''Daje do te vonohet edhe shume Ana. '' Pyeti Brejdi, sapo Ervieri u shtri afer tij. Dera u hap dhe aty u duk Ana.
''Erdhi!''Ngriti pak koken dhe e uli perseri.
''Shtyhu vogelush!'' I foli Ana duke buzeqeshur dhe u shtri afer tij. Brejdi u kthye nga Ana duke i kthyer shpinen Ervierit.
''Turp te kesh! Me kthen mua shpinen prej saj!''Beri si i lenduar.
''Eshte vjehrra ime e ardhshme ajo daje. Duhet respektuar me shume.'' Foli pergjumesh. Tjetri buzeqeshi lehte dhe u afrua me afer tij.
---
''Ana!'' E shkundte lehte nga shpatullat. ''Ana! Cohu , do te shkojme ne pune.'' Degjoi zerin e Ervierit dhe hapi syte duke u perballur me te. ktheu koken dhe Brejdi nuk ishte aty.
''Ku eshte ai?'' U ngrit me te shpejte.
''Erdhi Kristiani e mori heret ne mengjes. Do te shkonin ne nje udhetim.'' Tregoi qete. ''Eja behu gati po te pres poshte.'' I foli dhe doli nga dhoma.
Zbriti nga shkallet dhe kur doli ne sallon, dalloi Ninen, e cila vazhdonte te flinte qete dhe Endrjune ne divanin tjeter. Ervieri hapi deren qe te dilte kur ndaloi sapo degjoi nje ze.
''Me prisni mua!'' u duk Ilda duke zbritur shkallet .
''Cfare?'' Pyeti Ervieri duke ngirtur njeren vetull.
''Do te vij edhe une me ju!'' Doli perpara tyre me nje buzeqeshje gjigande ne fytyre.
''A nuk supozohesh te qendrosh mbrapa Endrjuse?'' Iu drejtua Ervieri.
''Po pra!''Foli mbrapa tij Ana.
''Jo! Ai eshte i fiksuar me ate tjetren. Nejse ikim ne.'' Hapi deren te dilte. Iu drejtuan makines dhe Ervieri hyri ne vendin e shoferit, ndersa Ana dhe Ilda vendosen te dyja duart per te hapur deren e pasagjerit.
''Ulu mbrapa ketu do te ulem une!'' Foli Ilda teksa perpiqej te hapte deren.
''Ti shko mbrapa!'' Kembengulte Ana.
''Jo ti!''Perpiqej te hapte deren dhe te hynte mbrenda.
''Zhduku ti moj!'' Shtynte Ana gjithashtu.
Ervieri shfryu i acaruar dhe pa pritur qe ato te vinin , nisi makinen duke i lene ato te frikesuara dhe te habitura ne te njejten kohe.
Uli xhamin e makines, teksa uli pak edhe shpejtesine .''Eja me taksi!'' bertiti mjaftueshem qe ato ta degjonin.
''Zhduku! Mos me merr dhe taksnine tani sorre!'' U largua Ilda.
''Me thua mua te zhdukesh , por zhdukesh vete 'suka'. ( ANNN / IIdd🤭😜)
''E degjova!'' Bertiti ajo nga larg.
''Mos!'' Zbrit me te shpejte nga taksia.''Mos ka arritur perpara meje!'' Zgjati koken te shihte taksine qe po zhdukej ngadale-ngadale.''Ti e ke fajin!''Iu drejtua taksistit. '' Nuk shpejtoje do ti?''Vendosi duart ne makine.
''Cfare faji kam une moj moter? Ti e ke fajin, me sorollate se nuk dije adresen e sakte.'' Ngriti shpatullat taksisti.
''Cfare thua more? Po je me i madh se une more. Te dukem gje si moter une ty?'' U largua pak dhe beri nje rrotullim, si t'i tregonte qe gabonte.
''E di cfare? Nuk me intereson, nuk dua fare te me paguash. Mirupafshim moter.''Theksoi fjalen e fundit dhe me pas u zhduk prej aty. Tjetra rrotulloi syte e hyri brenda ne kompani. U drejtua drejt katit ku Abiela i kishte treguar, dhe u ndesh me levizja sa andej-kendej. Dhe ajo qe priste qe sapo ajo te hynte, te gjithe te kthenin syte nga ajo duke u mahnitur me bukurine e saj, ne menyre qe te gjenin nje motiv per te punuar, por zhgenjim.
''Njerez!''Ngriti zerin duke fituar tashme ate vemendje te menduar.''Vjen shoqja e shefit tuaj dhe ju nuk e mireprisni? Turp!'' Beri si e ofenduar. Te tjeret kthyen koken dhe vazhduan punen e tyre. ''Ore pisa!'' ngriti zerin me shume kesaj here e acaruar. '' Te me sjelle ndonjeri nje kafe. Prit, jo kafe se me dalin me heret rrudhat, ndonje leng.''Kerkoi.''Me degjoni te gjithe, dhe sa per informacion me quajne Ilda.'' Beri disa hapa mbrapsht.
''Ne rregull zonja Ilda!'' Degjoi njerin te thoshte.
''Zonjushe Ilda!'' Theksoi dhe ndjeu te perplasej me dicka qe e beri te humbte paksa ekuilibrin, por ndjeu nje dore ta kapte prej krahu fuqishem duke mos e lejuar te binte.
Ne rregull ajo sapo ishte perlasur me dike, dhe jo dicka. Terhoqi krahun dhe u kthye e revoltuar, sapo u be gati te fliste ashper, ngeli e hutuar duke pare djalin perpara saj.
''Waw cfare lepurushi!'' ishte e vetmja gje qe tha dhe menjehere i shkeli njerin sy duke buzeqeshur provokueshem, duke e bere djlin perpara saj te ngrinte njeren vetull , e te bente nje mimike mosbesuese nga ato qe kishte degjuar.
Vazhdon...
⚠ - Ja dhe Ilda e gjeti. Ilden e kemi vajze te mire. Keshtu qe mos u shqetesoni nuk do te merret as me Ervieri dhe as Endrju. Sa per ato sharjet, i ka me perkedheli. 😂
YOU ARE READING
Mbreti i Arratisur ✓
RomanceCdo mbreteri ka nevoje per mbretin e saj. Por jo cdo mbreti i nevojitet ajo mbreteri. E pikerisht kur behet fjale per nje mbreteri te tille. Takimi me nje vajze do ta bere ''Mbretin e Arratisur'', t'i rikthehet asaj qe ai i eshte arratisur gjate gj...