#Harika parti

145 29 0
                                    


Multimedya dans şarkısı.

"So honey now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
Maybe we found love right where we are"

1. Bölüm
Part B

Açelya ve Kerem mutfağa indiklerinde ev halkı mutfakta toplanmıştı.

Eslem Hanım lafa girdi. "Misafirler gelmeye başladı. Siz de pek oyalanmadan dışarıya gelin." dedi ve eşinin koluna girerek bahçeye çıktılar. Kumsal, Açelya ve Alya kalmıştı. Açelya "Eslem annem doğru söylüyor biz de çıkalım artık."

"Haklısın hayatım, hadi kızlar." Kumsal Alya'ya göz devirerek yanından geçti. Açelya'nın kulağına imalı ve küçümser bir şekilde "Çok tatlısın" dedi ve yanından geçip gitti.

Kerem sorgularcasına sevgilisine bakıyordu. Açelya bir şey demedi. Kumsal'dan ne kadar nefret etse de bunu etrafına yansıtmak istemiyordu.

Kumsal giderken ortamı germeyi de başarmıştı. Kızların gerginliği ortama da yansıyordu. Kerem lafa girdi. "Hadi ama kızlar, biliyorsunuz Kumsal bugün için çok hazırlandı. Birkaç saatlik dayanın lütfen." Ve ekledi "Benim için."

Onaylarcasına başlarını salladılar ve Açelya gülümseyerek, Alya ise sakin bir şekilde bahçeye çıktılar.

Açelya ve Kerem aralarında sohbet ediyorlardı. Alya iki sevgilinin arasında olmaktan çok sıkılmış gibiydi. Masaya arada selam vermek için gelenler oluyordu. Kadın etrafında sohbet edebileceği birileri var mı diye baktı ama kimseyi göremiyordu. Aras da ortalıkta görünmüyordu.

Çok fazla insanın arasında bulunmaktan pek hoşlanmıyordu. Yapmacık gülüşler, itici samimiyetlikler onu hep rahatsız ederdi. Biraz daha sıkılarak kadehini yudumladı. Gözü bahçe kapısındayadı.

Sonunda beklediği kişi etrafina bakınarak bahçeye adımını attı. Alya gülümseyerek onu karşılamaya gitti. Hafifçe sarılarak "Sonunda gelebildin!" dedi.

"Kusura bakma geciktim. Partiye beraber geliriz diye düşündüm ama biliyorsun işte." diye cevap verdi. Alya da "Tamam, sorun değil. Çok sıkılmıştım." dedi içten bir gülümsemeyle.

Çağrı da gülümsedi ve Alya'nın elini tutarak bir masaya geçtiler.

Dans için güzel bir şarkı çalmaya başladı. Kerem sevgilisinin eline hafif bir öpücük kondurdu ve "Bu dansı bana lütfeder misiniz hanımefendi?" diye sordu. Açelya Kerem'in ciddiliğine gülerek nazikçe selamlarcasına dizlerini büktü. "Tabi ki, neden olmasın?" dedi.

Çiftler dansa başlamışlardı. Gecenin kızı olan Kumsal da etrafına dans edebilecek bir kavalye bakıyordu. Ama gelip giden pek yoktu. Eslem Hanım da Ahmet Beyle dans ediyordu.

Bazen çift değiştiriyorlardı. Kerem Kumsal ve Açelya'yla dans etmişti. Çağrı ve Alya, kardeşi ve Kerem'in yanına yaklaştılar.

Çağrı "Kerem bey, biraz da kardeşimle ben dans edebilir miyim?" diye sordu sırıtarak. Kerem Açelya'ya, Çağrı da Alya'ya izin istercesine baktı. Açelya zaten Çağrı'nın kardeşiydi. Ondan kıskanacak hali yoktu.

Alya ise Kerem'in çocukluğundan beri en yakın arkadaşıydı. Kumsal bazen kafasını karıştırsa da aralarında dostluktan öte bir şey olmayacağını biliyordu Açelya.

Dans etmeye başladılar. Alya söze girdi. "Kerem bugün gördüğün şey yanlış anlaşılmaydı. Bir anda Kumsal sinirlerimi bozunca, elimde de bıçak vardı, yani-"

ArAmızdAki A Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin