Kumsal'dan Sonra

53 25 0
                                    

Alya da bilmiyordu -A'nın sorduğu sorunun cevabını. Gerçekten kimi seçerdi. Düşüncelerinden sıyrılıp tekrar mesaj yazdı.

Belki de seçim yapmak zorunda kalmaz. Ne dersin? Belki geç de olsa Kumsal'ın gerçek yüzünü anlar... Sonuçta kardeşi bir melek değildi.

Sadece kendini kandırdığının farkındaydı. Kerem Kumsal'ın gerçek yüzünü asla anlamayacaktı. Hep Alya'yı suçlayacaktı. En azından Alya öyle düşünüyordu.

Kerem'le şu an o kadar kötüydü ki Alya'ya göre düzelmeleri imkansız gibi bir şeydi. Çok kırılmıştı ona. Düşüncelerinden sıyrılıp uyumaya karar verdi. Düşünceler arasında uyuyakalmıştı.

***

Saat geç olduğu için Ongunlar da artık rahatsızlık verememek adına kalkmaya karar vermişti. Açelya Kerem'in yanında olmak istiyordu ama biraz da yalnız kalmaya ihtiyacı olduğunu düşünerek gitti. Kısa bir vedalaşmanın ardından Taranlar yalnız kalmıştı. Zaten yarın ziyarete çok gelen olur diye düşünerek erkenden yatmaya karar verdiler.

Ongunlar eve geldiklerinde kısa bir aradan sonra çekirdek aile olarak kalmıştı.

Cenaze hakkında birkaç dakika konuştuktan sonra Açelya Çağrı'ya "Alya nasıl?" diye sordu.

"İyi." diye geçiştirdi Çağrı çünkü ailesinin bu konu hakkında yorum yapmasını istemiyordu.

"İyi mi?" diye atıldı Demet Hanım. "Eslem Hanım ve Ahmet Bey onun yüzünden harap olurken o iyi mi?"

Kardeşine fırsat vermeden Açelya yanıtladı. "Anne, Alya'nın bir suçu yok!"

Çağrı derin bir nefes alıp bu ortamdan uzaklaştı. Metin bey ise hiç bir şey demiyordu. Çünkü Alya'nın yapıp yapmadığı konusunda gidip geliyordu.

Demet Hanım biraz daha söylendikten sonra Açelya da Çağrı'nın yanına, terasa çıktı.

"N'apıyorsun?"

"Hiç, hava alıyordum."

Birkaç dakika sessiz kaldılar. Sonra Çağrı konuştu. "Kerem nasıl? Çok kötüdür şimdi."

"Yıkıldı işte. Belli etmese de hala tam olarak sindiremedi öldüğünü."

"Yanında mı olsaydın?"

"Biraz yalnız kalıp düşünmeye ihtiyacı vardır diye düşündüm."

"Kumsal resmen herkesi dağıttı gitti..."

İki kardeş sarıldılar. Kendilerini Kerem'in yerine koyuyorlardı bazen. Nasıl dayanılırdı ki böyle bir şeye.

Çağrı kardeşinin kokusunu içine çekti. Açelya ise gözyaşlarını saklamaya çalışıyordu. Ama Çağrı gömleğinde hissettiği ıslaklıkla anlamıştı. Bir şey demedi. Sadece daha sıkı sarıldı.

***

Alya sabah erkenden uyandı. Önce banyoya girip kişisel ihtiyaçlarını tamamladı. Sonra da telefonunu eline alıp mutfağa indi.

Telefonuna baktığında gece yine mesaj gelmişti.

Zaten Kerem bu saatten sonra istese de bir seçim yapamaz. Kumsal'ın  gerçek yüzünü en iyi ikimiz biliyoruz değil mi Bayan Z? Ama neden? Kerem Bey Kumsal'a karşı hep Polyanna olduğu için göremedi. Ve sende bizi bu durumdan kurtardın. Tebrikler doğrusu.
-A

ArAmızdAki A Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin