İş başında

62 14 0
                                    

Tam uykuya dalacaktı ki yeni bir mesaj geldi.

Güzel denemeydi. Aferin. Ama belki de bütün mesele bu isimlerdir. A ve Z ne dersin? Bütün olay bu belki.
-A

Gecikmeden cevap yazdı.

Deneme öyle mi? Eminim cinayet bu isimler üzerine işlendi ha?

A yine birkaç dakika içinde cevap yazdı.

Çözebilirsen belki ilk adımı atmış olursun ha minik bebekcik. Ama şuan zoru deniyorsun. Zeki olmaya çalışmak zeki olmaktan daha zordur unutma.
-A

Şimdilik boşvermeye karar verdi. Ve çok geçmeden uyuyakalmıştı.

***

Açelya sabah uyandığında kendini pek yabancı olmayan ama kendi odası da olmayan bir odada buldu. Muhtemelen burada uyuyakalmıştı. Kerem de onu odasına çıkarmıştı. Yanına baktığında Kerem yoktu. Aceleyle saate baktı. 10.00'dı. Duruşmaya bir saat kalmıştı ve hazırlanmak için vakti yoktu.

Telaşla aşağıya indi ve Kerem'i salonda buldu. "Kerem!"

"Uyandın mı hayatım?"

"Annemler nerede?"

"Dışarıya çıktılar."

"Ya Kerem sen niye beni uyandırmıyorsun? Saat kaç olmuş! Bir saate duruşma var ben nasıl yetişeceğim şimdi."

Kerem Açelya'nın yanına geldi ve "önce sakin ol. Yetiştiriz merak etme."

"Ya düzgün kıyafetim bile yok!"

"O zaman önce sizin eve uğrarız." dedi ve elinden tutarak sürüklercesine ilerlemeye başladı. Açelya ise söyleniyordu.

"Of Kerem uyandırsan bir şey yok değil mi? Yetisemyeceğiz işte."

Önce eve uğrayıp Açelya üzerini değiştirdi. Son dakikada varmışlardı adliyeye.

Açelya'yı bırakıp kendi de işine geçti. Uzun zamandır epey boşlamıştı zaten...

***

Alya akşama kadar aralıksız çalışmıştı. Mesajı da dolayısıyla unutmuştu. Önce Çağrı'yı aradı. Çağrı Alya'ya gelecekti. Daha sonra ise mesaja cevap yazdı. Alalacele şöyle yazdı

Yaa demek bu mesajları yazarken zeki olmaya çalışıyorsun. Güzel... ~Z

Daha sonra arabasına binip eve doğru ilerledi. Eve geldikten yarım saat sonra zil çaldı. Çağrı gelmişti. Ama yanında Açelya da vardı. Şaşkın bir ses tonuyla "Açelya?" dedi.

"İçeri almayacaksan gideyim ben?" dedi dalga geçercesine.

"Ha pardon. Hoşgeldiniz."

Açelya içeriye girmişti. Çağrı ile sarılırken "Artık konuşmanız lazım." dedi Çağrı.

İç çekerek "tamam bakalım..."dedi. İçeriye girdiler. Alya kahve ve atıştırmalık bir şeyler getirdi. İlk konuşan o oldu.

ArAmızdAki A Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin