenar.
''O zot! Une duke te pasur ty kot ika te Nina rruspija.''Perplasi duart e lumtur.
''Te lutem kunate c'eshte ajo fjale.''Vendosi doren ne zemer.
''Xhejson!'' Degjuan nje te bertitur qe i mori vemendjen te gjitheve.
''Akoma vazhdon te jete i serte.''Rrotulloi syte Xhejsoni.''Po zoteri.''Ktheu trupin nga ai.
''Cfare dreqin po ndodh ketu?'' U afrua drejt tyre ku pa edhe Ilden.''A nuk u largove ti?''Pyeti drejt saj.
''Perse?A nuk mund te vij perseri?'' Ia ktheu ajo.
''O zot! Nejse cfare po ndodh ketu?''Pyeti drejt Xhejsonit tashme.
''Po festonim me te dashuren tende. Per dashurine tuaj.''Foli tere admirim.
''Per ate zot! Rregullojeni vendin dhe kthehuni punes.''Urdheroi e u kthye nga zyra e tij.
''Ti ku po shkon?''Pyeti Xhejsoni kur pa Ilden te shkonte mbrapa tij.
''Do te marr te dashurin tim per ta larguar pak nga puna.''Ngriti shpatullat e u kthye perseri.
''Nuk ka gje qe e largon ate nga pune.''Buzeqeshi Xhejsoni.
''Oh te lutem!''Ndaloi e u kthye nga ai.''Tashme jame une prezente. Jam e sigurte qe do te pranoje.''Buzeqeshi e hyri ne zyren e tij.
''Jo!''Foli sapo ajo hyri ne zyre.
''Cfare?Po une nuk thash asgje.''Hodhi shikim nga ai , i cili dukej i zhytur ne pune.
''Te degjova. Aq shume bertisni ju te dy saqe edhe nese eshte degjuar ne gjithe qytetin nuk cuditem fare.''Coi vemendjen nga ajo duke vendosur berrylat ne tavoline me ate pamjen prej seriozi.
''Degjo tani!'U ul ne karrigen perballe tij.''Do dalim me shoket e mij. Ata te ftuan edhe ty dhe une i thash qe do te vije.''Pa lutese drejt tij.
''Jo!''Ia preu shkurt.
''Mire more!''Shfryu e nevrikosur.''S'merr vesh me te mire ti.''Buzeqeshi djallezisht e pa drejt tij. ''Nese nuk vjen, neser do te dalesh perseri ne media,'I tradhtuar nga e dashuria e tij' 'Coi duart ne ajer si te bente kornizen e titullit.''Shume turp! Gjithe ai djale i tradhtuar nga e dashura.''Beri si e prekur. Hodhi syte nga ai, duke pritur qe ai te pranonte, por ndodhi e kunderta. Ne fytyren e tij u shfaq e njejta buzeqeshje, tere djallezi.
''Imagjinoje sikur neser te dali ne media, 'Kaq prane dhe nuk e paskim ditur. Asistentja e dashura e tij.''Beri te njejtin veprim si ajo.
''Te ishim ne nje situate tjeter do te te komplimetoja per ate buzeqeshje djallezore, te shkon kaq shume.''Tundi koken ne shenje mohimi.''Por nuk do ta bej. Cfare asistentjeje thua?''Perplasi doren ne tavoline, e u ngrit ne kembe.
''Qetesohu!''Buzeqeshi ai.''Do te vij!''U ngrit prej aty e mori drejtimin nga dera.
Ilda pa njehere nga ai, e me pas nga dora. Buzeqeshi njehere dhe shkoi pas tij.
''Bravo kunate!''Duartrokiti Xhejmsi kur doli perpara tyre. Aleksi e injoroi plotesisht, ndersa Ilda buzeqeshi e vetekenaqur dhe u largua se bashku me te. Qendronin te ulur ne nje tavoline te madhe te gjate e te drunjte, e te gjendur ne ate jeshillek mbizoterues.
''Boll e pe ashtu!''E pickoi Nina Endrjune nga krahu pasi qendronte i ulur perballe Leonit dhe e shihte me nje shikim vrastar.
''Ke te drejte. Me mire te te shoh ty!''U kthye nga ajo duke buzeqeshur.''Perse te shoh andej, kur mund te shoh ketej.''Vendosi doren ne belin e saj.
''Hiqe tani!''U anua pak.
''Nc! Nuk pranoj!''Buzeqeshi e vendosi koken e tij ne qafen e saj.
Ndjente duart e tij qe kapnin shpesh here floket e saj bjonde. Ktheu shikim nga ai i cili qendronte i mbeshtetur me njeren dore kaluar ne karrigen e drunjte te gjate e ngjashme me stolat e vendosura parkve, e me doren tjeter luante me floket e saj.
''Ervin mjaft !''Foli me ze te ulet drejt tij, e u mbeshtet pas .
''Me mire keshtu!''Buzeqeshi ai teksa doren e tij tashme e spostoi ne qafen e saj. Ana u perpoq ta hiqte, por nuk e kishte te mundur.
''Perse sillesh keshtu?''Pyeti teksa shihte ate ne sy, ndersa tjetri kishte filluar serisht te luante me floket e saj qe derdheshin anash.
''Nuk e ke idene sa i adhuroj syte e tu.''Afroi koken afer saj, me shikimet e perplasura.
''Bukur ne natyre!''Degjuan zerin e Ildes e kthyen koken , ku u duk me Aleksin.
''Edhe une qe po mendoja mos po gjeje ndonje sozi te Aleksit e te na e prezantoje.''Tha Ervieri duke buzeqeshur, e u ngrit ne kembe.''Mire se erdhet!'' U drejtua drejt atyre, e i dha doren Aleksit.
''Asnje nuk eshte si lepurushi!''Iu drejtua ajo e nevrikosur.
''Eja hame tani!''U ul perseri Anes, e filluan te gjithe te pershendeteshin me Aleksin.
Vazhdon...
YOU ARE READING
Mbreti i Arratisur ✓
RomanceCdo mbreteri ka nevoje per mbretin e saj. Por jo cdo mbreti i nevojitet ajo mbreteri. E pikerisht kur behet fjale per nje mbreteri te tille. Takimi me nje vajze do ta bere ''Mbretin e Arratisur'', t'i rikthehet asaj qe ai i eshte arratisur gjate gj...